Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
thaliya

Bericht door thaliya »

Jeempig, wat ontzettend naar! Wat een idioten in die eerste winkel, ik zou terug gaan en met de manager praten. Onder het mom van "misschien moet je je personeel een beetje beter trainen" want slecht advies geven kan echt niet, zeker niet in een dure winkel.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
tessie
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door tessie »

Ja ik zou daar zeker gaan klagen en gewoon je geld terug vragen hoor!
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Iets of iemand probeert me nu al een paar dagen te bellen, met een anoniem nummer, maar is te beroerd om mijn voicemail in te spreken. Het is blijkbaar belangrijk genoeg om me nu al vier keer proberen te bellen, maar niet belangrijk genoeg om een berichtje achter te laten of een email te sturen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Telemarketer denk ik. Erg irritant!
**Self Rescuing Princess**
JJV

Bericht door JJV »

Of t zogenaamde m $ help team uit India
~\v/~
Oppergodin_Hera

Bericht door Oppergodin_Hera »

Afgelopen weken al 5x met ex contact opgezocht omdat zijn moeder volgende week jarig is.
Sinds ze mij een slechte ouder heeft genoemd omdat ik toestond dat de kinderen zonder ouders met hun op vakantie mocht heb ik geen contact meer met haar. Maar ik wil niet mijn kinderen verbieden op haar verjaardag te komen.
Pas op het moment dat ik mijn frustratie op fb zet bellen ze opeens (ik heb hun niet op fb, wel een broer van exschoonvader. Dat is wel een toffe vent en mijn ex natuurlijk) Bleegghhh

Waarom snappen ze nou niet dat als zij iets willen (verjaardag vieren) zij dat zelf moeten regelen? Met exschoonvader had ik rekening gehouden. Gingen ze opeens op vakantie...Ik ga niet meer proberen of ik helderziend ben
Daantje
Contacteer:

Re:

Bericht door Daantje »

eireann schreef:Telemarketer denk ik. Erg irritant!
Telemarketing inderdaad. De nrc die me een abonnement probeert aan te smeren. Ik heb 't studentje volgens mij een beetje ongemakkelijk laten voelen. Hij hing pardoes op na ons korte gesprekje.
"Spreek ik met de heer Daantje?"
"Nee."
"Is meneer Daantje bij u bekend?"
"Ja."
"Leeft meneer Daantje nog?"
"Leven is een groot woord."
"Bent u meneer Daantje?"
"Ik ben mevrouw Daantje."
En toen hing hij dus op. :twisted:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
isara

Bericht door isara »

Jij Gemeen Mens :lol:
thaliya

Bericht door thaliya »

Hahahaha
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Geweldige actie Daantje!
Geniet van de positieve momenten.
Mack

Bericht door Mack »

Ach, ik denk dat ze telemarketeers maar met speciale beschermende kleding moeten uitrusten, zeg maar een olifantenhuid.
Die lui zijn voor mij vogelvrij, en alhoewel het voor veel van die lui maar een baantje is waarmee ze hun hoofd boven water proberen te houden, vind ik het principe zo fout dat ik bijna altijd (net als bij colporteurs en straat verkopers) redelijk genadeloos naar hun ben.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Pluu

Bericht door Pluu »

Arrrgh!!! WAAROM heeft facebook geen gag-functie? Bij fet nog nooit gebruikt maar geniaal principe. Ik heb een vriendin die ik erg aardig vind, dus niet wil ontvrienden. Maar ze post ELKE MORGEN een foto van de smoothie die ze die ochtend gemaakt heeft, en sinds kort ook nog regelmatig foto's van haar avondeten. Of haar lunch. :panic: ARRRGHHH, als ik nog één smoothie in mijn feed zie ga ik gillen!
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

je kunt wel aangeven dat je haar niet wilt volgen, dan zie je dat niet allemaal in je feed maar blijft ze wel in je vriendjeslijst
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
JJV

Bericht door JJV »

Pluu schreef:, als ik nog één smoothie in mijn feed zie ga ik gillen!
Afbeelding

.. te makkelijk
~\v/~
Plaats reactie