Vrolijk!
- juffie
- Site Admin
Re: Vrolijk!
Andersom bij Succubus. Naar mij toe is gratis, retour kost pakjespost. Helaas. Ik heb nu weer besteld en dan kijk ik wat ik houd en dan ineens een pakket terug.
MILF 

- isara
Ik zit heel vaak te kijken op de site van succubus maar ze hebben niet of nauwelijks jurkjes in maat 50 en die moet ik i.v.m. mijn voorgevel denk ik wel hebben......
Alle jurkjes zijn met korte mouwen, wat dragen jullie er dan bij in de winter?
Alle jurkjes zijn met korte mouwen, wat dragen jullie er dan bij in de winter?
- juffie
- Site Admin
Ik kijk ook vaak bij succubus, ik vind het alleen altijd lastig omdat ik qua maten in 2 tot 3 verschillende maten zou kunnen vallen. Daarbij ben ik zo bang dat het me niet zou staan, dat ik eruit zou zien als een plumpudding. Maar als ik andere vollere vrouwen in die jurken zie, dan staat het leuk en mooi ed.
En voor de vrolijk: kennisgemaakt met nieuwe huisarts, ik mag haar wel al meteen vanaf het begin.
Nu donderdag de fysio nog, waar ze me naar door verwees.
En voor de vrolijk: kennisgemaakt met nieuwe huisarts, ik mag haar wel al meteen vanaf het begin.
Nu donderdag de fysio nog, waar ze me naar door verwees.

- phedre
- Contacteer:
ik heb nu twee jurken van succubus en vond t ook moeilijk om te bestellen ivm maat, eerste keer zat ik er ook naast, maar nu ik weet welke maat ik hebben moet (46-48 = XXXL) ging t tweede keer meteen goed 

Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- juffie
- Site Admin
Het gaat niet zo zeer om succubus maar om de merken. Heb nu 2 jurken van dezelfde maten waarbij de ene me te groot is en de ander me te klein... Per merk wisselt het dus sterk.
MILF 

- phedre
- Contacteer:
ik heb twee verschillende merken, beiden zelfde maat, ging goed
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
De jurk die ik heel graag wil hebben de lijken ze nooit in mijn maat te hebben als ik op de site kom.
Ik heb er al een mail notificatie voor ingesteld maar daar krijg ik zelden een mail van.
Ik heb er al een mail notificatie voor ingesteld maar daar krijg ik zelden een mail van.
Ik heb een onhandige taille - heup verhouding waardoor ik regelmatig niet in kleding pas (en waardoor ik naaipatronen altijd aan moet passen). Ik bestel dan ook zelden iets online. Alleen bij Topvintage doe ik dat wel eens omdat zij alles opnieuw doormeten en zelfs specifieke dingen aangeven waardoor ik er zelden naast zit.
- skaoot
Vrolijk want keigoed weekend!
Vrijdag begonnen met veel opruimen en schoonmaken, kastjes omgegooid. Zaterdag lekker Ingress met Crownless en toen DomBosch ook thuis was arriveerde Bryan ook, toen even met z'n allen de 5x5 expedit van DomBosch ineen gezet, episch stoofvleesch genomd, en nog wat meubels gesjouwd.
Vandaag met DomBosch hier nog meer met meubels geschoven en gereorganiseerd, met top resultaat. Lekker aan het werk in ons huisje. Want yay, de hoofdreden voor vrolijk is, we gaan samenwonen
Ik ben blij ei
Vroeger dacht ik dat ik dat maar gedoe zou vinden maar ik vind het alleen maar awesome! 
Vrijdag begonnen met veel opruimen en schoonmaken, kastjes omgegooid. Zaterdag lekker Ingress met Crownless en toen DomBosch ook thuis was arriveerde Bryan ook, toen even met z'n allen de 5x5 expedit van DomBosch ineen gezet, episch stoofvleesch genomd, en nog wat meubels gesjouwd.
Vandaag met DomBosch hier nog meer met meubels geschoven en gereorganiseerd, met top resultaat. Lekker aan het werk in ons huisje. Want yay, de hoofdreden voor vrolijk is, we gaan samenwonen

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- juffie
- Site Admin
- kitten
Gefeliciteerd! 

- JJV
Indeed. Wat je allemaal een blij ei kan maken....
Maar blij ei is al blij op zich
Maar blij ei is al blij op zich
~\v/~