Leren broeken: Wie, wat waar?

Gesloten
Gebruikersavatar
perman
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 aug 2009, 17:43

Leren broeken: Wie, wat waar?

Bericht door perman »

Achtergrond: Ik ben voornemens mevrouw perman en mijzelf zo ergens eind april van het kinky feestgedruis te laten proeven, echter: Dresscode!
Uiteraard gaan we niet voor ettelijke honderden euro's aan kinky attire aanschaffen, want 1: misschien is het wel eens maar nooit weer, en B: dat geld is er niet eens! Nu zal dat eerste wel loslopen, en voor het tweede hebben we ook nog wel wat achter de hand. maar wat dan aanschaffen, en waar?

Qua 'wat' heb ik wel een beetje een beeld en het 'pijnpunt' ligt voornamelijk bij broeken, maar ik wil ook wel eens wat meningen.
Mijn huidige garderobe komt niet verder dan jeans, een enkele pantalon of een zware leren broek met kniebeschermers en een hangkont. Niet echt geschikte kleding voor een kinky feestje met een wat minder strenge dresscode en ver in het achterhoofd misschien ooit wel eens een feestje met een wat strengere dresscode.

Ik heb mijn ogen op een sjieke zwarte- of zwart-rode steampunk-achtige bloes, en dat lijkt mij goed te combineren met een leren broek. Geen fancy over de top model met meer gespen en knopen dan zinvol, maar een redelijk neutraal model. (Latex trekt mij trouwens ook, maar ligt waarschijnlijk toch royaal buiten het budget.) Daarbij moet wel aangetekend worden dat jeans kiezen bij mij vaak al wel moeizaam is, omdat ik in verhouding redelijk forse bovenbenen heb en tight-fit tot regular dus gewoon te strak is, dus (pas)keuze is belangrijk.

En ook voor mevrouw perman zoek ik voor onder waarschijnlijk een zwart-paars corset iets a la een strakke(re) leren broek, waarbij ik me dan concreet het volgende afvraag: Er zijn tegenwoordig strakke Leather-look leggings, maar zijn er dan ook daadwerkelijk lederen broeken met de strakke fit zoals zo'n legging? En is dat ook in confectie of is dat meteen een enkeltje maatwerk?

Belangrijke vragen hiernaast zijn: Wat zijn een beetje reële prijzen? En waar vind men een redelijke keuze betaalbare lederen broeken die bij voorkeur ook te passen zijn en dat dan ook nog eens bij voorkeur in de noord- of oostelijke hoek van de Randstad? Daarbij, zou dit überhaupt door een Doorbitch (m/v) goedgekeurd worden?

Dus heeft iemand feedback, tips of hints? Alvast bedankt!
.
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Leren broeken: Wie, wat waar?

Bericht door JJV »

Waterlooplein. Tegen over de tattoosjop.
Beetje wisselend in kwaliteit en aanbod.

Maar hoor daar meer mensen over die deze route genomen hebben voor hun eerste kink feest
~\v/~
faery

Re: Leren broeken: Wie, wat waar?

Bericht door faery »

Op dit moment zijn leren broeken best hip, in ieder geval in vrouwenmode, dus je vrouw zou ook gewoon in een "normale" kledingwinkel kunnen slagen :)
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Leren broeken: Wie, wat waar?

Bericht door juffie »

Jerry heeft sinds de vorige heerschappij eindelijk een herenrok! En ik ben daar blij mee! :food:

Ik kom in eerste instantie niet veel verder dan de geijkte winkels, die heel goed zijn, maar ook vaak wel duur. (laced up enzo)
Je zou misschien bij een erotik-sjop ofzo wel een dresscodeproof broek kunnen vinden?

Mijn eerste lakrokje, gekocht voor de dresscode kwam van marktplaats. :mrgreen:
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Leren broeken: Wie, wat waar?

Bericht door eireann »

Herenrokken zijn zo mooi!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Leren broeken: Wie, wat waar?

Bericht door skaoot »

Ik ben niet thuis in prijzen, maar weet dat OnTop in Den Bosch een redelijk uitgebreide kledinghoek heeft. En dat ze daar ook prima advies geven.

Ow en ik cheer ook voor herenrokken! :static:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Leren broeken: Wie, wat waar?

Bericht door phedre »

C en a heeft tegenwoordig vaak (imitatie-) leren dameskleding
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
perman
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 aug 2009, 17:43

Re: Leren broeken: Wie, wat waar?

Bericht door perman »

Aan de mogelijkheid van een herenrok moet ik nog eerst even een beetje veel wennen. :bloos: (Maar mocht mevrouw perman het bij confrontatie nou echt helemaal het einde vinden dan wil ik het niet op voorhand compleet uitsluiten...)
Verder zal een webshop het bij mij niet direct worden omdat ik graag eerst wil passen en geen zin heb in regelmatige terugstuur ellende.
Ik zal een dezer dagen een op het Waterlooplein kijken. (Ik heb daar ik denk 25 jaar geleden ooit een leren jas gekocht die nog steeds leeft, hoewel de voering het inmiddels liefst op zou geven)
.
faery

Re: Leren broeken: Wie, wat waar?

Bericht door faery »

Ik snap het gedoe van online shoppen qua terugsturen, maar mijn ervaring is wel dat online shops veel goedkoper zijn dan veel winkels, op gebied van fetish kleding dan. Dat is wel iets om in die overweging mee te nemen.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Leren broeken: Wie, wat waar?

Bericht door Voleuse »

En als je de maattabel goed leest kom je er vaak ook wel uit qua maat. T kan alsnog dat hij niet helemaal lekker zit ofzo, maar ik hoef zelden iets terug te sturen als ik de maattabel goed lees.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
perman
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 aug 2009, 17:43

Re: Leren broeken: Wie, wat waar?

Bericht door perman »

Hmm. Beetje googlen en de eerste de beste link aanklikken geeft niet echt het gewenste resultaat. €859,95? :shock: (en de andere opties zijn ook niet helemaal wat ik zoek...)
.
Zeddicul

Re: Leren broeken: Wie, wat waar?

Bericht door Zeddicul »

Rokken zijn heerlijk :banana:
http://www.bizzare.nl/index.php?cPath=23_47" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

in dit soort winkels kun je natuurlijk ook kijken voor een passende broek
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Leren broeken: Wie, wat waar?

Bericht door Peter^ »

En ik dacht dat Zalando zo goedkoop was.
Geniet van de positieve momenten.
Gesloten