Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)
Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)
Pff lig ik weer in mijn eigen bed, kan ik niet slapen
- seleena
Vervelend Lotus! Kopje warme melk een idee? Met honing erbij is best lekker. 
Hier is het ook weer raak

Hier is het ook weer raak

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
@anne Ik ken iemand met restless legs en die slikt daar magnesium (1500mg) voor, misschien zou dat je kunnen helpen?
- Ravelijne
Je bent meer gaan sporten, toch? Dan 'verbruik' je ook meer magnesium. Ik zag dat er research naar magnesium & RLS gedaan is, zit misschien wel wat in, dus.
- miss_meeko
En dat was weer bijna de nacht voorbij zonder slaap met temazepam op.... hopelijk zometeen nog even slapen maar over 2 uur start de werkdag weer. Zo leuk om nog middennacht smsjes over ruzie te krijgen.... 

- JJV
- miss_meeko
Dat is heel lief van je

Wie kent dit? Ik was om negen uur al hartstikke moe. Op tijd mijn bedje in gedoken. Kan ik verdorie niet slapen! Grmbl!
- Voleuse
Vaak als ik moe ben ga ik meer piekeren enzo, ik zet dan altijd een youtubefilmpje aan op mn tablet waar ik naar kan luisteren (soort radio/podcast achtig iets van een half uur) en voor het half uur om is slaap ik. Het is bij mij de kunst om me afvte leiden van mn eigen gedachten en dan gaat t vanzelf.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Ik probeer meestal mediteren. Dat luit vaak ook. Maar gisteravond was het waarschijnlijk de koffie die ik na acht uur gedronken heb. Ik was moe maar mijn hartslag wilde maar niet zakken.
- Peter^
- Contacteer:
Een nacht na een stressvolle periode (was zelfs zondag mijn maandelijkse sm-uitje vDus natuurlijk: nu wakker. ergeten) en donderdagavond concert.
Geniet van de positieve momenten.
- seleena
Iets met horrormonen
Op kunnen staan om naar Holland te gaan? Nee!
Horen dat de zusje van je dinnetje na 9 jaar en 3 ifv pogingen vandaag bevallen is van een zoon <3
Maar ook muh voor mezelf.
*Hele dag in bed blijft dan is het voor iedereen veilig*

Horen dat de zusje van je dinnetje na 9 jaar en 3 ifv pogingen vandaag bevallen is van een zoon <3
Maar ook muh voor mezelf.

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
Take me or leave me <3
Take me or leave me <3
- kitten
Oh wat bijzonder voor dat zusje, na zo lang hopen...! Maar ik snap ook wel dat het jou raakt. Knuffel!!