Het grote WTF-topic
Re: Het grote WTF-topic
Wij kregen gisteren een rugtasje via school van de gemeente (zo'n zakje dat na 2x gebruiken stuk is) met daarin wel 2 papiertjes. 1 is een ansichtkaart en een briefje dat je taken voor andere mensen kan doen. Pffff ik ben al blij als ze hun taken in huis doen. Dit vind ik echt zonde en milieu vervuilend. Hier helpt geen nee-nee sticker aan
- phedre
- Contacteer:
Er is op me geschoten!!!!
Ik was aan t klussen bij mn dochter. Houtwerk schuren, buiten. Blijkbaar vond de overbuurman t wat te vroeg dus die stond eerst te schreeuwen uit t raam dat t zondag was, maar uiteraard ben ik gewoon doorgegaan. Even later hoor ik iets van n kleine knal, maar zie zo gauw niks, dus ga weer gewoon verder. Zitten we uurtje later bakkie te doen, zit er een kogelgat in t raam, die er eerder nog niet zat! Ik ben dus gewoon beschoten met ws een luchtbuks. Ben toch wel beetje blij dat ie blijkbaar niet zo goed kon richten.
Ik was aan t klussen bij mn dochter. Houtwerk schuren, buiten. Blijkbaar vond de overbuurman t wat te vroeg dus die stond eerst te schreeuwen uit t raam dat t zondag was, maar uiteraard ben ik gewoon doorgegaan. Even later hoor ik iets van n kleine knal, maar zie zo gauw niks, dus ga weer gewoon verder. Zitten we uurtje later bakkie te doen, zit er een kogelgat in t raam, die er eerder nog niet zat! Ik ben dus gewoon beschoten met ws een luchtbuks. Ben toch wel beetje blij dat ie blijkbaar niet zo goed kon richten.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- Voleuse
What?!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- eireann
- Site Admin
- Ravelijne
WTF???? Holy shit! Aangifte klinkt als geen slecht plan, idd...
- juffie
- Site Admin
- phedre
- Contacteer:
Politie is langs geweest, maar omdat we niet weten uit welk bovenraam er is geschoten, konden ze niks met n aangifte, en is t dus bij n melding gebleven.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- JJV
Voor jouw peace of mind... ( normale ) windbuks hou je waarschijnlijk niet meer dan stevige blauwe plek aan over. ..
Dat ie wel door glas komt lijkt me dan op zn minst waard dat ze ( als in de politie) even gaan kijken of t misschien toch een iets illegaler ding geweest is. .. van de zotte is t Hoe dan ook. Ook al was t een erwtenschieter.
Dat ie wel door glas komt lijkt me dan op zn minst waard dat ze ( als in de politie) even gaan kijken of t misschien toch een iets illegaler ding geweest is. .. van de zotte is t Hoe dan ook. Ook al was t een erwtenschieter.
~\v/~
- Peter^
- Contacteer:
Wat afschuwelijk. En dan ook nog zo'n irritante reactie van politie.
Geniet van de positieve momenten.
- phedre
- Contacteer:
politie was helemaal niet irritant, We kregen de mogelijkheid om aangifte doen, maar er stonden zo'n 20 ramen open en we weten niet vanuit welk raam geschoten is. Al die huizen navragen wie er geschoten heeft, gaat echt geen antwoord opleveren. Er was ook niets te vinden van kogeltje of wat er ook afgeschoten is, dus de kans dat er ook maar iets uit zo komen, was nihil. Dus hebben we in overleg besloten het bij n melding te laten. Als we nog wel een afgeschoten projectiel zouden vinden, of op ons besluit terug wilden komen, kan en mag dat alsnog.
- Peter^
- Contacteer:
- JerryM
Om het raam te berekenen heb de locatie van het projectiel nodig nadat het door het raam is gegaan. Dan nog werkt het alleen als het met genoeg kracht er doorheen is gegaan, als het net genoeg kracht had om door het raam te gaan, maar te weinig om ergens hard genoeg tegen aan te botsen om een beschadiging te zien kan je nog weinig zeggen.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- Ravelijne
Warmste nacht sinds het begin van de metingen in 1833?! 

- Peter^
- Contacteer:
Ik ben de drukte en hitte van afgelopen weekend in Utrecht ontvlucht. Het mag nu wel weer afgelopen zijn met die zinderende hitte.
Geniet van de positieve momenten.