Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- Yara
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Jij ook al niet juffie. ;-)
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
- juffie
- Site Admin
Nope, maar wij halen het straks voor maanden tegelijk in. 

MILF 

-
Ik ook niet. Maar ook niet zwanger 

- Yara
Daar denk ik nog maar niet te hard over na. *ontkenningsfase* 

Dance like nobody is watching
- Voleuse
He leonietje doe niet zo flauw, gewoon meedoen! 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- phedre
- Contacteer:
ik ook niet, al 4 jr niet meer
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
En ik doe weer met leonietje mee 

- seleena
Ik doe wel mee 

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
- skaoot
Ook niet 

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
Ik ook niet. Maar wel verdrietig en boos.
Vanmiddag en plein public mijn huid volgekafferd gekregen door mijn leidinggevende, simpelweg omdat ik vroeg wat ze met een opmerking bedoelde. Herhaaldelijk verzocht om dit niet met stemverheffing op de werkvloer, maar in een spreekkamer te doen, waar ze uiteindelijk gehoor aan gaf, om vervolgens alsnog pisnijdig te vertrekken. Ik zie haar over een week pas weer. Voel me zwaar klote en heb geen idee waar ik dit aan verdiend heb. En ongewild ben ik opeens het gespreksonderwerp van de dag, aangezien zo'n 15 collega's dit meekregen.
Vanmiddag en plein public mijn huid volgekafferd gekregen door mijn leidinggevende, simpelweg omdat ik vroeg wat ze met een opmerking bedoelde. Herhaaldelijk verzocht om dit niet met stemverheffing op de werkvloer, maar in een spreekkamer te doen, waar ze uiteindelijk gehoor aan gaf, om vervolgens alsnog pisnijdig te vertrekken. Ik zie haar over een week pas weer. Voel me zwaar klote en heb geen idee waar ik dit aan verdiend heb. En ongewild ben ik opeens het gespreksonderwerp van de dag, aangezien zo'n 15 collega's dit meekregen.
- juffie
- Site Admin
Tjeu, dat is wel heel vervelend Servus.
- thaliya
Erg vervelend en onprofessioneel, Servus! Kun je daarmee niet naar de leidinggevende van je leidinggevende gaan?
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Bedankt voor jullie reacties.
@Thaliya: dat heb ik overwogen, maar dan heb ik het gevoel dat ik haar (mijn eigen leidinggevende) dan een mes in de rug steek en dat wil ik niet. Ik heb gisteren nog wel even gesproken met mijn voormalig leidinggevende en die zal de situatie van gisteren vandaag met mijn huidige leidinggevende bespreken.
Ik ben zelf vandaag en morgen vrij, en ga een poging doen om dit enigszins los te laten. Voor zover dat lukt...
@Thaliya: dat heb ik overwogen, maar dan heb ik het gevoel dat ik haar (mijn eigen leidinggevende) dan een mes in de rug steek en dat wil ik niet. Ik heb gisteren nog wel even gesproken met mijn voormalig leidinggevende en die zal de situatie van gisteren vandaag met mijn huidige leidinggevende bespreken.
Ik ben zelf vandaag en morgen vrij, en ga een poging doen om dit enigszins los te laten. Voor zover dat lukt...
- thaliya
OK, ik begrijp je overweging, maar wat zij deed is echt not done. Een paar maanden geleden had ik zelf een soortgelijke situatie waar ik wel direct mee naar de volgende leidinggevende ben gestapt en dat is goed opgepakt. Ligt natuurlijk ook wel aan de bedrijfscultuur.
Ik hoop dat je het voor nu van je af kunt zetten!
Ik hoop dat je het voor nu van je af kunt zetten!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),