Hoe en waar bewaren jullie je speelgoed?

Gesloten
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Hoe en waar bewaren jullie je speelgoed?

Bericht door eireann »

Ik ben benieuwd hoe jullie dingen hebben opgeborgen en of dat is omdat het 'moet' (kinderen in huis bv) of omdat je het zo wilt.

Ik heb geen speelkamer/zolder dus alles is in mijn slaapkamer.

Mijn floggers hangen aan een hanger in de kast, en m'n sextoys liggen in m'n nachtkastje of op bed :)

Voor mijn bed staan 2 rieten manden en een houten kistje. In de onderste rieten mand liggen meerdere dingen die geen haakje hebben om te hangen (knuppel, blinddoeken, paddles en de prikroller), in de 2e rieten mand zitten mijn korsetten, schoenen, jarretelles; en in het kistje liggen mijn boeien en collar. Al weet ik nu niet zo goed wat ik daar nog mee moet, (van ex) maar weggooien is ook zonde.

Boven op het kistje staat een vaas met de canes en een mooie kietelveer.

In prinicipe komt er niemand in mijn slaapkamer dus ik kan er mee doen wat ik wil.

Wat ik nog wel leuk zou vinden is om aan de muur allemaal haakjes te maken en de floggers en dingen die kunnen hangen aan de muur te hangen. Zitten best mooie dingen bij. Maar voor nu hoeft dat voor mij niet. Een beetje te veel 'in my face' zo terwijl ik er niks van gebruik.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Hoe en waar bewaren jullie je speelgoed?

Bericht door miss_meeko »

Wij hadden het verdeeld in 2 curver bakken en in de nachtkastjes. Nu allemaal in 1 koffer die ook op slot kan.
Ik vind het weleens jammer dat we het niet uithangen of mooi uitstallen maar tegelijk voelt het fijner dat we zo mensen die in huis komen er niet mee confronteren.
Sextoys in nachtkastje is gewoon praktisch :mrgreen:
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Hoe en waar bewaren jullie je speelgoed?

Bericht door eireann »

Ja, t moet wel praktisch zijn :)

Komen er vaak mensen in de slaapkamer dan? Ik snap wel dat je t niet in de woonkamer of keuken hangt :D
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Hoe en waar bewaren jullie je speelgoed?

Bericht door miss_meeko »

Mijn vader helpt best vaak bij klusjes in en rond huis en past ook op de katten. Hij loopt dan een rondje en komt dan ook in de slaapkamer (kijken of er niets gebeurd is bij ramen en deuren). En binnenkort komt de kraamzorg ook en misschien visite boven, dus even wat voorzichtiger.

Ik weet van mezelf dat als ik dingen als "normaal" ben gaan beschouwen ik ze ook vergeet weg te bergen als het wel nodig is... Dus dan liever op tijd al alles opgeruimd.

Toran en ik spelen samen ook niet veel met zwepen enzo, ik kan me wel voorstellen dat als je het vaker gebruikt je het ook meer bij de hand wil houden.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Hoe en waar bewaren jullie je speelgoed?

Bericht door Daantje »

Ik heb mijn speelspullen in mijn Ektorp poef, gewoon middenin de huiskamer. Korsetten en jarretels liggen gewoon bij de rest van mijn kleding in de kasten echt kinky kleding heb ik niet. Het meeste dat ik koop voor feestjes, draag ik ook naar familie of zelfs werk. :P Mijn collar bewaar ik in een klein stoffen tasje aan een knijperboompje op het dressoir, scheelt dat deze van lint is, kan klein opgevouwen worden.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Hoe en waar bewaren jullie je speelgoed?

Bericht door Voleuse »

Ik heb alles in een la onder mijn bed. Maar ik moet zeggen dat uitstallen ook wel leuk is hoor, van zo'n rek boven het bed met allemaal leuks eraan kan ik echt hebberig worden ^^
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
sandra
Berichten: 0
Lid geworden op: 09 aug 2009, 18:02
Locatie: Noord-Holland

Hoe en waar bewaren jullie je speelgoed?

Bericht door sandra »

Wij hebben nu alles in onze kledingkast op de slaapkamer. Verdeeld over twee lades en nog wat hangend spul. Bleek voor ons prettiger, omdat je het dan toch eerder pakt.

De bench staat bij ons ook in de slaapkamer, maar daarvan weet iedereen dat die voor onze katten is (want die slapen in de schuur ;) )

Straks gaan we dit absoluut ergens anders leggen maar nu kan het nog zo.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Hoe en waar bewaren jullie je speelgoed?

Bericht door eireann »

Als de ukkies eenmaal om de hoek kijken moet het opruimen wel anders ja.

Wat luxe voor die katten! een eigen bench. Voor in de schuur ;) (slapen ze echt in de schuur? zijn binnenkatten toch?)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Hoe en waar bewaren jullie je speelgoed?

Bericht door Ravelijne »

Ik heb wat spullen in een ladekast op de slaapkamer, wat spullen die eigenlijk altijd in een tas blijven zitten en dan hangen de zwepen aan de boekenkast in Zarath's woonkamer omdat er nog steeds nergens een haakje voor is. Die vergeten we ook altijd weg te halen, maar mensen zien het niet of maken er iets anders van in hun hoofd (een kauwspeeltje voor de hond, bijvoorbeeld).

Op zich hoeven we niks te verbergen, maar ik vind het idee van een slaapkamer waar allemaal slim verborgen dingen in zitten verwerkt juist heel sexy. Dus dat zou waarschijnlijk mijn droom-slaap-speelkamer zijn, iets waar je op het eerste gezicht niets opmerkt maar wat in een handomdraai omgetoverd is in een speelpaleisje. :)
Gebruikersavatar
sandra
Berichten: 0
Lid geworden op: 09 aug 2009, 18:02
Locatie: Noord-Holland

Hoe en waar bewaren jullie je speelgoed?

Bericht door sandra »

Ja mochten ze willen.. Alleen op vakantie (in de voortent van de caravan) leggen we hun kussen erin en mogen ze in de bench.

Het zijn wel binnenkatten maar onze garage zit aan het huis vast. In de woonkamer slapen ging niet.. Wel jammer, maar dan bedachten ze opeens dat ze op de bank mochten plassen.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Hoe en waar bewaren jullie je speelgoed?

Bericht door eireann »

Geheime deuren in de kamer is ook wel leuk ja :)
**Self Rescuing Princess**
faery

Re: Hoe en waar bewaren jullie je speelgoed?

Bericht door faery »

Ik heb de meeste sex-speeltjes die ik zelf regelmatig gebruik direct naast m'n bed liggen (nachtkastje dus). De zwepen die kunnen hangen, hangen aan een klerenhanger in de kledingkast (die is open, en staat naast het bed, en dus binnen handbereik). De overige dingen zitten in een open verhuisdoos, die op een kist staat, in de hoek van de slaapkamer. Vaak liggen er kleren overheen, die ik aan de kant gooi als er kans op spel is. Het idee is om dat spul uiteindelijk in de kist te doen, maar dan moeten er eerst dingen naar de kelder, en de kist geschuurd en geverfd. Ik gok dat dat nog wel even duurt, mezelf kennende.
Tigerlily

Re: Hoe en waar bewaren jullie je speelgoed?

Bericht door Tigerlily »

Helemaal in het begin zaten de spullen in een eastpack rugzak die in de onderste la van mijn malm kast lag,
Naarmate de tijd vorderde en er meer spullen bij kwamen zijn ze verhuisd naar een curver doos op wielen voor onder het bed.
Op mijn studentenkamer pastte hij nog onder mijn bed en nu in mijn appartement staat hij in de kleerkast omdat ik een nieuw bed heb en daar past hij niet meer onder. Wat ik wel erg jammer vind omdat het toch iets veiligers had, minder zichtbaar als in de kast.
Gesloten