Ongecontroleerde rant topic!
- Daantje
- Contacteer:
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Dat klinkt wel als meer dan een simpel meningsverschil.
Knuffels?
Knuffels?
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Ravelijne
Whoa, Cinderella, heftig! *knuffels*
- cinderella
Dank voor de knuffels.
Inderdaad niet een simpel dingetje, en het geeft mij een hoop frustratie. Ik zou het graag samen willen oplossen, maar het wordt me nu uit handen genomen.
Inderdaad niet een simpel dingetje, en het geeft mij een hoop frustratie. Ik zou het graag samen willen oplossen, maar het wordt me nu uit handen genomen.
toen doet er nu niet meer toe
- Ravelijne
Da's balen. 

- kitten
Dat vind ik al te omslachtig. Ik ben blij met fingerprint op mijn mobiel, ik hoop dat zoiets snel op meer plekken komt.pluis schreef:Je moet het zelf copy-pasten nadat je de database geopend hebt met je wachtwoord.
Sterkte, Cinderella!

- pluis
Hier in de VS (weet niet hoe dat in NL zit) mag de politie / immigratiedienst jouw vinger op je telefoon of laptop drukken, maar ze mogen je niet dwingen om een wachtwoord in te typen.
Gelbruik jij die fingerprint ook voor je online bankieren, enzo? Ik wist niet dat dat ondersteund werd - ik heb daar nog gewoon wachtwoorden voor, net als DigiD, en vijfhonderd andere online accounts.
Gelbruik jij die fingerprint ook voor je online bankieren, enzo? Ik wist niet dat dat ondersteund werd - ik heb daar nog gewoon wachtwoorden voor, net als DigiD, en vijfhonderd andere online accounts.
- Mack
Bij de SNS/ASN werkt de vingerafdruk wel om je app in te komen maar om geld over te maken moet je een aparte PIN gebruiken. Als het grotere bedragen of een onbekende IBAN betreft moet de token er weer bij komen voor verificatie.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- pluis
De techniek heeft niet stilgestaan, merk ik wel. Hier moet ik voor bankzaken vaak nog cheques schrijven :S Op zich is dat best rant-waardig.
- eireann
- Site Admin
M'n Bullet, favo vib, is kwijt... Helemaal zoek. Hele slaapkamer 3 keer op z'n kop gezet... nergens te vinden. Eindelijk tijd en zin tegelijk, NERGENS te vinden.
Nou vooruit. Plan B dan maar. De Hitachi dan maar. Theoretisch m'n 2e keus, maar die ligt zover achter de bullet dat ie al jaren in de la ligt. BREEKT DE STEKKER VAN DE ADAPTER AF....
HET IS NIET EERLIJK!
Nou vooruit. Plan B dan maar. De Hitachi dan maar. Theoretisch m'n 2e keus, maar die ligt zover achter de bullet dat ie al jaren in de la ligt. BREEKT DE STEKKER VAN DE ADAPTER AF....
HET IS NIET EERLIJK!
**Self Rescuing Princess**
- tessie
- Contacteer:
Omg Anne, dat vind ik nou een horror verhaal :O
- Crownless
Welk voodoo vrouwtje heb jij boos gemaakt dat je een kkv hebt gekregen? 

If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- eireann
- Site Admin
Zaterdag een brief van de gemeente in de bus. Daarin staat te lezen dat ik geen recht meer zou hebben op de kwijtschelding omdat ze dat bij de gemeente niet automatisch konden vaststellen. Ik zit al jarenlang in de bijstand en alles was automatisch aan elkaar gekoppeld. En nu verwachten ze doodleuk dat ik gewoon alles opnieuw aanvraag met de verlangde bewijsstukken erbij. Feitelijk dus een nieuwe aanvraag waarbij ook de tijdsduur op nul gezet wordt. WTF!
- kitten
Pffff, sterkte!
- eireann
- Site Admin
Kan je niet tegen die beslissing in beroep?
**Self Rescuing Princess**