Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Ik kan niet slapen.
Gelukkig gebeurd dat niet zo meer zo vaak de laatste tijd, maar nu wel. En ik hou m'n vriend er ook mee wakker, die blijkbaar niet kan slapen als ik aan het typen ben (op zich wel voor te stellen, maar toch). Het piekerthema van vannacht?
Mijn woonsituatie, voor de zoveelste keer.
Ik heb net half en half besloten dat ik het verhuizen naar een zelfstandige woning maar op ga geven, voor ik klaar ben met mijn studie. Als ik nu een woning krijg, kan ik er misschien over een maand of twee in, wat betekend dat ik er maar 5 maanden woon voor ik klaar ben met studeren, en aangezien ik totaal niet weet wat ik daarna ga doen... Ik had gehoopt nu al bijna wat te hebben, maar dat zit er blijkbaar niet in.
Dat betekend dat ik aan een vriend van me moet vragen of mijn boeken langer bij hem kunnen blijven staan, dat ik een kledingkast moet kopen en dus via iemand een auto moet regelen, vanwege behoorlijk stevige bezorgkosten voor zo'n ding. Nog afgezien van het feit dat dat sowieso een extra kostenpost is. Dat ik mijn kamer eigenlijk opnieuw moet inrichting, zorgen dat mijn spullen minder plek in gaan nemen door veel weg te gooien (en dat is moeilijk!), misschien mijn hamster weg moet doen door gebrek aan ruimte. En dat kost allemaal ook nog eens veel tijd, met name dat alles opruimen, en de komende twee weken maak ik kantooruren op de uni, en hoewel het werk dat ik moet doen niet moeilijk is, vergt het wel constant opletten, en weet ik dat ik dan 's avonds erg moe ben en in het weekend echt even wat anders wil. Opruimen is dan wel het laatste waar ik zin in heb...
Dus dat rent rondjes door mijn hoofd en zorgt ervoor dat ik niet kan slapen. Ik weet ook wel dat dit allemaal niet zo ernstig is, en dat het waarschijnlijk morgenochtend allemaal een stuk minder erg klinkt, maar voor nu is het even heel Groot en Stom en Vervelend. *puh*
(al is het gelukkig wel iets minder nu ik het allemaal opgeschreven heb)
Gelukkig gebeurd dat niet zo meer zo vaak de laatste tijd, maar nu wel. En ik hou m'n vriend er ook mee wakker, die blijkbaar niet kan slapen als ik aan het typen ben (op zich wel voor te stellen, maar toch). Het piekerthema van vannacht?
Mijn woonsituatie, voor de zoveelste keer.
Ik heb net half en half besloten dat ik het verhuizen naar een zelfstandige woning maar op ga geven, voor ik klaar ben met mijn studie. Als ik nu een woning krijg, kan ik er misschien over een maand of twee in, wat betekend dat ik er maar 5 maanden woon voor ik klaar ben met studeren, en aangezien ik totaal niet weet wat ik daarna ga doen... Ik had gehoopt nu al bijna wat te hebben, maar dat zit er blijkbaar niet in.
Dat betekend dat ik aan een vriend van me moet vragen of mijn boeken langer bij hem kunnen blijven staan, dat ik een kledingkast moet kopen en dus via iemand een auto moet regelen, vanwege behoorlijk stevige bezorgkosten voor zo'n ding. Nog afgezien van het feit dat dat sowieso een extra kostenpost is. Dat ik mijn kamer eigenlijk opnieuw moet inrichting, zorgen dat mijn spullen minder plek in gaan nemen door veel weg te gooien (en dat is moeilijk!), misschien mijn hamster weg moet doen door gebrek aan ruimte. En dat kost allemaal ook nog eens veel tijd, met name dat alles opruimen, en de komende twee weken maak ik kantooruren op de uni, en hoewel het werk dat ik moet doen niet moeilijk is, vergt het wel constant opletten, en weet ik dat ik dan 's avonds erg moe ben en in het weekend echt even wat anders wil. Opruimen is dan wel het laatste waar ik zin in heb...
Dus dat rent rondjes door mijn hoofd en zorgt ervoor dat ik niet kan slapen. Ik weet ook wel dat dit allemaal niet zo ernstig is, en dat het waarschijnlijk morgenochtend allemaal een stuk minder erg klinkt, maar voor nu is het even heel Groot en Stom en Vervelend. *puh*
(al is het gelukkig wel iets minder nu ik het allemaal opgeschreven heb)
Yup, inderdaad, na een nacht slapen voelt alles beter
Ik zat zo ontzettend in piekermodus, dat zelfs nadat ik voor dit "probleem" oplossingen had bedacht, mijn hoofd gewoon doorging naar het volgende, en het volgende, en het volgende. Ik denk dat ik vanmiddag ok nog maar even een uurtje ga slapen, zoveel uur zal dat namelijk niet geweest zijn vannacht...

Bedankt Crownless en faery.
Ben jij er een beetje uitgekomen faery? Even wat extra rust nemen kan geen kwaad. Sterkte en succes een hele dikke knuffel met kus.
Ben jij er een beetje uitgekomen faery? Even wat extra rust nemen kan geen kwaad. Sterkte en succes een hele dikke knuffel met kus.
Wel redelijk hoor
Ik heb ideeen over hoe het ruimte-probleem op te lossen, en na mijn twee weken experiment draaien (ik ben een eigen onderzoek aan het doen op de universiteit), ga ik waarschijnlijk een halve week niet naar de uni om alles goed op te ruimen, als ik daar tegen die tijd nog niet aan toegekomen ben 

- Peter^
- Contacteer:
faery, ik dacht dat jij recentelijk al verhuisd was? IK kom meestal met dit soort dingen in een kringetje terecht: onrustig in mijn hoofd (piekeren) => onrustig/onopgeruimd in mijn huis => erover druk maken/piekeren => etc.
Geniet van de positieve momenten.
- tijgie{K}
Ik heb een hele grote dikke pijnlijke vieze koortslip.... :icon_sad:
Ik voel me altijd zo vies als ik zo'n ranzig ding op mijn lip heb zitten. Ik weet dat ik er niks aan kan doen, behalve creme smeren, maar toch. Bah.

Ik voel me altijd zo vies als ik zo'n ranzig ding op mijn lip heb zitten. Ik weet dat ik er niks aan kan doen, behalve creme smeren, maar toch. Bah.
All people smile in the same language.
We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other
Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".
We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other
Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".
Beetje contact gehad met J.
Kan je me weer helemaal opvegen. Voel me moe en leeg en verdrietig. Stomme klote koude donkere maandagochtend met een week moeten lachen en leuk doen op het werk in het vooruitzicht.
Kan je me weer helemaal opvegen. Voel me moe en leeg en verdrietig. Stomme klote koude donkere maandagochtend met een week moeten lachen en leuk doen op het werk in het vooruitzicht.
- JJV
gelukkig een warm troostbankje om je tussendoor op te laden
met begripvolle mensjes enzo
bakkie chocola?
èn een knuffel
met begripvolle mensjes enzo
bakkie chocola?

~\v/~
*knuffelt asti* I know what you mean...
- JJV
hm
tijd voor een grote kan choco..
wie had er ook weer marshmellows?
tijd voor een grote kan choco..
wie had er ook weer marshmellows?
~\v/~
- Peter^
- Contacteer:
Geeft dat niet wat afleiding/energie: lachen?
Succes
Succes
Geniet van de positieve momenten.
Welgemeende knuffel naar Asti... Het is kut, maar... bah, ik kan alleen maar een berg cliche's naar boven halen.
*knuf*
Dan maar...
*knuf*
Dan maar...
- Crownless
Ik vind het niet echt een verdrietig ding, of een boos ding, maar meer een baalding en om daar nou een nieuw topic voor aan te maken... (ik heb het overwogen)
Ik baal want mijn bril is stuk. Of ik ben er vannacht op gaan liggen, of -waarschijnlijker- Bryan heeft zijn hand op mijn bril gezet toen hij nog even naast me kwam zitten voor hij naar z'n werk ging. (de grote duimafdruk op een brillenglaasje doet t m) (en ja, ik leg mijn bril naast mijn kussen. Ja, dat is niet handig. Maar ik heb geen nachtkastje en als ik m op de grond leg ga ik erop staan. Misschien moet ik hem in het vervolg onder het bed leggen). Gelukkig is mijn montuur niet stuk. Maar toch, het was mijn goede bril met ontspiegelde glazen... Zo meteen maar naar de opticien.
Ik verras mezelf wel, want ik heb zo'n oh, nou, that sucks houding, maar ben niet helemaal over mijn toeren ofzo. Misschien dat ik dat wel was geweest als ik geen reservebril had
Ik had net wel zo'n ''aaaargh, waar is de aankoopbon!'' - frenzy, maar uiteindelijk gevonden. Niks aan de hand. En heej, het is een voorwerp wat ik dagelijks gebruik. Dat kan stuk. Shit happens.
Dus, ik wil even zeggen dat ik baal. Want gaat geld kosten. En hij is mooier dan mijn reservebril. Als ie gemaakt kan worden. Hopelijk.
*zucht*
Ehm, ja, dat wilde ik even kwijt. Stomme bril.
Ik baal want mijn bril is stuk. Of ik ben er vannacht op gaan liggen, of -waarschijnlijker- Bryan heeft zijn hand op mijn bril gezet toen hij nog even naast me kwam zitten voor hij naar z'n werk ging. (de grote duimafdruk op een brillenglaasje doet t m) (en ja, ik leg mijn bril naast mijn kussen. Ja, dat is niet handig. Maar ik heb geen nachtkastje en als ik m op de grond leg ga ik erop staan. Misschien moet ik hem in het vervolg onder het bed leggen). Gelukkig is mijn montuur niet stuk. Maar toch, het was mijn goede bril met ontspiegelde glazen... Zo meteen maar naar de opticien.
Ik verras mezelf wel, want ik heb zo'n oh, nou, that sucks houding, maar ben niet helemaal over mijn toeren ofzo. Misschien dat ik dat wel was geweest als ik geen reservebril had

Dus, ik wil even zeggen dat ik baal. Want gaat geld kosten. En hij is mooier dan mijn reservebril. Als ie gemaakt kan worden. Hopelijk.
*zucht*
Ehm, ja, dat wilde ik even kwijt. Stomme bril.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Niet fijn! Want je bril is inderdaad erg mooi!
- Toran
Iemand nog een baan voor me? Ervaren ICT'er, interesse in projectleiding, maar ook nieuwe technieken enzo. Het liefst in de buurt van Haarlem.
*zucht*
*zucht*
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."
— Terry Pratchett (Eric)
— Terry Pratchett (Eric)