poly moments

Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: poly moments

Bericht door Daantje »

Dat een toevallige ontmoeting op D's United 2 jaar geleden is uitgegroeid tot concrete vakantieplannen met zijn drietjes voor deze zomer. :inluv:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: poly moments

Bericht door eireann »

Fijn daantje!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: poly moments

Bericht door kitten »

Daantje!! :biggrin: :biggrin:
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: poly moments

Bericht door Daantje »

Goed he? Nu is mijn polydinges niet zo conventioneel, met die platonische basis (ik ben ook echt een special snowflake: een onconventionele relatievorm van een onconventionele relatievorm :mrgreen:) . Maar het is wel echt vormen aan het aannemen. Het is er gewoon ingeslopen en dat allemaal doordat ik met mijn metamour op school gezeten heb.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: poly moments

Bericht door Mack »

Het kan mij vrij weinig schelen hoe (on)conventioneel relaties zijn.
Wat mij wel wat kan schelen is een blije Daantje. Go Daantje! :D

Vanavond hebben wij een eet& klets afspraak bij de nieuwe lief van Rho (voor de duidelijkheid: Mack <-> Beestje <-> Rho <-> M <-> mogelijk nog iemand), want die moet een paar kronkels over poly op een rijtje krijgen.
Vooral het eten gaat een probleem worden want de betreffende dame maakt erg lekkere dingen klaar, en ik moet een poging doen om (met de prednison) niet tonnetje rond te worden. :P
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: poly moments

Bericht door isara »

Date night met speel/seksbuddy, inclusief leuke gesprekken en veel lol en als ie dan weg is allemaal lieve whatsappjes van lief zien die vraagt of ik dit weekend mijn wandelschoenen meeneem voor wandelen in de sneeuw.

Dit is heel nieuw, maar zo fijn! :inluv:
Stoutsubje

Re: poly moments

Bericht door Stoutsubje »

Ik heb ook een tijd een poly leven gehad. Ongeveer een jaar. 1 partner was vanille en had een bdsm relatie met een D maar op gegeven moment ging het gewoon niet meer. Ik wilde altijd bij mijn D zijn. Lange tijd is het goed gegaan en deden we ook wel eens dingen met z'n drieën, maar uiteindelijk heb ik mijn vanille relatie verbroken en gekozen voor mijn D 24/7
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: poly moments

Bericht door leonietje »

Ook een tof poly momentje. Vanavond zaten we met z'n 7-en aan tafel te eten en ineens zaten we samen liedjes te zingen en toen besefte ik me weer even hoe ontzettend gelukkig ik ben!
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: poly moments

Bericht door kitten »

Hihihi, ja dat was een tof moment! :biggrin:
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: poly moments

Bericht door Voleuse »

http://i.imgur.com/eNXq1VD.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

hehehe
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Pluu

Re: poly moments

Bericht door Pluu »

Niet echt een poly-moment, wel grappig:

Van de week een opvoed-boek aan het lezen over broers en zusjes (siblings without rivalry - Faber & Mazlish). Hoofdstuk 1... "stel je voor, je partner neemt er een andere partner bij." En dan de hele "hypothetische situatie" in detail uitwerken. Met het idee om de lezer zich te laten inleven in het kind dat er een broertje of zusje bij krijgt. Duzzzzz... poly's hebben dit onderwerp al in hun vingers?? 8-) 8-) 8-)

Of moeten we in het vervolg naast "the ethical slut" ook "siblings without rivalry" op de literatuurlijst voor poly's zetten? :mrgreen:
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: poly moments

Bericht door kitten »

Wat een vergelijking ook... :/
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: poly moments

Bericht door Ravelijne »

Andersom ken ik hem wel. Aan mensen uitleggen dat je van verschillende mensen kunt houden, omdat je dat al doet: je houdt (meestal dan) ook van meerdere familieleden naast eventuele partner(s). :)
Gesloten