Vrolijk!
-
Re: Vrolijk!
Dat plezier gaat wel lukken geloof ik
Ik ben er een beetje van ondersteboven

Ik ben er een beetje van ondersteboven

- Peter^
- Contacteer:
eindelijk na 1,5 jaar twijfelen een auto gekocht (en voor mij is een auto showroom een soort hele verkeerde sm. Met mannen die niet begrijpen dat een vrouw alleen ook een auto nodig heeft) Maar sinds afgelopen zaterdag was ik opeens autoloos dus ik moest wel (via marktplaat in 2 uur verkocht) Donderdag ben ik een skoda fabia combi rijker 

- kitten
Gefeliciteerd! 

- Ravelijne
Veel plezier er mee en van! 

Net een midweekje weg gepland met Peter. Duurt nog wel even voordat het zover is, maar in ieder geval weer iets leuks om naar uit te kijken.
- juffie
- Site Admin
Jerry is de allerallerallerliefste van de hele wereld!!! Die heeft me zo ontzettend supergoed geholpen met een kutklus, namelijk het transcript van 5 interviews maken. Ben hem eeuwig dankbaar! 
Love you schat, zo fijn dat je dat voor me hebt gedaan!

Love you schat, zo fijn dat je dat voor me hebt gedaan!

MILF 

- thaliya
Vrolijk!
Ik ben vrolijk omdat ik in bangalore ben en vriendinnen zie. Gisteren al uit eten geweest met een vriendengroep en vanavond vliegen 2 vriendinnen van een andere vriendengroep naar Bangalore, 1 uit Mumbai en 1 uit Singapore. We werkten allemaal op dezelfde school, maar inmiddels is iedereen daar weg. Dit weekend is onze reünie, alleen 1 vriendin die in Canada woont is er niet bij. Ga zo naar het vliegveld om ze af te halen. Zin in!!!!!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
- Ravelijne
Wat leuk! Veel plezier!
- juffie
- Site Admin
Mijn scriptie à 11000 woorden (zonder bijlagen) en een paper met reflectie à 3500 woorden heb ik zojuist digitaal ingeleverd! Hoera!!! Gehaald!!! Wat een opluchting!!!
MILF