Chinese buurtsuper

De beste aanbiedingen: Hier melden graag!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Chinese buurtsuper

Bericht door Frodo »

Omdat hier al een tijdje niets geplaatst is:

Wish

Levertijd: ongeveer 3 á 4 weken. Kwaliteit: variabel maar er zit wel goed spul tussen. Lees vooral de beoordelingen!
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Chinese buurtsuper

Bericht door tessie »

Ik zou met toys die je inwendig gebruikt (ook oraal) wel uitkijken, omdat het materiaal wat vermeld staat lang niet altijd het materiaal is wat er gebruikt is. En vrij veel materialen voor sextoys kunnen echt slecht voor je lichaam zijn, en bijv metalen toys kunnen snel kleine beschadigingen krijgen als ze niet van rvs zijn waar je je ook inwendig mee kan bezeren.

Verder hou ik ook altijd van een koopje en bij Wish hebben ze net als bij aliexpress best wel leuke koopjes die ook gewoon veilig te gebruiken zijn.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Chinese buurtsuper

Bericht door eireann »

Nadeel van wish (en ali) je bent ineens een paar uur van je leven kwijt en besteld ongemerkt ook wat 'goed bedoelde rotzooi' :) Zo'n digitaal china is voor mij echt gevaarlijk :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Chinese buurtsuper

Bericht door Frodo »

Ik kom er dan ook alleen maar voor de dingen die ze gratis weggeven :p
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Chinese buurtsuper

Bericht door eireann »

Gratis? Gratis? :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Chinese buurtsuper

Bericht door Frodo »

Yupz. Ringen, posters, allerlei flauwekul en dingen als horloges. Verzendkosten zijn 'n euro of 2, 3 en dat is het enige wat je betaalt.

Overproductie denk ik - ze moeten de zooi gewoon kwijt. Aanbod wisselt elke keer als je inlogt en hangt af van waar je de vorige keer naar gekeken of gezocht hebt.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Chinese buurtsuper

Bericht door tessie »

Ik heb dat nog nooit gezien. Hoe vind je dat dan? *nieuwsgierig*
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Chinese buurtsuper

Bericht door juffie »

Bizar eigenlijk! Pure verspilling en overproductie. Zonde van de grondstoffen...
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Chinese buurtsuper

Bericht door Frodo »

tessie schreef:Ik heb dat nog nooit gezien. Hoe vind je dat dan? *nieuwsgierig*
Door in het zoekvenster "free stuff" in te tikken komen de meest gratis spullen wel tevoorschijn.
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Chinese buurtsuper

Bericht door leonietje »

Frodo schreef:Yupz. Ringen, posters, allerlei flauwekul en dingen als horloges. Verzendkosten zijn 'n euro of 2, 3 en dat is het enige wat je betaalt.

Overproductie denk ik - ze moeten de zooi gewoon kwijt. Aanbod wisselt elke keer als je inlogt en hangt af van waar je de vorige keer naar gekeken of gezocht hebt.
Hoezo gratis als je verzendkosten betaald? Ik koop ook wel meuk van een euro of 2 via alixpress zonder verzendkosten. Maar linksom rechtsom gaat er nog steeds die 2 euro van mn rekening..
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Chinese buurtsuper

Bericht door Ravelijne »

Volgens mij is dat idd een trucje, ze hebben toch een grootgrossier contract bij de verzending en als er ruimte over is op de pallet kost het hun verder niks extra. Dus het is eigenlijk hetzelfde alsvoor 2 á 3 euro bestellen met gratis verzending. Zijn alsnog leuke prijzen, als je wel blij bent met wat je besteld.

Wat Tessie zegt: als er staat siliconen hoeft het nog geen siliconen te zijn. Maar er staan wel erg leuke dingen tussen. Ik ging wel kwijlen van die compleet roze boeien & zweepjes set en het pentagram harnas. Beetje jammer dat ik allergisch ben voor textielverf, anders had ik het denk ik al besteld...
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Chinese buurtsuper

Bericht door Voleuse »

eireann schreef:Nadeel van wish (en ali) je bent ineens een paar uur van je leven kwijt en besteld ongemerkt ook wat 'goed bedoelde rotzooi' :) Zo'n digitaal china is voor mij echt gevaarlijk :)
Mjaaa, en je bent waarschijnlijk kinderarbeid aan het ondersteunen voor dat soort prijzen dus dat is toch ook ergens wel een nadeel :P. Ik ben een beetje opgehouden met daar dingen bestellen want ik eindig altijd met dingen waar ik bijna niets voor heb betaald maar waar ik ook niet echt iets mee doe want het valt van ellende uit elkaar.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Chinese buurtsuper

Bericht door tessie »

Ja ik ben eigenlijk om allerlei redenen tegen bestellen op zulke sites. Maar toch doe ik het. Ik heb geen ruggengraat. En ook niet zoveel geld :')
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Chinese buurtsuper

Bericht door Ravelijne »

Ik weet niet of het qua kinderarbeid veel uitmaakt. Ik denk dat het grootste prijsverschil 'm erin zit dat je het direct bij de groothandel/fabriek bestelt, in plaats van dat er nog een stuk of wat tussenpersonen tussen zitten.

Of anders gezegd: tenzij je weet dat het beleid van een bedrijf anders is (en er op gecontroleerd wordt), is de kans groot dat vergelijkbare producten bij dezelfde of vergelijkbare fabrieken vandaan komen. De groothandel hier in Europa importeert het meeste spul ook gewoon daar vandaan.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Chinese buurtsuper

Bericht door Voleuse »

tessie schreef: Ik heb geen ruggengraat. En ook niet zoveel geld :')
Herkenbaar :schater:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Plaats reactie