Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gilraen^

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Gilraen^ »

Wow pluis.... mits enige modificatie zou ik die op mijn werk ook kunnen deponeren. Alleen ben ik er weer te vriendelijk voor!!!
Kiyan

Bericht door Kiyan »

Ik voel een ontsteking opkomen aan een, door mijn tandarts onlangs nog behandelde tand. Dus een zwelling, pijnlijk, warm... Heeft ze vandaag (sorry) geen tijd om mij te zien en omdat ze op vrijdag nooit werkt ben ik nu drie dagen op mezelf aangewezen.. :shock: :donder:

Wat moet ik nu als er dit weekend complicaties optreden? (lees: als de pijn ondragenlijk wordt). Kan ik naar een of andere, voor mij onbekende, plaatsvervangende tandarts, die er dan wel naar zal kijken..

Dit is niet de eerste keer dat er wat aan de hand is na een behandeling. Heb ik eerder een kroon geplaatst gekregen op een niet meer te redden kies. Kost wat maar dan heb je ook wat. Denk je. Heb ik kort daarna een ontstoken wortelkanaal. Pijn, auw, weer naar de tandarts. nota bene op mijn eigen verzoek een recept voor antibiotica gekregen tegen de ontsteking. Daarna moest ik maar naar de kaakchirurg voor verder onderzoek. Argghhhhr...

Die vervolgens tegen me zegt. Het spijt me maar deze kroon moet er af en die kies moet er uit. Daar is geen eer meer aan te behalen. Die had beter vooraf een wortelkanaalbehandeling kunnen krijgen. Dus beschouw die maar als verloren. Oh je hebt nog wel nog een optie voor een implantaat maar denk daar eerst eens rustig over na. Hoezo? (tsjing.. kost waarschijnlijk zo rond de 2500 euries) :nosmile:

Deze tandarts heeft de onhebbelijke gewoonte om tijdens de behandelingen door met d'r assistente te ouwehoeren (hoezo automatische piloot?) over d'r kleinkind, die ene lastige patient, of eentje met zooo'n rot gebit dat ze die patient liever kwijt is, het etentje de vorige avond, over die knappe vent van laatst, etc. Nee logisch want tussen de patienten door heeft ze daar natuurlijk geen tijd voor. Lig je daar op die behandelstoel met een boor, een stel watten en zo'n zuiger in je smoelwerk.

Fuckerdefuck... Hey, hallo, Hierzo. Ik lig hier hoor!! Kreunnn. En had ik je al verteld dat ik geen ma-so-chist ben?

Ik heb totaal geen vertrouwen meer in m'n huidige tandarts. Aardig mens verder en ik ken loop daar al jaren. Maar voel me meer en meer een nummer dat afgewerkt wordt dan een patient die met de nodige aandacht en respect wordt behandeld (money making business zo'n praktijk). Ik verdenk haar er van slecht werk af te leveren maar hoe maak je dat hard? Je ligt toch weer iedere keer met je mond open in die stoel nietwaar?

Ik heb toch ineens zo'n gruwelijke behoefte om mijn tandarts eens ongenadig flink pijn te doen.. Gek he? :evil:

Misschien leuks voor het anonieme fantasieen topic. Alhoewel.. zou nu niet echt anoniem meer zijn nu..

Ik heb voor morgen maar een afspraak gemaakt met een tandarts die morgen wel tijd heeft om me te zien. En als hij/zij me bevalt zeg ik serieus :bye: tegen m'n huidige
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Wow, dat klinkt helemaal niet goed zeg!
Jammer dat je dan eerst in deze situatie moet komen voordat je beslist dat je beter naar een andere tandarts kunt zoeken....
En ook belachelijk dat ze je gewoon in pijn laat zitten, als ze niet werkt die dag kan ze je toch doorverwijzen?
Ik hoop voor je dat de andere tandarts morgen een goeie is!
Kiespijn = onverdraaglijk
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Balen Kiyan. Ik zou sowieso dan een andere tandarts zoeken. Als die van morgen niet bevalt dan verder zoeken naar een andere. Dit is toch ook belachelijk dat ze je met die pijn gewoon laat zitten. Ze had gewoon moeten zeggen waar je dan wel terecht zou kunnen. Blegh, kiespijn sucks.
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

DE reden dat gille al even niet meer zo dapper geweest is om naar een tandarts te gaan...
faery

Bericht door faery »

Ik heb al voor minder een andere tandarts gezocht... Klinkt niet lekker Kiyan, sterkte dit weekend!
Feline
Contacteer:

Bericht door Feline »

Gilraen^ schreef:DE reden dat gille al even niet meer zo dapper geweest is om naar een tandarts te gaan...
Dito, nu zo'n 2 jaar alweer... Ik vrees veel gaatjes mocht ik er eentje vinden die ik wel vertrouw. De huidige is volgens mij alleen maar op geld uit. Telkens dubbele afspraken, dus voor gewone controle één en nog één daarna voor de preventieassistente. Elke keer weer. Terwijl ze dat verdorie ook zelf kan, aangezien ze dat ook wel vaker doet. Ik heb al moeite met het maken van één afspraak, laat staan nog een tweede. Zeker als je alleen maar tussen 9:00 en 12:00 kan bellen voor afspraken. Bleh, doe mij maar de tandarts die m'n ouders hebben (en ik voorheen dus ook had).....ware het niet dat dat helemaal aan de andere kant van het land is :(.
Kiyan

Bericht door Kiyan »

de ellende is nog niet afgelopen. gisteren "geholpen" door een vervangende tandarts. ontstoken zenuw dus direkt behandelen. met nu als resultaat, veel, heel veel napijn. mn paracetamol tabletten met codeine zijn onvoldoende om het weg te nemen, m'n gelaat begint links nu op te zwellen. heb er geen gerust gevoel bij. geen oog dichtgedaan vannacht. werd zowat dol van de pijn.. heb een recept voor antibiotica afgetroggeld en in alle vroegte een afspraak bij de weekenddienst gemaakt. au.klote.au.fuck.auuuwwww (s'cuse my language....) :icon_sad:
JJV

Bericht door JJV »

paramol?
weird
.. ik krijg al jaren ibu voorgeschreven als er weer wat met mn gebit is

maar eh.. ik voel geheel met u mee
(fantoompijn en al)
~\v/~
phedre

Bericht door phedre »

<-- geeft kiyan en heel voorzichtige knuffelkus op zijn andere wang....
succes!!!
kitten

Bericht door kitten »

Oh bah Kiyan!! :icon_sad: :icon_sad: En een slechte nachtrust erbij, zo stapelt het wel op!
Kiyan

Bericht door Kiyan »

bedankt voor jullie steun allemaal :yes: !

* wacht tot de antibiotica kicks in......... *
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik ben allergisch voor ibu maar na tandbehandelingen neem ik vaak Saridon. Killer voor je maag als je het te lang gebruikt, maar voor pijn werkt het wel!!

Sterkte Kiyan!
MILF :grin_ani:
silence

Bericht door silence »

Kiespijn sucks...knuff Kiyan.
nijntje

Bericht door nijntje »

Mijn beurt! De rant over alles dat tegen zit.....

afgelopen dinsdag deed mijn internet het niet. Mijn vaste telefoon en televisie ook niet aangezien ik alles via de kabel doe. Balen natuurlijk, maar via mijn nokia n73 kon ik wel forum lezen en op de site van upc zien dat de geld stad storing had. Daarna heeft het wel nog een beetje gewerkt, maar al sinds vrijdag niet meer. Ik dacht dat het misschien aan mij lag, omdat het lampje op mijn modem wel knipperde enzo. Vanochtend nog steeds niets. Nog met de pluis-desk gebeld.... En daaruit kwam dat mijn internet het echt niet deed of mijn router was stuk. Ik vanavond mijn hele pc maar beneden gehaald om te testen zonder router. Niets! Ik de helpdesk bellen. Krijg ik meteen een bandje dat mijn internet niet werkt en dat ze er mee bezig zijn. Het hele weekend ofzo.....

Verder heb ik vorige week een winterjas besteld bij de h&m en kreeg ik gisteren een brief dat ik die ergens af moet halen omdat hij duurder is dan wat ze zo opsturen. Ik bellen blijkt dat ze nog moeten beginnen die kas uit zweden maar hier te sturen. Kan tot tien dagen duren. Terwijl het buiten vriest 's nachts. Kom op zeg! Had dat dan meteen vorige week in die mail gezet in plaats van mij er achter aan te laten bellen na een week.

En nu heb ik kramp in mijn vingers van typen op dit stomme apparaat....
Plaats reactie