Nerveus voor een date of om een andere reden...

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
juffie
Site Admin

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door juffie »

Mijn 2ct: Ik word eigenlijk nooit vrienden met 'persoonlijke fbaccounts' van een niet-persoon. Nu ken ik jou, en weet ik wie erachter zit en dat dat dus goed zit, maar ik wil niet dat zomaar iemand die ik niet ken doordat we vrienden worden ook alles van mij kan zien, foto's van mijn kinderen enzo. (nu kun jij dat sowieso omdat we vrienden zijn op fb, maar het gaat me om het principe). Ik like zelf liever pagina's.
MILF :grin_ani:
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Misschien kan de persoonlijke FB account een pagina aanmaken?
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ja dat zou kunnen, maar ik denk niet dat dat heel veel nut heeft. Maar ik heb ook al instagram en Twitter en post het ook op FL, dus nou ja..
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Dan volg ik je via FL!
MILF :grin_ani:
kitten

Bericht door kitten »

Als je een pagina maakt, zou ik dat (ook) vanuit je persoonlijke profiel doen. Je kunt namelijk niet zien wie een pagina beheert. Alleen als je mensen uitnodigt te liken, dan staat er "xxx heeft je uitgenodigd zijn/haar pagina yyy leuk te vinden". En het beheert wel een stuk makkelijker, want je kunt ook dingen als je als jezelf bent ingelogd.

Tot slot kun je er ook voor kiezen een geheime groep aan te maken, maar da's wel erg omslachtig. Mensen die zo ontzettend verborgen willen houden dat ze wel eens reviews van viebs lezen, kunnen je dan beter gewoon op je blog of via FetLife volgen.

Ik zou een pagina liken, omdat het past bij mij feministische instelling. Ik heb ook Get a room erbij staan.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik sta op het punt om al mn pagina's te ontvolgen ook de zakelijke van vrienden enzo, ik zie veel liever 'ik heb mn teen gestoten/ga op vakantie' posts
**Self Rescuing Princess**
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik zou ook een pagina aanmaken omdat fb heel moeilijk doet naar personen die geen persoon zijn, dat mag volgens hun regels niet. En de eerste jojo die dan een foto rapporteert van jou levert je meteen een ban op.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Hmm lastig! Misschien dat ik dan toch maar een pagina aan ga maken vanuit m'n eigen account. Ik wist eigenlijk ook niet dat je niet kon zien wie een pagina beheert...
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Toch maar een pagina aangemaakt. Als je zoekt op @tesstessttoys kan je 'm vinden.
pluis

Bericht door pluis »

:panic: :panic: :panic: :panic: :panic: :panic: :panic: Wil iedereen alsjeblieft heeeeeeel hard duimen? We hebben (per eenmalige inschrijving, dus 'blind' bieden en niks onderhandelen) een bod gedaan op een huis en morgen moeten alle biedingen binnen zijn en hopelijk horen we eind van de week of we het winnende bod hebben uitgebracht.

Oh god oh god oh god oh god oh god oh god (enikbenniieteensgelovig) oh god oh god oh god oh god oh god oh god oh god oh god oh god oh god oh god oh god oh god oh god oh god oh god oh god oh god oh god oh god oh god oh god oh god oh god oh god oh god oh god. :panic: :panic: :panic: :panic: :panic: :panic: :panic:
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Huis hier? *duimt heel hard*
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

pluis schreef::panic: :panic: :panic: :panic: :panic: :panic: :panic: Wil iedereen alsjeblieft heeeeeeel hard duimen? We hebben (per eenmalige inschrijving, dus 'blind' bieden en niks onderhandelen) een bod gedaan op een huis en morgen moeten alle biedingen binnen zijn en hopelijk horen we eind van de week of we het winnende bod hebben uitgebracht.

Oh god oh god oh god oh god oh god oh god (enikbenniieteensgelovig) oh god oh god oh god oh god oh god oh god oh god oh god oh god oh god oh god oh god oh god oh god oh god oh god oh god oh god oh god oh god oh god oh god oh god oh god oh god oh god oh god. :panic: :panic: :panic: :panic: :panic: :panic: :panic:
Ik duim hard voor je mee!!
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
chats

Bericht door chats »

Ik zet mijn duimen voor je aan.
pluis

Bericht door pluis »

@ Ravelijne, een Hollands huis, idd.

Dank voor het duimen, iedereen. Lief!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Damn dat is wel keispannend!
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie