Wat draag je onder een onderborst corset?

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Plaats reactie
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Wat draag je onder een onderborst corset?

Bericht door thaliya »

Afgelopen weekend was ik in Utrecht en heb ik naast gezellige ws'ers ontmoeten ook een onderborst corset gepast bij Laced-up. Ik vond hem erg mooi maar op dit moment niet het geld om het te kopen, hopelijk binnenkort wel.
Ik kreeg oa te horen hoe je het corset schoonmaakt en dat dat echt niet elke keer grondig hoeft want "je hebt er altijd een kledinglaag onder die het zweet opvangt."

Mijn vraag is nu wat mensen zoal onder een onderborst corset aandoen?

Een blouse met knoopjes lijkt me niet fijn zitten hoewel ik daar wel veel plaatjes van tegenkom online. Een strak topje lijkt me zelf fijner, maar is dat ook zo? En dan strapless of met bandjes?
En hoe doe je dat met spelen? Doe je het corset dan helemaal uit en hijs je jezelf daarna weer erin? Kun je een kledinglaag eronder ook achterwege laten zodat je met ontblote borsten loopt of is dat not done?

Kortom: vragen, vragen :)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Wat draag je onder een onderborst corset?

Bericht door Ravelijne »

Ik doe alle genoemde opties. :) Topje, hemdje, niets-met-blote-borsten, niets eronder maar wel een beha erboven (die al dan niet later uit gaat), allemaal wel een keer gedaan. Met spelen hangt het er een beetje vanaf wat we doen. Als het handiger & gewenst is, doe ik 'm uit. Als het niet nodig is en juist extra sexy, of als ik het lekkere, bondage-achtige gevoel van het korset graag wil voelen, dan houdt ik 'm aan.

Ik moet zeggen dat ik 'm de laatste jaren nooit meer heel strak aansnoer, dat hou ik toch niet lang uit. De mijne heeft aan de voorkant een korsetsluiting (busk) met haakjes en ogen en aan de achterkant een rijgsluiting, dus zeker als het ook niet strak zit, is het niet zo'n gedoe om 'm aan en uit te doen. Het helpt wel om te weten hoe hij het handigste ingesnoerd zit, namelijk zodat je 'm in het midden van de rijgsluiting aansnoert en strikt. Hier een voorbeeldje: http://www.shockingthehouse.com/contact/howtolace.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Op die manier kun je ook meestal jezelf vrij goed insnoeren. Ik doe 'm dus niet zo strak, maar ik probeer er meestal wel voor te zorgen dat het redelijk gelijkmatig is. Dat zit lekkerder en staat mooier. Maar ik ben geen purist. :)
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Wat draag je onder een onderborst corset?

Bericht door skaoot »

Of zo'n piratenstijl shirtje, met blote schouders. Ik doe meestal die of een tanktop. Volgens mij ook een keer een basic zwarte longsleeve gedaan.
Je zou als je wilt ook een blouse kunnen "opofferen" en bij onderste deel knoopjes eraf kunnen halen :)

En opnieuw aandoen vind ik meestal niet zo'n probleem. Lukt zelf en vaak ook behulpzame handen in de buurt.

Ben wel benieuwd!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Wat draag je onder een onderborst corset?

Bericht door tessie »

Huh, je hoeft er toch helemaal niet per se wat onder te dragen? Ik draag het regelmatig met niks.
En ik heb zo'n kanten jurkje met lange mouwen wat ik er ook wel eens onder draag, maar dan draag ik dat als topje, dus ook nog met een rokje. Dus alleen voor de bovenkant zeg maar (klinkt een beetje vaag zo)
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Wat draag je onder een onderborst corset?

Bericht door thaliya »

Dank jullie wel!

Ik zie al dat ik tzt gewoon kan gaan experimenteren. Zowel met mezelf erin krijgen als wat er onder kan :)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Plaats reactie