Hoe absoluut zijn harde grenzen?

Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Hoe absoluut zijn harde grenzen?

Bericht door kitten »

Er zijn echt wel grenzen waarover niet te praten valt. De meest duidelijke vind ik die van Heerscher op gedwongen homosex en cuckolding. 2 dingen die ik heel graag eens zou uitproberen als zijn D, maar die gewoon no-go zijn. Hoe lang die D/s al duurt, hoe diep en innig we ook verbonden zijn, het zit er gewoon niet in. Ik heb menig harde grens (al dan niet per ongeluk) gebroken, maar deze twee zullen daar niet bij horen. Nooit, verwacht ik.

Dus ja, er zijn absolute harde grenzen.
Oppergodin_Hera

Re: Hoe absoluut zijn harde grenzen?

Bericht door Oppergodin_Hera »

Als dominant zou ik nooit een man kousen en vrouwen lingerie aantrekken. Prima als een ander het doet. Maar in mijn spel is dat een harde grens. Dus als een man dat wilt moet hij niet bij mij zijn
Gebruikersavatar
perman
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 aug 2009, 17:43

Re: Hoe absoluut zijn harde grenzen?

Bericht door perman »

Ik zie grenzen een beetje als weg die op een ravijn af lijkt te lopen.
Je kunt er gewoon uit de buurt blijven, maar ook op onderzoek gaan al dan niet aangespoord door verhalen hoe mooi het daarachter wel niet is.
Hoe harder je er naar toe gaat, hoe eerder je bij die grens bent en ook hoe eerder je erover heen gaat. Maar als je nou dicht bij die ravijn komt en rustig aan doet, dan zou het zomaar kunnen zijn dat je ontdekt dat wat van afstand een ravijn lijkt, van dichtbij gezien een rustig aflopend heuveltje is. Maar het kan ook zijn dat een overhangend stuk is wat elk moment een daadwerkelijke ravijn in kan storten. Daarbij kan het ook uitmaken als je samen bent met iemand hebt die de weg een beetje weet.
Maar wat voor de ene persoon een ravijn is, is dat voor de ander niet.

(Ja ja, ik weet waar dit op lijkt...)
.
jezuss

Re: Hoe absoluut zijn harde grenzen?

Bericht door jezuss »

als je de juiste persoon bij je hebt, dan kan die je weer uit het ravijn halen.
dan kun je dus iets meer risico nemen, en dan schuift de grens op...
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Hoe absoluut zijn harde grenzen?

Bericht door kitten »

perman schreef:(Ja ja, ik weet waar dit op lijkt...)
:schater: :worshippy: :kiss:
Gesloten