Vrolijk!
- skaoot
Re: Vrolijk!
We hebben een vaatwasser! Hoera! Hoera!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- Ravelijne
Yay vaat niet met de hand hoeven doen.
Vrolijk: eergisteren volgens planning bij Mack & the gang gegeten en in de tuin gelegen en dat was heerlijk. Gisteren onverwacht bezoek en onverwacht spelen. Erg fijn. Vakantiegevoel!
Vrolijk: eergisteren volgens planning bij Mack & the gang gegeten en in de tuin gelegen en dat was heerlijk. Gisteren onverwacht bezoek en onverwacht spelen. Erg fijn. Vakantiegevoel!

Vandaag weer eens naar Ikea geweest, helemaal op e fiets. Ik kan me niet meer herinneren wanneer dat voor het laatst is geweest. Maar nu ik mijn e-bike heb, kan ik gewoon weer de deur uit en dan verder dan alleen het winkelplein hier vlakbij.
- Ravelijne
Supertof, Lotus! Fijn dat je hiermee weer een stuk vrijheid en mobiliteit hebt.
Dat is natuurlijk lekker makkelijk fietsen lotus {P}.
En fijn dat je op die manier toch zelfstandig ergens heen kan.
Dat je daar nog lang plezier van mag hebben.
En fijn dat je op die manier toch zelfstandig ergens heen kan.
Dat je daar nog lang plezier van mag hebben.
- Daantje
- Contacteer:
Ondanks wat opstarprobleempjes met bussen een heerlijke wandel dag gehad op de Hoge Veluwe. Lekker door de bossen gesjokt. En een fijn plekje gevonden waar ik in alle rust en luisterend naar de natuur heb kunnen nadenken. Ik voel me heerlijk ontspannen en opgeladen. Al zijn mijn benen een iets andere mening toegedaan.
Zometeen een ijsje, dat heb ik mezelf beloofd, en misschien een fijne film.
Zometeen een ijsje, dat heb ik mezelf beloofd, en misschien een fijne film.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- eireann
- Site Admin
Ik vind dat zo knap dat je dat kan. Een afspraak met jezelf maken om na te denken over belangrijke dingen. Ik zou daar zetten en gaan stressen dat ik NU NU NU moest NADENKEN over SERIEUZE dingen!
**Self Rescuing Princess**
- Daantje
- Contacteer:
Ik maak er dan wel altijd iets leuks van, zoals vandaag het bos in. Belangrijk voor mij Is dat ik afleiding moet hebben. Ik had voor mijn operatie destijds een nadenksjaal (die nog steeds niet af Is) maar zeker met mooi weer werkt het voor mij heel goed om het huis uit te zijn. Want daar kom ik er gewoon niet aan toe. En nu broeiden de er nogal wat heftige dingen door elkaar ook (carrière, terugkerende seksualiteit, daten). Dus ik ben er op uit gegaan met een tekenblok en potlood en heb mijn gedachten opgeschreven. Schrijven is voor mij de manier om na te kunnen denken. Als ik zoiets gepland heb zeg ik tegen mijn gedachten ook dat ze "volgende week aan de beurt zijn" en soms maak ik er dan een notitie bij voor dat moment. (Ik ben fan van Google Keep).
Nu heb ik niet antwoord op al mijn vragen en dilemma's. Maar in mijn hoofd is het alweer een stuk rustiger en ik heb al wel een veel beter idee waar ik sta in dingen.
Added vrolijk: ik heb geen teken meegenomen en zie zo ook niets dat duidt op een beet.
(Sorry Ravelijne, ik heb gewoon DEET gekocht, ik ben een gemaksmens).
Nu heb ik niet antwoord op al mijn vragen en dilemma's. Maar in mijn hoofd is het alweer een stuk rustiger en ik heb al wel een veel beter idee waar ik sta in dingen.
Added vrolijk: ik heb geen teken meegenomen en zie zo ook niets dat duidt op een beet.

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- JJV

kom nog eens tot grote dingen zo
~\v/~
- thaliya
Afgelopen maandag 10 dagen zonvakantie geboekt en vandaag een paar dagen Nederland geboekt voor eind augustus. En leuke mensen die ik hoopte te zien (zwaait naar Toran en meeko) zijn dan thuis dus kraambezoek! En knuffels! Happy!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Volgens mij heerst er een vakantiestemming op ws
Hoofd leegmaken zegt men weleens, dan vraag ik toch maar even: kan iemand mij zeggen waar het ventiel zit?

Inderdaad eireann, voor mij hetzelfde verhaal.eireann schreef:Ik vind dat zo knap dat je dat kan. Ik zou daar zitten en gaan stressen dat ik NU NU NU moest NADENKEN over SERIEUZE dingen!
Hoofd leegmaken zegt men weleens, dan vraag ik toch maar even: kan iemand mij zeggen waar het ventiel zit?
- Ravelijne
@Daantje Als jij het prima vindt en het werkt, is het goed, toch?
Fijn dat je geen verstekelingen mee terug hebt genomen.
Tof, trouwens, zo veel berichtjes in het vrolijk topic op één dag.

Tof, trouwens, zo veel berichtjes in het vrolijk topic op één dag.

- eireann
- Site Admin
Heerlijk voor daantje dat het werkt !
Ik heb met m'n BFF zitten voorpretten over ons tripje naar Rome in September.
We hebben wilde toeristische plannen, maar nemen ook rumicub mee, voor als 1 van ons te gestressed of depri is om actief te zijn
Kunnen we binnen blijven als t moet.
Ik heb met m'n BFF zitten voorpretten over ons tripje naar Rome in September.
We hebben wilde toeristische plannen, maar nemen ook rumicub mee, voor als 1 van ons te gestressed of depri is om actief te zijn

**Self Rescuing Princess**
- miss_meeko
Zwaait terug naar Thaliya 
Wij vinden het ook tof dat je op kraamvisite komt

Wij vinden het ook tof dat je op kraamvisite komt