Blauwe plekken wedstrijd?

Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Blauwe plekken wedstrijd?

Bericht door Ravelijne »

Idd, uitspraken als 'zover zijn we nog nooit eerder gegaan met vernedering' of 'weer een grens voorbij' zie je inderdaad regelmatig als het om vernederingsspellen gaat, zowel bij foto's als spelverslagen.

Ik denk dat Thaliya's observatie dat blauwe plekken foto's die wedstrijd interpretatie sneller triggeren wel hout snijdt.
Oppergodin_Hera

Re: Blauwe plekken wedstrijd?

Bericht door Oppergodin_Hera »

Ow maar met spacen heb ik dat ook wel eens gezien als ik achter de bar stond. Kwam een dom trots vertellen dat zijn sub wel 6x out was gegaan. ....
En soms echt wedstrijdjes. Ow dit van jou gaat na 3 klappen out...dit van mij na 1 klap
Wever

Re: Blauwe plekken wedstrijd?

Bericht door Wever »

Ik kan met enige trots melden dat ik mijn Walda'tje altijd zodanig goed kan inschatten dat ik haar nog nooit zichtbare striemen of blauwe plekken heb geslagen. :)


Oké, ze is niet erg masochistisch, dus doorgaans doe ik andere dingen met 'r. En dat ze een bruine huidskleur heeft zal ook wel schelen...

;)

JJV schreef:.. maar hoevaak staat er onder " yay ik zit in mn bench" ?

die insteek is vaak .. anders
Het had in de verleden tijd geschreven moeten worden? :confused:


Al zou 't me niet verbazen moest er nog daadwerkelijk vanuit 'n bench op fetlife gepost worden.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Blauwe plekken wedstrijd?

Bericht door thaliya »

Out gaan als in flauwvallen? Voor mij is spacen het moment dat ik alles los kan laten en alleen maar gelukzalig op de grond lig. Niet na een paar klappen maar vaak na een hele opbouw. Zoals jij het beschrijft lijken het meer korte momenten? Een soort van "kortsluiting" van het lichaam na teveel pijn?
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Blauwe plekken wedstrijd?

Bericht door tessie »

Ik heb op mijn FL profiel geen foto waarbij staat 'yey ik zat in mijn bench' maar ik heb wel een hoop foto's van allerlei bdsm handelingen (o.a. in een bench :P) waarbij ik toch ook duidelijk aangeef dat ik het erg leuk vind/vond. En dus ook een paar foto's met marks waar ik me blij over uitlaat. Voor mij is er niet zoveel verschil. Ik heb het leuk gehad, en als ik er een leuke foto van heb (of met marks, nog een foto van kan maken omdat het nog zichtbaar is) dan plaats ik die met een caption erbij :-) Ik vind er niks wedstrijdje aan, gewoon leuk om te delen :-) En leuk om van anderen te zien vind ik ook.
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Blauwe plekken wedstrijd?

Bericht door Peter^ »

Bedankt Crownless dat je hierover een topic bent gestart. Ik ken mensen die zich ergeren aan al die blauweplekkenwedstrijdfoto's. Mensen die zelf slecht kleuren, niet blauw worden na een fijne zweepsessie. Denken dat ze te snel hun stopwoord gebruiken. Ze worden daar onzeker van. Bang zijn dat ze daardoor geen goede sub zijn.
Geniet van de positieve momenten.
Gesloten