Ongecontroleerde rant topic!
- Ravelijne
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Ik kan me wel voorstellen dat het het soort mijlpaal is wat je zelf als moeder ook met iemand wil delen. Maar hangt er ook wel vanaf wat voor band je met je vriendinnen hebt. Ik kreeg overigens ook geen cadeautje of feestje. Gelukkig. 

- kitten
Ik zou dat ook met vriendinnen bespreken, dat weet ik nu al.
Maar een kadootje of feestje... Zou niet weten wat (zonder dat Oudste het vréselijk gênant zou vinden...).

ik vond het vreselijk dat ik het toevallig hoorde toen mijn moeder het aan de buufjes vertelde.
- Jezebel
Ik mocht met mijn oma naar een sieradenwinkel om een mooie armband/halsketting/oorbellen uit te zoeken, ook als een soort mijlpaal
Dat vond ik niet erg.

There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
Dat heb ik met mijn dochter ook gedaan, een ring laten uitzoeken, maar verder niemand verteld waarom, dat was ons 'geheim'. Ze draagt hem nog steeds.Jezebel schreef:Ik mocht met mijn oma naar een sieradenwinkel om een mooie armband/halsketting/oorbellen uit te zoeken, ook als een soort mijlpaalDat vond ik niet erg.

- eireann
- Site Admin
Ik heb ook een ring gekregen. Gevolgd door een speech van moeder aan broers midden in het winkelcentrum over waarom ik hem had gekregen en hoe ongesteldheid werkt.... :shame:
De dag daarop werd ik door pap uitgebreid gefeliciteerd :schaam: maar begon die in de supermarkt te mopperen toen ik maandverband in het wagentje deed, want dat was wel duur....
De dag daarop werd ik door pap uitgebreid gefeliciteerd :schaam: maar begon die in de supermarkt te mopperen toen ik maandverband in het wagentje deed, want dat was wel duur....
**Self Rescuing Princess**
- Voleuse
En ALWEER! FeestVoleuse schreef:Aaaaarrrggghhhhhhh er is weer eens een ijzerdraadje van mn beugel losgesprongen. Waardoor ik niet normaal kan eten of praten zonder mn tong open te halen. Dat is al de 4de keer dat het gebeurd, maarja, dat draadje moet permanent blijven zitten en als ik er vanaf wil mag ik speciaal daarvoor een orthodontist gaan zoeken. Dus elke keer maar naar de tandarts geweest om het af te laten knippen maar natuurlijk is het nu weekend![]()
![]()

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
-
Ongecontroleerde rant topic!
Dat gezeik heb ik ook gehad. Uiteindelijk heb ik zelf een stuk afgebroken en heb ik onder dus nog een half draadje. Boven heeft de tandarts het er ooit deels afgesloopt. Daar zitten alleen nog de lijmrestjes
- Voleuse
Zelf?
Hoe dan? Dat is toch te raar. Het is verdorie mijn mond en als ik betaal dan moeten ze dat onding gewoon eruit halen.
Edit: Hoezee, mijn originele ortho wil het wel doen. Moet ik wel de halve wereld voor afreizen maar ok.

Edit: Hoezee, mijn originele ortho wil het wel doen. Moet ik wel de halve wereld voor afreizen maar ok.
Laatst gewijzigd door Voleuse op 14 jul 2014, 09:24, 1 keer totaal gewijzigd.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- kitten
Wat bizar dat een andere ortho dat niet wil doen! Wtf maakt het nou uit wie het verplaatst heeft (in mijn geval 20jr geleden!!)
-
Ik heb volgens mij net zo lang aan dat ding zitten draaien tot ie brak
Omdat ik dus ook nergens terecht kon. Kweenie meer, lang geleden. Eigenlijk moet ik er wel een keer iets mee nog.

- Crownless
Nu hebben we netflix, blijkt elke film die ik wil zien er niet op te staan. Rise of the planet of the apes? Nee. The fly? Nope. It? The shining? The dark knight? Nee, nee, driewerf nee!
Echt, alles waarvan ik denk 'ja, zou ik willen zien' is er niet. [Polygoon-stem]Het is net als door de vidiotheek lopen en erachter komen dat alle films die je wilt zien uitgeleend zijn[/polygoon-stem]
Aaaagh!
Echt, alles waarvan ik denk 'ja, zou ik willen zien' is er niet. [Polygoon-stem]Het is net als door de vidiotheek lopen en erachter komen dat alle films die je wilt zien uitgeleend zijn[/polygoon-stem]
Aaaagh!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- Voleuse
Hacken naar de amerkaanse versie
. Daar staat veeel meer. Met google kan je wel vinden hoe dat moet.

- Peter^
- Contacteer:
Toevallig lees ik net ivm netfix een bericht van trosradar over phishingmail rond netfix abonnementen.
Geniet van de positieve momenten.