Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Daantje
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Daantje »

Wat heb ik ook een pesthekel aan broeken kopen. Kleding shoppen vind ik nog wel leuk. Maar broeken, ik HAAT het. Ik kon voorheen nog terecht bij miss team, die hadden voor een redelijke prijs nog lengtematen. Maar dat hebben ze hier inboeten dorp ook al niet meer. Als ik ergens géén behoefte aan heb is het wel stad en land aflopen voor een stomme spijkerbroek.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
leonietje

Bericht door leonietje »

Ik koop ook graag broeken bij miss etam maar vogele heeft stiekem ook nog wel fijne betaalbare broeken.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Kan je dat niet gewoon bij de wehkamp bestellen, daantje? Kan je gewoon veel bestellen en dan thuis passen..
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Online bestellen kan wel. Maar ik heb nog cadeaukaarten van die winkel hier liggen. Aangezien ik het meeste dat ze verkopen toch niet leuk vind, leek het me handig om daar een paar broeken van te kopen. Dat is dus niet zo makkelijk, online accepteren ze die dingen niet. Moet ik weer tijd vinden om tijdens openingstijden naar Utrecht ofzo te gaan.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Ik ga graag naar de Rode Winkel. Vorige week ook geweest, in Utrecht. Aangegeven wat ik zoek, ze gaf me twee modellen mee, beiden pasten, maar één stond mooier en zat beter. Niet goedkoop, maar voor een goede spijkerbroek wil ik best wat betalen.
Deleted User 178

Bericht door Deleted User 178 »

Wat zijn sommige dingen toch bizar slecht geregeld! Ik heb hulp nodig bij het schrijven van een bezwaarschrift voor het uwv. Dat kun je hier krijgen bij Doras. Die heb ik gisteren gebeld om een afspraak te maken. Dat kon wel, maar op zijn vroegst eind april! Dat is dan lekker nuttig als ik eind maart het bezwaar af moet hebben. Dus de enige optie is naar het inloopuur te gaan. Vandaag en donderdag tussen 9.00 en 11.00 uur. Gelukkig waren wij er iets voor 9. We zijn de laatste die ze helpen vandaag! En het de gesprekken voor de belastingaangifte waren toen al vol! Dus als je om 9.15 uur binnenkomt voor een spreekuur tussen 9 en 11 dan kan je al niet meer geholpen worden. :frusty:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Is het voor Wajong? Want daar kan stichting mee ook erg bij helpen en die zijn wel fijn. Maar hoop dat t nu goed geregeld is.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Deleted User 178

Het is inderdaad voor de wajong. Het gesprek was kort en de mededeling was dat er morgen spreekuur is met advocaten.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ja, ik heb zelf ook al het een en ander aan ervaring met de wajong/strenge regels etcetera, en dat is recent alleen nog maar erger geworden :/. Bij mijn broertje adviseerde ze om vooral naar de rechter te gaan, omdat de bezwaarprocedure van het uwv zelf bijna nooit iets oplevert maar een rechtelijke uitspraak bijna altijd wel. Dus, hoop dat dat een beetje positief is :)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
kitten

Bericht door kitten »

tippi (B) schreef:en de mededeling was dat er morgen spreekuur is met advocaten.
Weer een half uur van tevoren aanwezig zijn om kans te maken op een gesprek...?
Deleted User 178

Inderdaad kitten.
skaoot

Bericht door skaoot »

Wat een gedoe tippi! Heel veel succes!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
JerryM

Bericht door JerryM »

Ik schreeuwde laatst tegen de tv nav een vraag bij kassa in hun hoofdluizen item(4:15)

over deze shampoo; "en dat is ook homeopathisch?" "Ja, het is gewoon een natuurlijk product"

Neeee!!! Ten eerste zegt natuurlijk natuurlijk helemaal niets over veiligheid, laat staan over werking. Ten tweede is het niet homeopathisch, want er zitten 'werkende' stoffen in; homeopathisch is zo verdund dat er niks meer in kan zitten.

Hoorde vandaag dat de RIVM ook nog eens onderzoek heeft laten doen naar het gebruik van kruiden als supplement en de interactie met echte geneesmiddelen.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Ik vind het stom dat er op het busstation hier gen bankjes staan om te zitten als je moet wachten. Niet iedereen kan zo lang staan
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Dat is ook stom lotus, ik heb daar nooit over nagedacht eigenlijk. Woon blijkbaar altijd ergens waar wel bankjes bij de halte zijn.
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie