Wie is Frodo ook alweer...?

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Wie is Frodo ook alweer...?

Bericht door Frodo »

(Mini portret van Uw mod/site owner, inclusief kleine demo van nieuwe Who's Who).
Frodo.jpg
[/align]

Frodo is één van de mede schuldigen aan het oprichten van deze site (in 2001, samen met zijn toenmalige partner cassandra) die zijn webcarriére ooit begon bij een minuscuul chatboxje genaamd Sexnet dat inmiddels ter ziele is. Over zijn leeftijd doet hij nogal geheimzinnig: Laten we het er maar op houden dat een plaatje meer zegt dan duizend woorden.
1956.jpg
[/align]

Na Sexnet stortte hij zich op Chatplaza voor de gezellige contacten. Vrij succesvol ook want uiteindelijk stond er bijna elk weekend wel een ander boodschappenwagentje*) voor de deur. Voor de meer serieuze gesprekken bevond hij zich vaak op het forum van Viva alwaar behoefte bleek te zijn aan een écht BDSM-gericht forum en het resultaat daarvan zit U nu te lezen.

*) Bodschappenwagentje: Fiat Punto, Renault Clio, dat soort dingen.


OP BDSM-gebied hield en houdt hij zich met duizen-en-één dingen bezig en is zelfs, na jaren met deze hobby bezig te zijn geweest, nog immer op zoek naar nieuwe ervaringen. Zo heeft hij naast deze site ook en tijd Ageplay.eu gerund die helaas wegens gebrek aan belangstelling gesloten moest worden, een site overigens die de eerste Grote Forumcrash veroorzaakte toen de sukkel de verkeerde database wiste. Een paar crashes later heeft hij z'n lessen geleerd en zijn leven gebeterd.
Op muzikaal gebied is hij grote fan van Heimataerde:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=elEnvwwWu_s[/youtube]

En zijn absolute favo:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Msyy0ZpYoO0[/youtube]
En is zelf ook wel wat poëtisch aangelegd.

Verder is hij geïnteresseerd in geschiedenis, ziet hij graag de werken van Heronimus Bosch en Salvador Dali wiens mooiste spullen (zijn juwelen) helaas in een Zwitserse kluis liggen.

Verder houdt hij zich bezig met het regelmatig voeren van vissen:
visch.jpg
[/align]

Bewoont een ietwat aparte woning op het internet:
fcfront.jpg
[/align]

Waar hij ook een blog bij hield. Even zoeken maar het is op zijn buro in de woonkamer te vinden.

En is inmiddels ook gediplomeerd Life Coach doch doet daar, na een ietwat teleurstellende wending in de leerstof (het werd wel erg hocus pocus) niets meer mee. Behalve hier zo nu en dan :-)
greetz.png
[/align]
OK, en wat is nu het verschil met de andere voorstelposts?

Vanaf nu is het mogelijk om je Who is Who-topic blijvend te wijzigen. Verandert er dus iets in jouw omschrijvng van jezelf, dan kun je dat altijd weer wijzigen, wissen of aanvullen. Let op: Dit geldt alleen voor je voorstelpost: Alle reacties daarop (dus ook die van jou) staan na tien minuten voor eeuwig op het net!

P.S. Aangezien ik de nieuwe functies zelf ook nog aan het uittesten ben kan het zijn dat e.e.a. nog niet werkt.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Wie is Frodo ook alweer...?

Bericht door pluis »

Je bent een mensch, Frodo. Zonder jou is er (leterlijk) helemaal niks. :kiss:

Moge je queeste je maar langs vele vriendelijke gezichten leiden.
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Wie is Frodo ook alweer...?

Bericht door Frodo »

Dank pluis! En ik ben inderdaad al heel wat vriendelijke gezichten tegengekomen. Wat minder vriendelijke ook trouwens maar dat heeft meer met eh... traditionele opvattingen over BDSM te maken :p

Aanpassing 1: Lightbox ingeschakeld - check foto bovenaan. Nu even een overdaad aan filmpjes er uit halen :)
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Wie is Frodo ook alweer...?

Bericht door eireann »

Leuk lightbox!

En fijne voorstelpost. Ik ben je veel verschuldigd Fro, zonder WS had mn leven er heel anders uitgezien!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Wie is Frodo ook alweer...?

Bericht door Frodo »

Dank eireann - en het mijne ook. Wat een fijne relatie 'n inspiratievolle middag zoal op kan leveren... :)
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Wie is Frodo ook alweer...?

Bericht door Peter^ »

Welkom Frodo. Veel lees- en schrijfplezier. Schuift koekje en drankje toe. Dat heb je wel verdiend.
Geniet van de positieve momenten.
Harpocrates

Re: Wie is Frodo ook alweer...?

Bericht door Harpocrates »

The man himself, Frodo. Respect heb ik voor de manier waarop je deze site runt, nu al 15 jaar blijkbaar. Had iemand al iets geroepen over een feestje..?

Een indrukwekkend sujet voor nieuwelingen, zonder meer. Een rijk curriculum vitae in de wereld van pijn, dominantie en uitbundige uitspattingen van vleselijke aard. Een wandelende encyclopedie vol ongetwijfeld duistere kennis. Een haast onuitputtelijke voorraad praktisch uitvoerbare gemeenheden, die de gemiddeld begaafde sadist in een hoekje doet wegkruipen.

En dan van die schattige puntoortjes, dat zou je niet verwachten.

Met ruim honderdduizend inwoners in het Alkmaerse zou het uiterst onwaarschijnlijk zijn, maar als geboren en getogen kaaskop vraag ik mij stiekem soms af: ken ik hem toevallig? ;)

Je verricht goed werk, Frodo!
Gebruikersavatar
seleena
Berichten: 0
Lid geworden op: 25 aug 2009, 15:48

Re: Wie is Frodo ook alweer...?

Bericht door seleena »

Super je weer te lezen op je eigen forum Freudeuw! :D
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Wie is Frodo ook alweer...?

Bericht door kitten »

Frodo schreef:(Mini portret van Uw mod/site owner, inclusief kleine demo van nieuwe Who's Who).
Frodo.jpg
Oh, bij mijn supermarkt staan er andere plaatjes op die doosjes in de vriezer. :P

Welkom hier! 8-)
pearlie

Re: Wie is Frodo ook alweer...?

Bericht door pearlie »

oe visschies
lotus {P}

Re: Wie is Frodo ook alweer...?

Bericht door lotus {P} »

Wat een bijzondere voorstelpost. Leuk om weer wat meer te weten te komen over onze webknoeier en voor velen (inclusief mijzelf) een belangrijk persoon
Anstecy

Re: Wie is Frodo ook alweer...?

Bericht door Anstecy »

En thanks voor dit forum!
colet

Re: Wie is Frodo ook alweer...?

Bericht door colet »

Frodo, als ik, hoop ik binnenkort, mijn pc onder stof en administratie vandaan heb, dan start ik het ding op (godzijdank nog zonder wachtwoord) en zoek ik bij mijn documenten naar "good old memories". Ik heb toendertijd pagina's van de Viva opgeslagen en van gevoerde gesprekken. Heel erg leuk om terug te lezen!
MrEd
Berichten: 0
Lid geworden op: 04 nov 2016, 14:06

Re: Wie is Frodo ook alweer...?

Bericht door MrEd »

Colet weebee,long time no see
How is life Dear???
Niet het geweld maar
Het goede vernietigt het kwaad
tolstoi
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Wie is Frodo ook alweer...?

Bericht door Yara »

Oeh, colet, ik gok dat ik daar ook nog in heb meegeschreven (onder mijn voornaam en niet deze nick), ik zou ze ook wel eens terug willen lezen. :D
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Plaats reactie