Vrolijk!
- cinderella
Re: Vrolijk!
Gefeliciteerd!
Hier begint het dak z'n nieuwe vorm te krijgen. Duurt nog een tijdje voor het eindresultaat zichtbaar is, maar de vorm kunnen we nu in het echt zien.
Hier begint het dak z'n nieuwe vorm te krijgen. Duurt nog een tijdje voor het eindresultaat zichtbaar is, maar de vorm kunnen we nu in het echt zien.
toen doet er nu niet meer toe
- Crownless
Whoohoo! Meer ruimte voor het Brabants kwartet en de welpen! (Bijna een foute bluesbandnaam)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- Ravelijne
Fijn, Cinderella! Schot in de zaak!
@Crownless Klinkt ook wel als een Sea Shanty koor of (blasfemie!) iets Oud-Hollands of zo.
@Crownless Klinkt ook wel als een Sea Shanty koor of (blasfemie!) iets Oud-Hollands of zo.

- pluis
Awesome, kitten! Gefeliciteerd hoor.
En t weer hebben van een dak is ook altijd fijn, cinderella
En t weer hebben van een dak is ook altijd fijn, cinderella

- Peter^
- Contacteer:
- Mack
Nog niet zo fout als: "Jeu Biljartkeu & de Pomerance-Boys" (ooit een carnavalsband)Crownless schreef: ... het Brabants kwartet en de welpen! (Bijna een foute bluesbandnaam)

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- Mack
Vandaag aan het uitpuffen van een fijn dagje uit.
Gisteren zijn we met Zarath & Ravelijne naar Antwerpen geweest voor het spektakel van Royal de Luxe. Eigenlijk zou het voornamelijk over de reuzen gaan maar het is (niet zo heel vreemd in Vlaanderen) ook een culinair uitstapje geworden.
Nu voel ik me zo'n beetje als een python die een lammetje heeft verorberd en nu een weekje nodig heeft om 't beestje te verteren.

Gisteren zijn we met Zarath & Ravelijne naar Antwerpen geweest voor het spektakel van Royal de Luxe. Eigenlijk zou het voornamelijk over de reuzen gaan maar het is (niet zo heel vreemd in Vlaanderen) ook een culinair uitstapje geworden.
Nu voel ik me zo'n beetje als een python die een lammetje heeft verorberd en nu een weekje nodig heeft om 't beestje te verteren.

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- eireann
- Site Admin
- juffie
- Site Admin
- cinderella
Als je je auto alleen voor kleine stukjes gebruikt die max. 15 minuten fietsen zijn, dan gaat je accu leeg en blijkt je auto niet stuk!
Een brandlucht van áchter de oven een paar weken terug bleek een doorgebrand kroonsteentje te zijn. Dus ik heb gister en vandaag ca. 6 pakken havermout in 4 soorten granola kunnen laten veranderen. Als ik niet lekker in m'n vel zit, dan móet ik gewoon bakken (granola of bergen biscotti)
Ik kan gelukkig ook nog leuke dingen melden, het is niet allemaal regen en drup hier.
Een brandlucht van áchter de oven een paar weken terug bleek een doorgebrand kroonsteentje te zijn. Dus ik heb gister en vandaag ca. 6 pakken havermout in 4 soorten granola kunnen laten veranderen. Als ik niet lekker in m'n vel zit, dan móet ik gewoon bakken (granola of bergen biscotti)
Ik kan gelukkig ook nog leuke dingen melden, het is niet allemaal regen en drup hier.
- eireann
- Site Admin
- cinderella
Er hangen nog een paar druppels aan het plafond hier, maar die zijn aan het opdrogen. Nog even voorbereiden voor morgenochtend, want de laatste keer dat ik op buienradar keek voorspelden ze voor het einde van de nacht weer regen, en dat is zo lullig beneden komen als je meteen weer moet dweilen. En dan maar hopen dat ze morgen meteen komen en beginnen als het droog is. Het einde is nu in zicht.
-
Ik had vandaag familiedag (en dat is best een grote familie) en ik zie ze niet zo heel vaak dus het was nog nooit nodig geweest om uit de kast te komen naar neefjes en nichtjes en ooms en tantes. Maar nu we een huis gekocht hebben wilde ik ons huis heel graag showen en dus hebben Heerscher en ik dat gedaan met de foto's uit het boekje van de makelaar. En zijn we ook eerlijk geweest dat we met zn vieren/zevenen gaan samenwonen. En we kregen wel kritische vragen over hoe we dat dan gaan doen maar met uitleg kregen we echt een boel goedkeurende blikken en wenste iedereen ons veel succes met het huis. IK BEN GEWOON UIT DE KAST VOOR EEN GROOT DEEL VAN DE FAMILIE EN IK BEN ZOOOOOOOOOO BLIJ EN GELUKKIG #STUITER (en ik verwacht ook wel dat er nu roddels komen maar ze zijn wel zo beleefd om mij daar niets van te laten merken en gewoon blij voor me te zijn met een nieuw huis! En dat vind ik wel tof!)
- Ravelijne
Yay Cinderella, fijn dat het nu op begint te schieten!
Heerlijk voor je Leonietje! Gefeliciteerd.
Yay, Mack! De Reuzen waren geweldig in Antwerpen en nog veel leuker met jullie samen!
Ik voel me ook redelijk Python, hoewel het eigenlijk niet buitensporig was. Toetje lekker decadent halverwege de middag gedaan, maar 's avonds dan weer niet. En toch dat gevoel, idd. Grappig is dat. 
In 2018 staan de Reuzen van Royal de Luxe op de Afsluitdijk.
Gaan we dan weer? 
Heerlijk voor je Leonietje! Gefeliciteerd.

Yay, Mack! De Reuzen waren geweldig in Antwerpen en nog veel leuker met jullie samen!

In 2018 staan de Reuzen van Royal de Luxe op de Afsluitdijk.