Te Koop: Schoenen, rok en jurkjes

Gesloten
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Te Koop: Schoenen, rok en jurkjes

Bericht door tessie »

Zwarte pumps van het merk Clarks, soort Anika Kendra Zwart Snake, maat 39 (Clarks/UK maat 5.5). Echt leer en softwear zool. Hakhoogte 8,5cm.
Slechts 1 avond gedragen, helaas te klein gekocht, want verder zitten ze super comfy, ook voor mensen die niet zo goed op hakken kunnen lopen! Nieuwprijs EUR 89,95 Ik wil er graag 55 euro voor of doe een goed bod in mijn PM.
clarks.jpg
Zwarte rok van het merk Collectif, met rode petticoat aan de binnenkant en twee zwaluwen op de onderkant. Sluiting met strik aan de zijkant. Ongeveer maat XXL. Nooit gedragen. Ik wil er graag 25 euro voor, of doe een goed bod in mijn PM.
rok collectif.jpg
Zwart/rode Lola Ramona schoenen met zwart/witte hak, slechts 1 keer gedragen. Maat 40. Nieuwprijs 119 euro. Ik wil er graag 35 euro voor, of doe een goed bod in mijn PM.
lola ramona.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Te Koop: Schoenen, rok en jurkjes

Bericht door tessie »

Jurkje van Steps, kleur coral-red. Slechts 1 keer gedragen. Maat 46. Nieuwprijs was 80 euro. Ik wil er graag 25 euro voor, of doe een goed bod in mijn PM.
jurkje steps.jpg
Chiffon cocktailjurk van Light in the box, maat 18W (NL maat 48). Nooit gedragen, kaartje hangt er nog aan. Nieuwprijs $116. Ik wil er graag 50 euro voor, of doe een goed bod per PM. (size chart vind je hier: http://www.lightinthebox.com/html/Color ... .html#Plus" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; )
jurkje light in the box.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
ruby-vita

Re: Te Koop: Schoenen, rok en jurkjes

Bericht door ruby-vita »

He Tessie, ik heb wel interesse in de Clark schoenen!
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Te Koop: Schoenen, rok en jurkjes

Bericht door chell »

Ik dacht dat dat rode jurkje al lang verkocht was! Ik denk dat het niet mijn kleur is, maar ik wil het wel een keer passen :) (en zo jammer dat die zwarte mij te groot is)
Gesloten