Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Crownless

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door Crownless »

Nou dat viel... Ah, who am I kidding, dat was net zo erg als ik me herinnerde. Maar ik heb wel goed voor mezelf gezorgd, gevraagd of er een assistente was wiens hand ik mocht vasthouden en het ging supergoed. Nu kramp en oh, ik was schijnbaar ongesteld vandaag. Hoera voor weer misschien ontzettend minimaal ongesteld eens in de drie maanden.

Nog een gesprek over de enorme doos en dat ze bij gynaecologen ook echt niet standaard verdoven. Of dat waar is, geen idee.

Dus yay, in principe weer voor 5 jaar klaar. Al blijft deze zeer waarschijnlijk niet zolang zitten. Misschien een jaar, of twee. Das zonde van het geld zei de huisarts, maar fuck dat. Liever dit dan geklooi met nieuwe anticonceptie. Ik bedoel, met de pil had ik om de haverklap schimmelinfecties, en toen ik stopte ineens niet meer. Rara hoe kan dat? En dag zeggen tegen ongesteldheid. Zeg nou eerlijk, hoeveel vrouwen zouden hun menstruatie willen afkopen?

Nou ja, afkopen... Volgens mij is het plaatsen van spiraaltje mijn ergste ongesteldheidkramp keer tien. Ik ben echt verbaasd over mijn lichaam, dat gewoon heel duidelijk 'daar hoort geen vreemd voorwerp, haal het weg!' schreeuwt. Wonderlijk. En een ernstig gemis dat ze nog steeds de baarmoeder moeten meten door er een meetding in te schuiven tot het de achterwand raakt. Ik vroeg nog 'kun je niet de oude opmeten?' maar dat zou niet werken.

En nu ga ik naar huis om een paar uurtjes te chillen onder een dekentje. En mezelf heel erg stoer vinden.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Je bent ook stoer!!
(En ik vind dat verdoven gewoon standaard zou moeten zijn. Bij mij deden ze het wel en komop, hoeveel moeite is het nou.)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
artemis

Bericht door artemis »

Ben blij dat ie van mij nog even mee kan als ik jou verhaal zo hoor :)
En verdoven deden ze bij mij ook niet en heb hem in het ziekenhuis er in laten zetten.
Leek mij een veel prettiger idee dan bij de huisarts.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Dan moet je het volgende keer bij casa laten doen artemis, daar doen ze het wel :) (als jedat wil dan).
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
tijgie{K}

Bericht door tijgie{K} »

Crownless schreef:Dus yay, in principe weer voor 5 jaar klaar. Al blijft deze zeer waarschijnlijk niet zolang zitten. Misschien een jaar, of twee. Das zonde van het geld zei de huisarts, maar fuck dat. Liever dit dan geklooi met nieuwe anticonceptie.
Ik vind de reactie van je huisarts heel vreemd. Ongeveer twee jaar geleden wist ik niet wat voor anticonceptie voor mij handig was, 'want ik wil nu nog geen kinderen, maar over een paar jaar waarschijnlijk wel. Het gesprek ging ongeveer zo:

Huisarts: Wat voor anticonceptie gebruik je nu ?
Ik: Een Mirena spiraaltje.
Zij: Ben je daar blij mee ?
Ik: Ja.
Zij: Nou dan neem je die toch nog een keer ?
Ik: Ja, maar dat is dan maar voor een jaar of 2 waarschijnlijk.
Zij: Dat geeft toch niet ? Die dingen moeten geen vijf jaar blijven zitten.

Toen was het stil van mijn kant. ;)

Iig een hele dikke knuff ! Je bent een kanjer, omdat je het weer gedaan hebt! Jouw verhaal doet me wel realiseren dat ik blijkbaar met spiraaltjes mazzel heb, want ik heb er nauwelijks last van gehad. Het zetten was vervelend en ik had een heel licht naar gevoel in mijn buik, maar verder niks bijzonders.
All people smile in the same language.

We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other

Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".

juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik wil echt zo ontzettend GEEN spiraaltje als ik al die narigheid lees! :shock:
MILF :grin_ani:
cinderella

Bericht door cinderella »

Alsof een kind baren geen pijn doet? Ik had een week zware pijnstillers, maar was er daarna wel 4 jaar vanaf. Volgend jaar laat ik er weer een zetten.
toen doet er nu niet meer toe
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

een kind baren doet 10 minuutjes pijn (in mijn geval dan).... weegt niet op tegen die 4 dagen hoor !!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Baren levert nog iets op en je krijgt endorfinen in je lijf.
MILF :grin_ani:
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

een spiraaltje levert net niets op ;)

Maar nee ik wil m ook niet :P
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

Ik heb het laten zetten en verwijderen eigenlijk niet als heftig ervaren.... wel een beetje buikpijn achteraf maar was met 1 dagje paracetamol wel over. Blijkbaar mazzel gehad, maar als ik eenmaal weer aan anticonceptie ga dan ga ik echt wel weer voor een spiraaltje.
pluis

Bericht door pluis »

Ik vond het laten plaatsen van een spiraaltje ook wel _echt_ zeer doen, maar het duurde bij mij maar kort. Ben daarna (vanaf de huisarts) gewoon naar huis gelopen / gebust. Dat was niet heel plezierig, maar dat was m'n eigenwijzigheid. M'n moeder had me zo gehaald en gebracht, denk ik. Thuis een aspirientje erin en een uurtje maffen op de bank en daarna was het nog wel een paar dagen onwennig en voelde ik nog wat als ik moest hoesten, maar echt zeer deed het niet meer.

Ik vind het de vijf jaar geen / nauwelijks ongesteldheid en de sterk verminderde depressies (onder de pil) wel waard :) De mijne moet dit jaar vervangen en ik denk dat ik er nog eentje laat plaatsen. Wil ik over vijf jaar dan nog altijd geen kinderen, dan kan w.m.b. de schaar in de pijpleiding :P. Of ik blijf gezellig spiraleren, wie weet. Deze hormonen vind ik lang zo erg niet als die van de pil.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Oh, ik heb na dit lezen juist zoiets van: hmm, mss moet ik toch een spiraaltje...
Hoe zit dat nou met neuken? Want ik hoor wel eens verhalen over dat een man dat dan voelt zitten ofzo?
artemis

Bericht door artemis »

Er is mij verteld dat asl hij hem zou voelen dat ie dan niet goed zit. Rob voelt hem ook niet, al heb ik soms wel het gevoel dat als hij iets te ruig te werk is gegaan dat ik het ding wel eens voel. Maar dat kan ook gewoon een idee van mij zijn en dat hoeft misschien helemaal niet zo te zijn.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik voel m nooit.
Plaats reactie