Ongecontroleerde rant topic!
- Voleuse
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Ja maar digid aanvragen is gewoon een automatisch proces, dat kan zelfs online https://digid.nl/aanvragen" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik vind de belastingsdienst ook veel gezeik als er iets niet klopt, maar dat digid aanvragen was echt een peulenschil.
Ik vind de belastingsdienst ook veel gezeik als er iets niet klopt, maar dat digid aanvragen was echt een peulenschil.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- JJV
Duurt alleen vijf dagen.
En dan moeten er dingen met snail mail.
Afijn.
Dit jaar maar eens dingen afsluiten
En dan moeten er dingen met snail mail.
Afijn.
Dit jaar maar eens dingen afsluiten
~\v/~
- kitten
Ik weet het! Moet je eens proberen toeslagen aan te vragen als je wél volwassen huisgenoten hebt (meervoud!) met inkomen, maar geen fiscaal partner en geen toeslagpartner. Midden in het jaar.Oppergodin_Hera schreef:ik lig al 2 weken in de clinch met de toeslagen. Bel vooral niet. Hang je eerst 17 minuten in de wacht, hangen ze na 3 woorden op :s
Inmiddels wonen die andere 3 officieel op het andere adres en ik nog niet. Hopelijk snappen ze het nu wel...
om gek van te worden he kitten, en dan heb ik geen enkele vorm van partner :s
- Peter^
- Contacteer:
- isara
Bah, wat een vreselijke xenofobische en kortzichtige meningen van vreselijke mensen over de vluchtelingen lees je soms toch. Bahbahbah.
- kitten
Vreselijk he.
Ik word er zo verdrietig van!

- juffie
- Site Admin
Godsamme! Ze hebben weer wat nieuws bij uitzendinggemist! Of rtlgemist, whatever.
Als je nu wilt kijken moet je betalen, want anders krijg je zwart-wit beeld. De fuckers
Als je nu wilt kijken moet je betalen, want anders krijg je zwart-wit beeld. De fuckers
MILF 

- juffie
- Site Admin
- Voleuse
Nou, dat laatste vind ik niet zo raar :p
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- eireann
- Site Admin
SBS6 is gek geworden!
Hartstikke leuk om in de aanloop naar de feestdagen Harry Potter films te laten zien, word ik blij van! (want verbazingwekkend genoeg heb ik zelf alleen 3,4,5 op dvd...)
Ik braaf SBS6 kijken ondanks hun enorme slechte programmering op zo'n avond, je moet er echt je best voor doen om zo'n film te zien namelijk: Elk kwartier reclame en vlak voor het eind nog even reclame-hart van nederland-reclame-shownieuws-reclame- weer- reclame en DAN PAS het laatste stukje van de film. Die begint dus gewoon om 20.30 maar is pas na middernacht klaar.
Echt, wie dat bedacht heeft. Maar, verbazingwekkend genoeg, daar gaat de rant niet over. Want dan heb je dat dus 5 films volgehouden, kijk je uit naar deel 6 (want al heel lang niet gezien) en dan SLAAN ZE DEEL ZES OVER!!!
STELLETJE KANSLOZE DROEFTOETERS!
WIE BEDENKT ZO IETS!
IK BEN ERNSTIG NIET ONDER DE INDRUK!
Dus nu ga ik de verzameldvdbox eindelijk maar eens bestellen.
Hartstikke leuk om in de aanloop naar de feestdagen Harry Potter films te laten zien, word ik blij van! (want verbazingwekkend genoeg heb ik zelf alleen 3,4,5 op dvd...)
Ik braaf SBS6 kijken ondanks hun enorme slechte programmering op zo'n avond, je moet er echt je best voor doen om zo'n film te zien namelijk: Elk kwartier reclame en vlak voor het eind nog even reclame-hart van nederland-reclame-shownieuws-reclame- weer- reclame en DAN PAS het laatste stukje van de film. Die begint dus gewoon om 20.30 maar is pas na middernacht klaar.
Echt, wie dat bedacht heeft. Maar, verbazingwekkend genoeg, daar gaat de rant niet over. Want dan heb je dat dus 5 films volgehouden, kijk je uit naar deel 6 (want al heel lang niet gezien) en dan SLAAN ZE DEEL ZES OVER!!!
STELLETJE KANSLOZE DROEFTOETERS!
WIE BEDENKT ZO IETS!
IK BEN ERNSTIG NIET ONDER DE INDRUK!
Dus nu ga ik de verzameldvdbox eindelijk maar eens bestellen.
**Self Rescuing Princess**
- Crownless
Oh wauw, wat een faal van sbs6!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- eireann
- Site Admin
'ze hebben de rechten niet' voor dat deel zeggen ze op Facebook. Als postnl morgen goed z'n best doet heb ik de boxset voor de kerst in huis. Want met kerst dumbledore zien doodgaan, arme Snape de schuld zien krijgen, herwig, dobby, Fred en anderen dood zien gaan. Dat maakt echt een feestelijke kerst!
**Self Rescuing Princess**
- kitten
- juffie
- Site Admin