Het grote WTF-topic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
tessie
Contacteer:

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door tessie »

OOhh die tattoos! Die wil ik hahaha :D
leonietje

Bericht door leonietje »

Heerscher wil ze ook...
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Haha ja als je into vernedering bent, zijn deze echt wel gaaaf hoor :D
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ik vind niet alle teksten even leuk. Maar sommige... :oops:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Crownless

Bericht door Crownless »

Bij spread denk ik aan sandwichspread :shutup: ik vind ze niet allemaal even leuk. En jammer dat het alleen voor dames/mensen die iets met mannen doen is. Alleen fuck butt is unisex.

Edit: en de spank en punish me. Maar qua vernedering wil ik ook wel 'fuck toy' ofzo.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
leonietje

Bericht door leonietje »

Vroeger zaten er van die nep tattoos bij kauwgom er schijnen nog steeds van die vellen papier te bestaan zodat je ze zelf kan printen. Ze kunnen er dan tot ongeveer een week op blijven zitten. Ik heb wel een paar nederlandse sites gevonden maar ik vind het nog best prijzig voor een paar vellen. http://www.mijneigenneptattoo.nl/tattoo-papier.htm
Nu was ik al op ebay/china aan het zoeken maar daar vind ik meer van het carbon papier wat ik dus niet zoek. Maar ik gok dat mijn Engels te slecht is en ik dus niet de goede zoektermen gebruik. Is er iemand die mij kan/wil helpen zoeken? Je hebt ze voor zowel inktjet printers als laser printers en volgens mij heeft Heerscher een laserprinter.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Dude. Ik heb 3 harde schijven: de interne in mijn computer, backup A en backup B (waar naast de backup ook nog wat grote bestanden op staan). Van de week maakte ik een nieuwe backup op schijf A, en die maakte toen zo'n akelig ratelend geluid van het type 'dit gaat binnenkort mis'. Okay, duidelijk, die moet binnen redelijk korte tijd een keer vervangen worden.

Dus snel een backup gemaakt op schijf B. Even testen of ik inderdaad van die backup kan booten en.... Soms wel, maar vaker niet want dan bestaat de disk ineens niet meer. Wat ik niet zo raar vind, want als ik 'm aanzet hoor je elke andere keer een soort huilend geluid. Net alsof de schijf aanloopt als hij begint te draaien. Check, die harddisk moet NU vervangen worden.

Dan maar weer geboot van mijn gewone, interne schijf (de laatste die het nog deed, dus). En.... Filesystem not found. Reboot, en gelukkig, hij doet het weer! Oh nee, bij de volgende herstart toch weer niet... En nog een keer niet en dan weer even wel en dan weer niet. :(

Serieus, drie harddisks kaduk op hetzelfde moment? Alledrie met een ander probleem? WTF?
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ah! Das ruk!
**Self Rescuing Princess**
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Ruk en vooral ook erg raarrrrrr... Interne was weer aanspreekbaar en die staat nu te backuppen naar een nieuwe externe HD. Hopelijk lukt dat en met een beetje geluk kan ik dan die grote files op die andere stukke misschien ook nog redden.
Mack

Bericht door Mack »

Oftewel: moet ik langskomen om een nieuw HD in je iMac te plaatsen?
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Dat vind ik helemaal geen gek plan. Sowieso heb ik hier nog een cadeautje liggen voor jullie. :)
chell

Bericht door chell »

En geef die andere niet te snel op. Er is vaak nog een hoop terug te toveren zolang ze iig nog draaien (alleen wel ff zo min mogelijk mee klooien, maar alleen nog aan een computer hangen en er een restore tooltje op loslaten)
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Cool. Ik heb ze nu idd helemaal uit staan. Als ze niet meer willen mounten, vraag ik jou nog wat extra info over restore tools (of waar ik moet zoeken om er een beetje wegwijs in te worden). :)
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

BTW Mack, het hoeft niet op stel en sprong: vorige keer dat mijn interne HD het opgaf, heb ik heel comfortabel ruim een week op de bootable externe backup gewerkt. Gaat heel prima. Maar het is natuurlijk altijd leuk om je te zien en ik maak graag dankbaar gebruik van je lieve aanbod! :)
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Even een update: De externe doet het goed, van de week op een rustig moment ga ik er even voor zitten om de data van die andere schijven proberen te redden, maar, meevallertje: het lijkt er op dat de glitch met de interne schijf een softwareprobleem geweest kan zijn ipv hardware: alles is geupdate, en nou lijkt hij het weer vlekkeloos te doen. :) Ik blijf even heel vaak backups draaien, maar het lijkt alsof die nog even meekan. :)
Plaats reactie