Chat weer terug, kapittel 7

Blauwtje gelopen in de chatbox? Overvallen door een priveespringert? Zet het neer en er wordt ingegrepen...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Chat weer terug, kapittel 7

Bericht door Frodo »

Zoals wel gemerkt zal hebben is aan dit forum een chat toegevoegd, eentje die HEEL prominent in beeld is als U inlogt. In U gebruikerspaneel (rechtsboven op Uw naam klikken) kunt U aangeven of U dat ding liever onderaan de pagina óf helemaal niet meer ziet tenzij U op het linkje "mChat" bovenaan klikt natuurlijk.

Dit is een tijdelijk probleempje: Ik ben nog bezig om dat ding van de voorpagina af te krijgen.
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Chat weer terug, kapittel 7

Bericht door Frodo »

OK, mChat bleek dus een drama. Vertikte het om oude berichten weg te gooien dus uitgezet. We zijn momenteel op zoek naar een goed CMS-systeem waar zowel forum als chat aangehangen kunnen worden.

En dan het liefst een die géén honderden florijnen kost :)
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: Chat weer terug, kapittel 7

Bericht door JerryM »

irc-based?
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Chat weer terug, kapittel 7

Bericht door Frodo »

Nou, ik had er eentje van TuFat.com (FlashChat) die tot een paar jaar geleden prima werkte en toen ineens de geest gaf. Onlangs is daar weer nieuw leven ingeblazen maar het kreng laat zich niet installeren dus ik sta open voor suggesties...
Geela

Re: Chat weer terug, kapittel 7

Bericht door Geela »

Dat zou ik wel leuk vinden, de bdsm -chat waar ik ooit begon terug :static:
Ik heb goede ervaringen met Irc, geef maar een gil als je meer info wilt over de server en de beheerders Frodo. Chat is zowel via java als via mIrc of RB bereikbaar.
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Chat weer terug, kapittel 7

Bericht door Frodo »

Dank Geela, ik zal 't onthouden! Er is chatsofwaar zat te krijgen maar het is allemaal óf te gedateerd, óf je moet een abonnement nemen (waarbij je per maand en per chatter betaalt) of je moet een klein kapitaal neerleggen. 123Flashchat (die hier ooit gedraaid heeft) begint al bij 200 dollar. Jammer, want dat was wel de beste die we gehad hebben...
Plaats reactie