Hoe initieer je seks binnen een kinky relatie?

Gesloten
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Hoe initieer je seks binnen een kinky relatie?

Bericht door Ravelijne »

Het onderwerp kwam naar voren in de oneindige vraag en nu ben ik ook wel benieuwd hoe dat voor anderen is. Hoe initieer je seks in een kinky relatie? Is dat hetzelfde als in een vanille relatie of anders? Heb je daar (D/s) regels over? Hangt het samen met je BDSM rol of heeft het daar niks mee te maken? Helpt kink er bij of zit het je soms juist in de weg? Hoe wil je door je partner het liefst benaderd worden? Enfin, ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat bij anderen is.
Anstecy

Re: Hoe initieer je seks binnen een kinky relatie?

Bericht door Anstecy »

Jeetje, leuke vraag!
Mijn rol hangt er wel mee samen. Als ik H onderdanig aan kijk, of op mijn knieën voor hem ga zitten (niet gewoon met mijn rug tegen hem aan op de grond, want daar zit ik ook gewoon om tot rust te komen), dan is de seks wel geïnitieerd. Andersom heb ik meer nodig, om in de stemming te komen vind ik het wel fijn als H echt al dominant begint, of van nu en dan wat fluistert en zo.
Voor vanille seks zijn we iets minder romantisch: "Lijkt me wel weer eens lekker om gewoon te vrijen" "Ok, zullen we dat dan doen?" "Ja, is goed even de honden uitlaten"
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Hoe initieer je seks binnen een kinky relatie?

Bericht door Ravelijne »

Haha, grappig maar ook heel :inluv:, die praktische aanpak voor vanille seks. Juist omdat het zo zonder poespas is. :)

Voor mezelf ben ik er niet uit. Voor mij is er zo'n omslag geweest toen ik eindelijk met kink bezig ging, dat ik het heel moeilijk vind om voor en na te vergelijken... Zarath en ik raken makkelijk in een dynamiek waar het lijkt alsof hij altijd vraagt en ik altijd op de rem trap, maar dat heeft veel te maken met wat ik in deze post al beschreef. Nu ik er over nadenk denk ik er op zo'n moment wel over na hoe ik dat 'passend' kan aangeven, nog extra als de D/s dynamiek nadrukkelijker aanwezig is. En ik voel me dan kwetsbaarder, omdat het dan een bigger deal is om nee te zeggen of voorstellen om iets anders of op een andere manier te doen, dan als dat meer naar de achtergrond verdrongen is.
Tweezers

Hoe initieer je seks binnen een kinky relatie?

Bericht door Tweezers »

Bij ons ( sub en vanille samen) is het spel en seks verweven. Bij een spel kom ik meestal wel aan mijn trekken, C niet altijd, maar dan verwacht hij dat ik dit later 'geef'. Maar ook af en toe gewoon seksen, als we er zin in hebben.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Hoe initieer je seks binnen een kinky relatie?

Bericht door thaliya »

Leuke antwoorden! Ik kreeg deze vraag een tijdje geleden en kwam er gaandeweg in het gesprek achter dat ik eigenlijk geen idee heb hoe je seks initieert omdat het eigenlijk altijd vanzelf ging. Gewoon, samen naar bed gaan, beetje knuffelen en kriebelen en de rest ging vanzelf. Dat gold voor zowel de vanilla als bdsm partners. Qua spel was het meestal afgesproken wanneer we gingen spelen dus daar hoefde ik ook niet echt moeite voor te doen.
Ik vind het interessant om te lezen hoe anderen dat doen. En dat het zo down to earth kan zijn zoals Anstecy het beschrijft :).
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Anstecy

Re: Hoe initieer je seks binnen een kinky relatie?

Bericht door Anstecy »

Nu ik er over nadenk denk ik er op zo'n moment wel over na hoe ik dat 'passend' kan aangeven, nog extra als de D/s dynamiek nadrukkelijker aanwezig is. En ik voel me dan kwetsbaarder, omdat het dan een bigger deal is om nee te zeggen of voorstellen om iets anders of op een andere manier te doen, dan als dat meer naar de achtergrond verdrongen is.[/quote]

Dat herken ik inderdaad. Als er iets niet zo lekker loopt binnen de D/s, vind ik dat veel lastiger om normaal te plaatsen en te bespreken dan als het om "gewone" dingen gaat. Wij oefenen wat dat betreft echt wel in praten en zoeken ook hoe we over en weer dingen kunnen aangeven zonder dat een spel gelijk doodslaat of zo.
Gesloten