Goed gesprek gehad bij psycholoog. Heeft me doen beseffen dat ik de afgelopen zware periode toch goed ben doorgekomen, vermoeidheid is nogal een trigger voor sombere gedachten. En dat ik dat ook aan mijzelf te danken heb door de goede dingen te doen.
Vandaag is er een kinkster bij mij thuis op bezoek geweest en we hebben samen de lunch gebruikt.
Voor mij is het de allereerste keer dat een kinkster bij mij thuis op bezoek kwam.
Auto is hoera! Boel hoera!
Zelfs al begon gisteren met platte band, en kwamen we erachter dat er geen krik in de auto lag. Gelukkig waren er behulpzame voorbijgangers, en konden we naar de garage waar ik auto gekocht had en die hebben netjes voor nieuwe band gezorgd. En kreeg alsnog een krik.
Vanmorgen even binnenkant goed gepoetst, als het droog is een keer stofzuigen en goed in de weer met textielreinigspul. Voelt al helemaal als mijn autootje Wie wil er bezoek?!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Ik! Maar ik MOETMOETMOET nu eerst werken want ik heb al te lang te weinig of niks gedaan door de verhuizing. Dus verstandig moet voorgaan. Maar jaaaaa! skaoot kan ook gemakkelijk bij ons langskomen!
Hard gewerkt in het huisje van leonietje! Veel gedaan, heel ver klaar nu. En halverwege tegen Heerscher: hm, nu komen we echt niet meer zomaar van d'r af he? Nope. En da was goed.
We zijn naar mn ouders gereden. Auto is ook goedgekeurd voor lange stukken snelweg Ik ben helemaal fan.
Maar dan komen we binnenkort eens jullie kant op juffie!
En yay voor de braboverhuizing!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!