Vrolijk!
-
Re: Vrolijk!
Ik mis een AH tas, maar verder is het leuk geworden.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
Gaaf behang en ook die paarse muur is mooi!
Mijn appartementje is ook af
alleen nog iets bij de bank in de woonkamer aan de muur.
Voor de rest alles hangt en staat. Nu mijn routine weer opbouwen die ben ik beetje kwijt.
En gisteravond ontzettend tof feestje gehad!!
Mijn appartementje is ook af

Voor de rest alles hangt en staat. Nu mijn routine weer opbouwen die ben ik beetje kwijt.
En gisteravond ontzettend tof feestje gehad!!
- Peter^
- Contacteer:
Heel leuk en vrolijk en bij jou passende kleuren anne! (De ah tas heb je netjes weggewerkt, de lichtschakelaar ben je met verven vergeten ;-) )
Geniet van de positieve momenten.
- Ravelijne
Mijn treinreis ging compleet anders wegens stroomstoring, mijn broek was onderweg gescheurd en dus ben ik met een broek die op de kont bijeengehouden werd met nietjes (!!!) terug gereisd en ik ben in de 5 minuutjes die ik niet overdekt liep nog compleet natgeregend ook. Maar toch in het vrolijk topic, want mijn humeur heeft er geen moment onder geleden. Geen idee waar ik een stressbestendigheids-joker heb gekregen om in te zetten, maar het was wel fijn! 
Ik heb wel héél erg een nieuwe spijkerbroek nodig, ik heb er echt geen één meer die nog kan...

Ik heb wel héél erg een nieuwe spijkerbroek nodig, ik heb er echt geen één meer die nog kan...
- Daantje
- Contacteer:
Morgen een nieuwe bril uitzoeken. Eindelijk, ik kijk al 3,5 jaar door (en over)hetzelfde montuur. Heb er zin in!
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- JJV
Intussen wat heen en weer gemaild met 'man bijt hond' .. t topic wordt geschrapt of uitgesteld. ..JJV schreef:HA! word net gemaild door Paulo Magalhães, de oprichter van Postcrossing..
of ik wil meewerken aan een tv item over Postcrossing
mn hobby's maken me nog eens beroemd....
maar dus wel in the zone van t " met man bijt hond -mailen"

~\v/~
...totdat je een tijdje moet zitten...... (ervaringsdeskundige die NIET maso is)Oppergodin_Hera schreef:die nietjes is wel een leuke oplossing

- juffie
- Site Admin
- JJV
daarom blijf ik t herhalen in vrolijk juffie
(vind ravelijne best punk met die nietjes in r rokje)

(vind ravelijne best punk met die nietjes in r rokje)
~\v/~
- Ravelijne
't Was mijn spijkerbroek, JJV. Grappig dat ik niet de enige ben, sirDonyo! Al heb ik van die van mij geen last gehad bij het zitten. Was alleen bang dat ze los zouden laten, of dat de stof verder zou scheuren. Wat ook gebeurde, maar gelukkig hoefde ik niet ver meer over straat. 

- JJV