Regeltjes

Gesloten
Deleted User 178

Regeltjes

Bericht door Deleted User 178 »

Ik vroeg mij af welke regels jullie hebben afgesproken in jullie D/s? En hoe jullie die naleven, dus gelden ze altijd of alleen in een spel of op een feestje enz?

Wij hebben bijvoorbeeld:
- Bite eet eerder dan ik;
- ik sta lager op de (rol) trap;
- als ik op de bank wil thuis moet ik daar toestemming voor hebben.

De regels gelden in principe altijd. Maar wel binnen het 'werkbare', dus als de situatie zo is dat we met meerdere mensen zijn en het zou heel raar zijn als ik zou stoppen zodat Bite voor mij uit de trap op kan dan ga ik dus wel eerst.
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Regeltjes

Bericht door Arno »

Hoi

Bij de D/s die mijn vriendin/Domina en ik hebben, zijn wij samen de regels overeengekomen. En die gelden net als bij jullie in principe altijd maar binnen het werkbare, zodat wij beide kunnen zijn wie wij zijn zonder dat de buitenwereld die het toch niet wil begrijpen het ziet. Maar voor ons beide werkt dat prima.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
colet

Re: Regeltjes

Bericht door colet »

Poeh, regeltjes, lijkt mij soms ook best lastig hoor!

Tippi is dat iets wat al lang zo is bij jullie? Het is mij namelijk nog nooit echt opgevallen. En dan ben ik nog wel iemand die het zou snappen zeg maar ;)
Deleted User 178

Re: Regeltjes

Bericht door Deleted User 178 »

De regels bestaan al heel lang. Maar, zoals denk ik bij de meeste koppels, worden ze in meer of mindere mate gehandhaafd. Zoals de hele D/s ups en downs heeft.
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Regeltjes

Bericht door Mack »

Tsja, de enige regels in dit huis ... daar rusten de dakpannen op. :clown:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Regeltjes

Bericht door kitten »

Bij ons zijn ze een beetje gegroeid. Ik kies Heerschers onderbroek als ik dat wil en hij brengt me koffie 's morgens. Op dit moment is dat zo ongeveer het enige van onze D/s dat nog overeind staat... Ik hoop dat dat in het nieuwe huis, met meer ruimte en ook een *onze* ruimte, beter zal gaan.

Als we samen een nachtje weg zijn of zo, hebben we hele strenge regels. Ik zit altijd hoger dan hij, hij eet pas als ik een hap heb genomen, vraagt toestemming voor zo ongeveer alles en als we in ons huisje/onze hotelkamer zijn, is hij altijd naakt. :inluv: Maar dat is alweer lang geleden. :)
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Regeltjes

Bericht door tessie »

Wij hebben wel een paar regels, die gelden als we bij elkaar zijn.
Ik moet wachten met instappen in de auto tot hij met een handgebaar aangeeft dat het mag.
Als ik wil gaan zitten moet ik eerst vragen of het op de bank of op de grond moet.
Als ik op de grond ga zitten bij hem, moet ik eerst in nadu zitten tot hij aangeeft dat ik ontspannen mag gaan zitten.
Toestemming vragen voor toilet bezoek en klaarkomen.
Met twee woorden spreken.
Op een feestje als ik niet bij hem sta, zeer regelmatig naar hem kijken om te zien of hij nog wat nodig heeft.
Als hij fluit, gelijk bij hem komen.

Dat is het wel denk ik. :)
Gebruikersavatar
tijgie{K}
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 aug 2009, 15:17
Locatie: Ergens onder de zon

Re: Regeltjes

Bericht door tijgie{K} »

Wat is nadu, tess?
All people smile in the same language.

We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other

Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".

Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Regeltjes

Bericht door tessie »

Dat is zo'n Gor houding, op je knieën met je benen uit elkaar en je handen met handpalmen naar boven op je benen.
Gebruikersavatar
tijgie{K}
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 aug 2009, 15:17
Locatie: Ergens onder de zon

Re: Regeltjes

Bericht door tijgie{K} »

Ah weer wat geleerd. Dank je :)
All people smile in the same language.

We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other

Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".

dbj

Re: Regeltjes

Bericht door dbj »

Om het makkelijker te maken: plaatje
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Regeltjes

Bericht door phedre »

in de tijd dat ik zelf vond dat ik te vaak te makkelijk de auto pakte, greep hij in door me wekelijks de km stand van de auto door te laten geven, met verantwoording van die kilometers en kleine stukjes mochten dus niet meer met auto gereden worden.

Uitgaven groter dan 45 euro in overleg

en verder ook idd de regels als, hij als eerste beginnen met eten, de deur voor hem open houden, niet op meubels zitten, toestemming vragen voor drinken/wc, binnenshuis naakt, tenzij de kids aanwezig waren. Over t algemeen, maar dat zijn meer dingen die automatisch gaan bij mij dan dat ze opgelegd worden, aanspreken met Mr, de boodschappen in de tassen doen, tassen dragen, dat soort dingen.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Regeltjes

Bericht door Voleuse »

Ik had ook een keer een 'regel' dat ik moest wachten op toestemming met pijpen, die vond ik echt leuk. Zat ik daar, penis vlak voor mn neus maar neeee, eerst een tijdje op je knieën gefrustreerd kijken tot je eraan mag zitten :).
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Bregje}t{

Re: Regeltjes

Bericht door Bregje}t{ »

Het verbaasd waarschijnlijk niemand maar ik en tommie hebben ook regels :clown: , zelfs met een echt contract enzo.

Wat staat er zoal in:
hij mag niet naar de wc of douchen zonder toestemming
hij mag niet op de bank zitten maar zit voor mij op zijn eigen kussen
hij slaapt altijd naakt
moet om toestemming vragen om te mogen klaarkomen


dingen die niet direct opgeschreven staan: ik zorg voor de financien, hij voor het huishouden (op koken na). En tijdens feestjes zal hij altijd op mij gericht zijn en ervoor zorgen dat het mij naar de zin is
Gesloten