Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
seleena

Re: Vrolijk!

Bericht door seleena »

Oooh das wel fijn Meeko :static: Ik heb ook een heel oud beestje '95 van mijn pa nog :)
Ben blij met mijn monteur in Den Haag die het altijd voor een special price doet voor mij :static:
Dat scheelt enorm zeker bij oude beestjes :yes:
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

M'n neefje is zo'n schatje :) komt blij op oma afrennen op de gallerij, oma helemaal blij. Fijn. en hij lacht zo leuk :) Hoop wel dat ie snel beter gaat praten, begint lichtelijk zorgelijk te worden geloof ik. (2 jaar en 2 maanden, niet meer dan 5/10 woorden)
**Self Rescuing Princess**
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Volgens de boekjes wel, maar er zijn echt maar heeeel weinig kinderen die op hun 6e nog niet praten. Vaak is er dan sprake van een groter probleem, bijv stom zijn of een mondprobleem hebben.
Kinderen ontwikkelen zich nu eenmaal in hun eigen tempo, misschien is Neefje de laatste tijd wel heel druk geweest met groeien of leren rennen.

Kinderen zouden weer kind moeten mogen zijn en zichzelf mogen ontwikkelen en niet precies binnen de lijntjes van de curves van dat verdomde cb moeten groeien in alle facetten.

Kleuters mogen ook al geen kleuters meer zijn tegenwoordig, ze moeten getoetst worden enzo. Ga toch weg. Er is al sprake van verplichte peuterscholing. Stel je voor dat je mag spelen en groot worden...

Euh, word een persoonlijke rant geloof ik. :)
Fijn Anne dat neefje vrolijk kwam aanrennen! Ik hoop dat de zorgen meevallen en dat broer en schoonzus zich niet te gek laten maken door cb.
MILF :grin_ani:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

http://www.kritischestudenten.nl/biblio ... p-ermee-2/" onclick="window.open(this.href);return false; stuk naar mijn hart.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Wat kan een kind soms veel vrolijkheid brengen he :). Misschien komt dat praten allemaal in een keer. Of misschien heeft hij wat extra oefening/ondersteuning nodig.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Hij komt er mee weg dat ie niet hoeft te praten want z'n ouders snappen hem wel. We verdenken hem ervan dat ie het wel best vindt zo :) Want hij begrijpt alles! Maar het is zo'n verschil met jeetje, zoveel makkelijker als ze woorden gebruiken :) Zal de link doorsturen, gemiddeldes komen natuurlijk ook ergens vandaan. Volgende week op de bruiloft krijgt ie een smoking aan met glimmende zwarte schoentjes. Ik smelt nu al <3
seleena

Bericht door seleena »

Aaaw das mega cute die smoking :inluv:
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

En yay voor de auto van Meeko, ik mis de mijne nu al. Hoop op een baan waar ik er echt 1 voor nodig heb :clown:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Aww! Cute!

Maar wen collega van mij zei heel treffend: gemiddelden zijn ook maar weer samenraapsels. Eigenlijk voldoet niemand daaraan, want het is een mix van mensen. Vond ik wel een mooi gezegde, zeker wanneer het over zoiets gaat.
Jeejtje kletst idd de laatste tijd een behoorlijk end weg, maar dat was ook vrij ineens. En ze was sowieso vrij vlot met alles. Dat bedoel ik, eigen ontwikkeltempo.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Dat bedoelde ik ook juffie, dat gemiddelden komen omdat iedereen anders is, laag vliegers en hoogvliegers en daar tussen in. Ik gok als ie eenmaal praat dat ie z'n mond niet meer kan houden. Gaan pap en mam van 'zeg het maar' naar 'shhht, even niet' :)
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Erwt1 was ook erg laat met praten. Hij mocht daardoor toen hij 2,5 was gelijk naar de peuterspeelzaal (wachtlijsten waren normaal langer hier, dus hij kreeg voorrang) en toen pikte hij het praten wel snel op. Alleen liep hij natuurlijk wel achter, omdat ie nu eenmaal later begonnen was, maar eigenlijk ging hij sneller dan normaal. Van een paar woordjes naar volledige zinnen en een enorme woordenschat in een paar maanden tijd.
Nu heeft hij nog wel moeite met uitspraak, en daarvoor gaat hij wekelijks naar logopedie. (hij is nu net 4 geworden)
puppie

Bericht door puppie »

Mijn middelste ging ook pas na de 2,5 praten. Daarvoor zei ze hoogstens een paar woordjes en vooral heel veel klanken.
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

:mrgreen: Einstein praatte pas toen hij 7 was. Ik ben heel erg voor juffie van laat kinderen aub een beetje kind zijn. Maar ik zie het hier rondom me ook. Alles moet van kleins af aan door scholen en instanties in statistiekjes gedwongen worden. Fijn dat de ouders van jouw neefje er relaxed onder blijven!!!
kitten

Bericht door kitten »

Mijn meiden spraken allebei volzinnen toen ze met 2 naar de peuterspeelzaal gingen en Jongste kwam met 2 jaar niet verder dan "die, die". Maakten ze zich toen ook zorgen om. Maar Jongste had zijn zussen die alles kwamen aandragen waar hij naar wees. Hij hoefde niet te praten! Het CB begon al over logopedie, maar vond het ook goed om nog even af te wachten, want ik had allang verwacht dat hij zou gaan praten zodra hij door kreeg dat de leidsters en andere kindjes op de peuterspeelzaal hem niet begrepen als hij bij "die, die" bleef hangen. En inderdaad, in een paar weken kon hij praten. :)

<3 <3 <3 peuters in smoking!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

"Als ik tien centimeter voor een konijn schiet, en daarna tien centimeter achter het konijn is hij gemiddeld gezien dood :)"
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Plaats reactie