Vrolijk!
- juffie
- Site Admin
- JJV
- Ravelijne
Re: Vrolijk!
Yay! Weer helemaal bij met Doctor Who! 

- Daantje
- Contacteer:
Vanmiddag verrast door een gigantische macaron (groter dan een een McDonalds hamburger en waarschijnlijk meer caloriën ook) die werd bezorgd door mijn D + haar lief. 

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- eireann
- Site Admin
Ik ben blij! De audities vandaag zijn mijn beste audities tot nog toe geweest
Ik ben nog steeds niet helemaal tevreden, maar de dirigent vroeg me waar ik deze stem ineens vandaan had gehaald, of ik zangles had gehad en dat ik voortaan toch echt met de sopranen mee moet doen ipv de alten.
En hij heeft het me nog een keer in het Engels laten zingen (omdat ik zei dat ik het dan nog beter kon) en toen speelde die mee op de piano ipv alleen ik. Hij was echt onder de indruk. Noemde het meerdere keren een mooie stem. Ik heb zo'n fan-crush op die man.
En daarna kwam die ook nog naar me toe om te zeggen dat ie blij was dat ik had geauditeerd, dat ik er goed zag (was ik afgevallen? Ehm.. nee..) Echt fijne oprechte belangstelling enzo. (Besefte me later dat hij me bij de eerste voorstelling in een burn-out had gezien en bij de tweede tijdens de break-up, dus zo raar is't niet dat ik er nu beter uit zie
)
Ik ben een blije gup
En de speel-auditie ging ook goed, en op die regisseur heb ik ook een fan-crush
Ik heb goede hoop dat ik deze keer kans maak op een goede ondersteunende rol ipv achtergrond

En daarna kwam die ook nog naar me toe om te zeggen dat ie blij was dat ik had geauditeerd, dat ik er goed zag (was ik afgevallen? Ehm.. nee..) Echt fijne oprechte belangstelling enzo. (Besefte me later dat hij me bij de eerste voorstelling in een burn-out had gezien en bij de tweede tijdens de break-up, dus zo raar is't niet dat ik er nu beter uit zie

Ik ben een blije gup

En de speel-auditie ging ook goed, en op die regisseur heb ik ook een fan-crush

Ik heb goede hoop dat ik deze keer kans maak op een goede ondersteunende rol ipv achtergrond

**Self Rescuing Princess**
- Voleuse
Ik duim voor je anne 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- phedre
- Contacteer:
Dat klinkt goed!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- lunaaa
Klinkt goed eireann! Lijkt me ook zo tof om muziektheater/musical te doen! Maar heb al teveel hobby's. Wie weet ooit.
- Ravelijne
@Daantje Wat een ontzettend lief cadeautje. You lucky girl!
Waar kun je in hemelsnaam zulke reuze-macarons krijgen?

- juffie
- Site Admin
- Peter^
- Contacteer:
Positief nieuws Anne! Tof, wanneer hoor je er meer van?
Geniet van de positieve momenten.