WS valt af!
- tessie
- Contacteer:
Re: WS valt af!
Volgens mij gaat afvallen wel minder snel dan aankomen hoor. En ik vind een kilo in 3 dagen echt heel snel. Volgens mij is het toch iets van een pond per week wat 'normaal' is?
- kitten
Een kilo in een weekend aankomen is ook niet normaal. Dat is niet hetzelfde als gewoon aankomen en gaat er dus ook niet op dezelfde manier af als met gewoon afvallen, lijkt me.
- tessie
- Contacteer:
Ik heb geen idee. Ik kan alleen uit eigen ervaring spreken, en ik kom ook niet 'gewoon' (als in lang te veel eten en daardoor langzaam aankomen) aan, maar dat gaat er ook echt niet makkelijker af ofzo.
Maar zoals ik eerder ook zei, of probeerde te zeggen, een kilo is ook niet zo heel erg veel. Geef het nog ff een weekje, dan issie er vast wel af. Volgens mij is er geen rede tot paniek/bezorgdheid als je in 3 dagen niet een kilo kwijt bent...
Maar zoals ik eerder ook zei, of probeerde te zeggen, een kilo is ook niet zo heel erg veel. Geef het nog ff een weekje, dan issie er vast wel af. Volgens mij is er geen rede tot paniek/bezorgdheid als je in 3 dagen niet een kilo kwijt bent...
- kitten
Dat ben ik wel met je eens. Een kilo is niet dramatisch veel.
- tessie
- Contacteer:
Ik kan me trouwens ook wel voorstellen dat als je in een weekend zoveel eet dat je er een kilo van aankomt, en je daarna al dan niet drastisch gaat lijnen, je lichaam misschien ook wel een beetje van slag raakt trouwens.....
Maar ik zag net dat het feestje volgende week vrijdag pas is. Heb je nog een volle week. Komt heus wel goed. En anders hou je wel de hele avond je buik in, kost weer veel spierkracht, verbrand je weer meer, en in dat rubber zweet je extra, halverwege die avond issie er dan alsnog af
Maar ik zag net dat het feestje volgende week vrijdag pas is. Heb je nog een volle week. Komt heus wel goed. En anders hou je wel de hele avond je buik in, kost weer veel spierkracht, verbrand je weer meer, en in dat rubber zweet je extra, halverwege die avond issie er dan alsnog af

Bij mij heb ik vaak dat als ik snel aankom, het er dan ook zo weer af is. Een weekend te veel eten, is weer ongedaan gemaakt met een paar dagen lijnen. Nu dus niet. Baal.
En kitten, ik vind het superknap van je dat het je lukt om maar 1x per week op de weegschaal te gaan staan. Is veel beter.
En kitten, ik vind het superknap van je dat het je lukt om maar 1x per week op de weegschaal te gaan staan. Is veel beter.
- kitten
Meestal eens in de 2 weken, maar de methode is ook wel drastisch: ik heb mijn weegschaal aan jongetje mee gegeven.
Dus ik kan er alleen bij hem thuis op gaan staan. Anders kon ik het ook niet nalaten hoor... 

- eireann
- Site Admin

Terug naar nul suiker dus.
**Self Rescuing Princess**
- puppie
Weer -1 kilo 
(jaja, ik ga/mag niet zo snel ivm met de bv
)

(jaja, ik ga/mag niet zo snel ivm met de bv

- kitten

Hoe staat het nu met jouw kilo?
Ik ga hopen dat ik stil heb gestaan. Vandaag weer verkeerd gegeten. Mijn dag zat tegen en geen zin te koken enzo...

- tessie
- Contacteer:
Ik heb zooo´n zin in B&J 

- puppie
Sorry, ja borstvoeding
Mini begint eindelijk mijn reserves op te eten denk ik

Mini begint eindelijk mijn reserves op te eten denk ik

Borstvoeding... I remember.. de kilo's vlogen eraf! Ik heb ergens gelezen dat het 500-800 kcal extra verbrandt per dag. Ik heb heeeeeeel lang mijn kinderen aan de borst gehad.
Mijn kilo blijft hardnekkig bij me. Vandaag maar weer het diner geminimaliseerd (pita broodje kaas en wat sla). Maar wel weer met mijn vriendinnen de kroeg in geweest en een paar wijntjes en mini-kaassouflées.

Mijn kilo blijft hardnekkig bij me. Vandaag maar weer het diner geminimaliseerd (pita broodje kaas en wat sla). Maar wel weer met mijn vriendinnen de kroeg in geweest en een paar wijntjes en mini-kaassouflées.