Seks met een lelijke man/vrouw: herkenbaarheid en ethiek

Oppergodin_Hera

Re: Seks met een lelijke man/vrouw: herkenbaarheid en ethiek

Bericht door Oppergodin_Hera »

Ik heb zo vaak een leugentje om best wil. Een kind wat een tekening maakt, die ik uiteraard schitterend vind, maar geen idee heb wat het voorsteld. Een ex, die weet dat ik mijn dochter nog te jong vind voor oorbellen, mijn dochter oorbellen geeft zeg ik ook tegen haar dat ik ze schitterend vind.
Een zoon die zijn uiterste best heeft gedaan met voetbal maar nog geen bal kan raken komt trots het veld af omdat hij per ongeluk 1 keer wel raak trapte.
Pfff zo weet ik nog wel meer dingen die misschien niet helemaal ethisch geweest, maar of het erg is? Als jouw kink lelijkheid is...lekker doen. Moet die ander het weten? Van mij niet. Niet al mijn bedpartners weten de reden waarom ik seks met ze had. Ze vroegen er niet naar. Moet ik het dan zeggen?
Als iemand ergens naar vraagt zal ik proberen zoveel mogelijk naar eerlijkheid te antwoorden. Dus ik zal mijn zoon niet bejubbelen als de topscoorder van de wedstrijd maar wel zeggen dat hij prachtig verdedigd had
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Seks met een lelijke man/vrouw: herkenbaarheid en ethiek

Bericht door kitten »

Ik hoop van ganser harte dat mijn bedpartners niet altijd en over alles eerlijk gaan zijn! :shock: Ik denk dat niemands zelfbeeld een dergelijke eerlijkheid overleeft...
Oppergodin_Hera

Re: Seks met een lelijke man/vrouw: herkenbaarheid en ethiek

Bericht door Oppergodin_Hera »

Als jij aan je bedpartner vraagt: vond je het lekker skatje. Dan is het toch prima dat hij zegt: liefje wat kan je toch lekker pijpen. Dat hij het aftrek gedeelte niet fijn vond, hoeft hij toch niet te zeggen. En zeker niet als het voor 1x was..... Volgende partner zal het anders ervaren
funga{MrPaul}

Re: Seks met een lelijke man/vrouw: herkenbaarheid en ethiek

Bericht door funga{MrPaul} »

Ik heb nog wat moeite met het non-consensual gedeelte.

Vergelijking: een vriendin van me heeft een zichtbare handicap. Aangeboren, heeft ze zelf geen moeite mee enz.
Nu was een gemeenschappelijke kennis van ons (man) nieuwsgierig naar sex met een andersvalide. Hij heeft dit ook zo geuit naar haar toe en daaruit is een sexuele relatie gevloeid. Gewoon consensual, zijn insteek was helder, zij was het daarmee eens. Iedereen tevreden.

Naar mijn gevoel was er een wrange smaak achtergebleven wanneer deze man niet zo open over zijn fantasie was geweest en haar op een andere manier had benaderd om deze behoefte te bevredigen.

Deze situatie van faery vind ik wel vergelijkbaar. Er was een specifiek "verlangen", is het dan zo erg om dat eerlijk mee te delen? Als deze persoon er niet mee wou instemmen, was er vast wel eens een ander geweest die dat wel kon.
Voor mijzelf (!!) vind ik die instemming belangrijk.

Gewoon mijn gevoel hierover :-)
Gesloten