Crossdressing?

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Plaats reactie
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Crossdressing?

Bericht door pluis »

Ben ik nou wel benieuwd naar.

Ben ik de enige die het echt heel, heel erg leuk lijkt om althans qua kleding een poosje tijdelijk een meneer (of juist een mevrouw, mits je normaal gesproken meer een meneerderig type bent) te mogen spelen? Nee toch? Vast niet... Ik zou het liefst wel iets 'serieus' doen, geloof ik. Niet teveel over de top, maar juist proberen een beetje natuurlijk over te komen.

Ook qua rollenspel met BDSM lijkt het me wel wat. Volgens mij zou ik er ook best wel goed in zijn. Het enige waar ik last van / mee heb, is het idee van forced feminization (dus een man zich verplicht als vrouw laten kleden om hem daar vervolgens mee te vernederen), juist omdat ik het bewust ermee spelen uit vrijwilligheid zo interessant vind.

Het idee dat er voor mij persoonlijk meer achter zit (qua genderdysforie) heb ik niet. Als ik had mogen kiezen, dan was ik denk ik wel meneer pluis geweest, maar nu ik dan een mevrouw pluis ben, kan ik daar zonder al teveel ongeluk (en mits ik in het dagelijks leven lekker androgyn mag zijn) best redelijk mee leven. Nu ben ik vooral benieuwd naar het 'performatieve' deeltje, in combinatie met seks en BDSM.

Het schijnt dat men hier in de stad wel eens 'drag brunches' doet en een specifiek restaurant. Daar wil ik wel eens heen. Kijken hoe het gaat. Alleen: waar haal ik zo'n mooi vroeg-twintigste-eeuws pak vandaan?
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Crossdressing?

Bericht door Crownless »

Hmm... I dunno. Forced feminisation trekt mij (als dwinger) iig niet. Komt omdat ik er dit beeld bij heb: "haha, ik lach je uit want je lijkt op een vrouw, haha, want dat is slechter dan een man, hahaha... Oh wacht... ik ben ook een vrouw. Dus eigenlijk lach ik je uit omdat je je vernederd voelt omdat je op mij lijkt." Dus dat trekt mij niet.

En qua man zijn. Ik denk dat ik nu ik meer vrede heb dat ik vrouw ben omdat ik niet meer probeer te voldoen aan het beeld van wat ik denk dat je "als vrouw moet zijn", ik niet meer nieuwsgierig ben naar een tijdje man zijn. Als puber wilde ik eigenlijk liever een jongen zijn. Leek me makkelijker.

Ik ben een keer als 'man' naar een feestje van Next geweest. Ik was zeer overtuigend als leernicht, scheen. Ik droeg kisten, een strakke boxer van Bryan met veters over het kruis, een soort lederen harnas en een beulskap. Mijn bescheiden boobs gingen ook goed door voor manboobs. En die ervaring was op zich wel grappig. Ik voelde me minder bloot. Want het waren niet echt mijn tieten meer, maar gewoon ontblote borst.

Het was alleen niet zo sexy. Er staat een foto op fetlife: https://fetlife.com/users/30879/pictures/7804677" onclick="window.open(this.href);return false;
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Crossdressing?

Bericht door Daantje »

Ik ben ook eens voor de grap als meisje naar de showboat gegaan, jullie weten wat daar van gekomen is. :P Ook al ben ik nog best een behoorlijke tomboy, vooral als het om werkkloffie gaat. (Al loop ik steeds vaker op hakken en in kokerrok over de werkvloer)

Bedoel je zoiets Pluis:
Afbeelding
Dan denk ik dat je met de zoekterm 'dandy' al een eind komt.

Als het gaat om rollenspel, een dragking (hoeft niet over de top) als partner en dan vooral het type goedgeklede hipster/dandy gaat mijn hart wel sneller van kloppen. Marlene Dietrich :inluv:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Crossdressing?

Bericht door Mack »

Crownless schreef:Ik ben een keer als 'man' naar een feestje van Next geweest. Ik was zeer overtuigend als leernicht, scheen.
Oh ja, was jij toen niet "Domlidom, de ÃœberDom"? Die aflevering was erg grappig.

Androgyn/tomboy vind ik nog altijd gaaf. Crossdressing is erg grappig, maar dan meer voor mijn partner dan dat ikzelf als "Dame met de Sik" ga. Als je zoiets wil doen moet het wel een klein beetje overtuigend overkomen. :P
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Crossdressing?

Bericht door Crownless »

"Domlidom, de ÃœberDom", zo klinkt het net als een skihut-hit :schater:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Bregje}t{

Re: Crossdressing?

Bericht door Bregje}t{ »

Ik heb er laatst nog over na zitten denken om een keer ergens als man heen te gaan.

Verder kleed tommie zich vaak wel in jurkjes en kousen enzo. Bij ons is het zeker niet voor vernedering, maar gaat het gewoon om de mooie kleren. Hij houdt enorm van mooie stofjes (ook bij anderen) en kwam er op een gegeven moment achter dat het ook wel heel fijn is om zelf te dragen.
We hebben nu een (dames)pruik liggen voor hem, maar eens zien wanneer we daar iets mee gaan doen.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Crossdressing?

Bericht door Ravelijne »

Cross-dressende (dominante) mannen is mijn grootste ondergesneeuwde kink. :oops: Ik heb er heel erg iets mee maar ik heb er (buiten een paar heeeeele kleine dingetjes) nog nooit iets mee gedaan.

Forced Fem werkt voor mij ook niet. Ik snap 'm denk ik wel. Een fantasie hoeft niet politiek correct te zijn en het hele maatschappelijke 'nee jij mag geen sjaaltje om, jij bent een jongetje!' ding kan later als je groot bent een fijne, empowering vernederingsfantasie zijn. Ik kan er zelf alleen niets mee, omdat ik het juist opwindend vind als de man het zelf ook lekker vind om vol zelfvertrouwen sensuele vrouwenkleding te dragen.

Het gaat er voor mij ook niet persé om dat diegene een 'overtuigende' vrouw wordt. Het mag, een volledige transformatie kan ik ook heel aantrekkelijk vinden. Maar hij mag er ook overduidelijk mannelijk uit blijven zien. Als het als geheel maar mooi is en bij en voor diegene 'past'. :)

Ik zou het echt geweldig vinden om met een cross-dressende dominant te spelen, maar ik heb 'de juiste' daarvoor nog niet getroffen. Je komt 'into cross-dressing' ook weinig tegen op profielen van mannelijke dominanten. Kennelijk is dat toch nog een taboe, misschien omdat het geassocieerd wordt met sub-mannen en forced fem? Ik weet dat Doms die cross-dressen en vrouwelijke subs domineren wel bestaan. Ik heb er wel eens een spelverslag over gelezen, right here op WS (hoewel misschien wel voor een vorige forum crash of twee?).

Vrouwen in mannenkleding werkt voor mij weer anders. Drag-kings kan ik meestal alleen platonisch waarderen. Maar een vrouwelijke vrouw die zich een paar mannelijke elementen toe-eigent vind ik dan weer heel heet. Greta Grabo, Marlene Dietrich, mmmm. :inluv: (High-five, Daantje! ;) )

Ooit zag ik ergens foto's van iemand die een korset had gemaakt met ingebouwde toolbelt voor haar schroefboormachine en staplegun en zo. Daar ging ik ook helemaal van zwijmelen. :)

Misschien heb ik heel erg iets met (dat specifieke soort) genderbending waar de grondtoon van iemands gender identity beklemtoont wordt door een paar elementen van de 'opposite sex', eigenlijk...
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Crossdressing?

Bericht door Daantje »

Ravelijne schreef: Vrouwen in mannenkleding werkt voor mij weer anders. Drag-kings kan ik meestal alleen platonisch waarderen.
Precies andersom hier. Mannen in vrouwenkleding doen me bijzonder weinig. Maar vrouwen die een goed zittend maatpak van mannelijke snit aantrekken, al dan niet met plaksnor. *zwijmel*
Ravelijne schreef: Misschien heb ik heel erg iets met (dat specifieke soort) genderbending waar de grondtoon van iemands gender identity beklemtoont wordt door een paar elementen van de 'opposite sex', eigenlijk...
Dat is wel een goede manier om het uit te leggen, Marlene Dietriech en Greta Garbo zien er eigenlijk ook supervrouwelijk uit door mannenkleding aan te trekken.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Crossdressing?

Bericht door Ravelijne »

Daantje schreef:Dat is wel een goede manier om het uit te leggen, Marlene Dietriech en Greta Garbo zien er eigenlijk ook supervrouwelijk uit door mannenkleding aan te trekken.
Dat inderdaad. :)
Oppergodin_Hera

Re: Crossdressing?

Bericht door Oppergodin_Hera »

Ik vind het prima als iemand met crossdressing bezig is, maar op romantisch vlak vind ik het een afknapper. Ik vind het vaak jammer als op fl een man panty's draagt op een voor de rest leuke foto. Dan is die foto voor de rest ook niet leuk/geil meer (naar mijn smaak)
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: Crossdressing?

Bericht door Nijntje »

*blaast stof weg*

En Pluis, ben je ooit nog op zo'n munch gaan kijken? En zo ja, hoe beviel dat?
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: Crossdressing?

Bericht door JerryM »

Forced fem hoeft niet vernederend te zijn omdat de man een vrouw wordt, maar omdat ie iets wordt wat ie niet is. Forced furry is dan vergelijkbaar.

Het hele scala aan genderbending trekt mij wel. Van slechte travo tot mooi opgemaakt en passeerbaar tot sissyfication en meer. Met en zonder dwang.
Maar ik heb er nog nooit mee gespeeld.

Misschien vandaag bij Bregje's femdom High Tea.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Plaats reactie