Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
skaoot

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door skaoot »

Lang verhaal kort: Mijn stagebegeleider is een irritante muts! :evil:
Eerst m'n portfolio afmaken en dan gaat er een mail naar stagebureau.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Radiospotje: Hallo, hier SNS bank met een kleine test. Ik tel tot 3, en dan zeg jij hardop wat je betaalt voor je betaalrekening. 1.. 2.. 3..
Ik: Ik betaal niets voor mijn rekening want ik heb een studentenrekening
Radiospotje: Je weet het niet hè?
Ik: RAAHHHHHHHHHH
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
leonietje

Bericht door leonietje »

Ik had zoiets van Ow das 1.70 per maand. En toen had ik dezelfde frustratie voleuse. Ik vind het eigenlijk raar als mensen hun vaste lasten niet weten. Maar dat ligt misschien aan mij omdat ik een paar jaar lang heel erg heb moeten letten op mn uitgaven en doe dat dus nog steeds. Maar echt dat soort reclames frustreren me enorm.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik zei hardop: 'Geen idee!'
Dus toen ze zei: 'Je weet het niet hè?' klopte dat bij mij als een bus.
MILF :grin_ani:
cinderella

Bericht door cinderella »

Er zijn reclame's waar ik me veel meer aan erger. Dat vriendengroepje waarvan altijd dezelfde in de zeik genomen wordt, van ziggo is die geloof ik. Pestprotocollen ten spijt en weet ik wat niet meer, blijkbaar vinden we het nog steeds "grappig". Ik kan er niet om lachen in ieder geval.
toen doet er nu niet meer toe
kitten

Bericht door kitten »

Ohhhh die SNS bank!! Ik vind hem ook zooooo frustrerend!! JA IK WEET DAT WEL!! :evil:

En dan ook de briljante redenering dat als je het niet weet, het wel teveel zal zijn. :roll:
Boefje

Bericht door Boefje »

Ik heb een hekel aan alle reclames waarvan de boodschap valt in de categorie van "We maken van een mug een olifant." Zoiets.

Zoals bijvoorbeeld die reclame waarbij huismuts haar handen wast met een of andere hydraterende zeep. Haar man en kinderen raken haar handen aan en zijn onder de indruk van de zachtheid van haar huid...
Alsof man en kinders daar op letten!
De enige die het gevoel heeft dat ze droge handen heeft, is huismuts zelf!
En nu kan een droge huid echt wel vervelend zijn, maar maak het niet groter dan het is!

Of dat joch dat nu zogenaamd een nieuwe, leuke ontdekking kan ondergaan: handen wassen! Waarom dat zo'n leuke, nieuwe ervaring is? Omdat hij het pompje niet hoeft aan te raken!
Al eens een kind enthousiast horen vertellen dat hij zo leuk zijn handen heeft gewassen? Handen wassen is nuttig. Punt.

Reclames die beweren dat je een grotere auto nodig hebt voor de kinderen.
Al eens een kind tegen zijn ouders horen klagen dat de auto zo krap is? Hebben kinderen geen last van. Die zijn flexibel. Ze praten de ouders aan dat die kinderen meer ruimte nodig hebben. Bah!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik vind de huidige reclame van gaslicht.com bezopen! Ik ben fan van het bedrijf, wij stappen al jaren ieder jaar probleemloos via hen over en het levert steeds weer een leuke korting op, maar om dan maar te beweren dat het volkomen normaal en okee is om als kind een baksteen door de tv te donderen omdat je ouders toch geld besparen door hun goedkopere energie... :sbatje:
MILF :grin_ani:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Haha nou als we alle irritante reclames gaan opnoemen blijf ik bezig. Ik erger me ook altijd zo aan die seksistische reclames als het BBQ seizoen geopend is. Jumbo adverteerde met "extra grote lappen vlees voor echte mannen". En deze poster is ook al zo erg: http://derodelynx.blogspot.nl/2014/05/u ... tisch.html" onclick="window.open(this.href);return false;
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
skaoot

Bericht door skaoot »

Ja die reclame van die BBQ saus heb ik met verbazing bekeken op tv. Erg hoog WTF gehalte.
En bullshitbingo gaat ook prima met reclame!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oppergodin_Hera

Bericht door Oppergodin_Hera »

Boefje schreef: Of dat joch dat nu zogenaamd een nieuwe, leuke ontdekking kan ondergaan: handen wassen! Waarom dat zo'n leuke, nieuwe ervaring is? Omdat hij het pompje niet hoeft aan te raken!
Al eens een kind enthousiast horen vertellen dat hij zo leuk zijn handen heeft gewassen? Handen wassen is nuttig. Punt.
Noouuu mijn dochter was de badkamer niet uit te krijgen en toen was het pompje na 3 dagen leeg :confused:
Pluu

Bericht door Pluu »

Boefje schreef:Al eens een kind enthousiast horen vertellen dat hij zo leuk zijn handen heeft gewassen? Handen wassen is nuttig. Punt.
Daar is Kotertje het niet mee eens, die vindt handen wassen geweldig. Hij heeft daar echter geen automatische zeeppompjes voor nodig, met water is ook al feest.
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Maar de deuren en kraan moet hij nog wel met zijn handjes aanraken. Bovendien bestaat dat systeem al jaren. Ik heb er (als gadget) ook eens over gedacht, maar vond het erg prijzig.
Geniet van de positieve momenten.
Feline
Contacteer:

Bericht door Feline »

Ja, super hygiënisch, zo'n automatische zeepdispenser! Dat is ook echt waar je je handen (vervolgens) weer vuil aan maakt, uhuh! Nee joh, die kraan valt wel mee, of de handdoek die er al 3 dagen hangt, of de deurklink als je vervolgens de keukendeur weer dichttrekt, die je net met vieze handen opendeed :roll:
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

volgende stap wordt dus dat alle huizen worrden voorzien van automatische schuifdeuren? alles voor de dagelijkse walgelijk overdreven hygiene tenslotte
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Plaats reactie