het beweeg-topic
- Voleuse
Re: het beweeg-topic
Fijn phe!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Afgelopen vrijdag 6e kyu (=groene band) gehaald.
Vandaag 16 km gelopen in 1u36 en nog wat seconden (oftewel: constante snelheid van 10 km/u), maar wel zonder meerekenen van een rustpauze elke 2 km.
Vandaag 16 km gelopen in 1u36 en nog wat seconden (oftewel: constante snelheid van 10 km/u), maar wel zonder meerekenen van een rustpauze elke 2 km.
het beweeg-topic
Osu, Wever! Gefeliciteerd met je 6e kyu!
Love isn't hard to find, trust is....
Love isn't hard to find, trust is....
- lunaaa
En 16 km, wow! 

-
Afgelopen zondag 15km gefietst voor de lol en aangezien ik heb ontdekt dat ik fietsen echt wel fijn vind én het goed helpt tegen m'n rugpijn, heb ik voor het weekend ook een mooi rondje uitgestippeld.
Van huis naar Kijkduin, door recreatiegebied heen. Dan vanaf Kijkduin over het duinfietspad naar Monster en dan weer terug naar huis, deels via recreatiegebied. Rondje van zo'n 23km geloof ik
Ik hoop dat de ijsmeneer in Monster open is met het mooie lenteweer. Maar dat zal nog te vroeg zijn vrees ik.
Van huis naar Kijkduin, door recreatiegebied heen. Dan vanaf Kijkduin over het duinfietspad naar Monster en dan weer terug naar huis, deels via recreatiegebied. Rondje van zo'n 23km geloof ik

- skaoot
Klinkt goed chell! En als je dan weer als vandaag hebt...
Vandaag les 9 gehad, alweer 3 weken aan het rennen!
Vandaag les 9 gehad, alweer 3 weken aan het rennen!

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
-
- Contacteer:
@ Chell: nice! En nog ff en je rijdt zonder moeite zo door naar Hoek van Holland, stukje Westland mee, door naar Maassluis etc..
. Ook als recreatieve fietser zijn dat best lekkere stukjes, mits er niet te veel tegenwind staat en het lekker weer is
.

- skaoot
En dat was les 10. Ging best ok eigenlijk
Weer op 1/3 en nu wel echt vastbesloten de serie af te maken! En dan blijven rennen.

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
-
22km is het geworden vanmiddag
Met windje tegen in de duinen ook nog.

Afgelopen zaterdag les 14 van rennen met Evy gedaan, in de duinen! Supermooi:-) Loopmaatje had niet goed ingeschat hoe ver het zou zijn terug naar de auto dus ipv na het rennen bij de auto uit te komen moesten we nog een uur over het strand lopen... niet fijn, maar ja, ik probeer t maar als extra lichaamsbeweging te zien:-)
En vandaag les 15 gedaan, dus ik heb nu echt de helft erop zitten! :-))
Tussen les 14 en 15 zaten wat veel dagen en dat werkt voor mij niet zo goed merk ik. Was een pittige les vandaag. Gelukkig wel volgehouden en 'm uitgelopen:-)
En vandaag les 15 gedaan, dus ik heb nu echt de helft erop zitten! :-))
Tussen les 14 en 15 zaten wat veel dagen en dat werkt voor mij niet zo goed merk ik. Was een pittige les vandaag. Gelukkig wel volgehouden en 'm uitgelopen:-)
Succes!SubInSecret schreef:Dit weekend karatekamp... En examen voor mijn volgende graad..
Ik heb mezelf vandaag maar weer eens naar de sportschool gesleept. Alleen wat krachtoefeningen gedaan want fietsen lukte niet. Maar iets is tenslotte beter dan niets
- skaoot
Toch goed gedaan lotus !
Hier renplanning overhoop ivm hoofdpijngedoe. Vandaaggaat beter dus hopelijk morgen weer!
Hier renplanning overhoop ivm hoofdpijngedoe. Vandaaggaat beter dus hopelijk morgen weer!