Vrolijk!
- tessie
- Contacteer:
Re: Vrolijk!
Precies wat voleuse zegt. Ik heb dat boek ook, en het werkboek wat erbij hoort. En verder gebruikte ik ook google en pinterest voor voorbeelden en inspiratie.
- Peter^
- Contacteer:
Leuke creatieve hobby Voleuse. Ik heb een hele fijne vakantie gehad.
Geniet van de positieve momenten.
- kitten
Jay en Tesss 9 jaar getrouwd. Dat betekent dat het 9 jaar geleden is dat iemand Heerscher en mij op de dansvloer had gezien en daarna tegen mij zei, wat zoek je nou eigenlijk nog? Waarna ik ben gaan beseffen (na 2 jaar!) dat de liefde van mijn leven allang naast me stond... Moest even een traantje weg pinken.
(Voor wie "liefde van mijn leven" een vreemde term vindt voor een poly of daardoor twijfelt aan mijn liefde voor Dacrael, dat is jouw probleem.
)
(Voor wie "liefde van mijn leven" een vreemde term vindt voor een poly of daardoor twijfelt aan mijn liefde voor Dacrael, dat is jouw probleem.

- Pien
Wat een besef kitten! Beste gevoel wat er bestaat
- juffie
- Site Admin
-
Ik vergeet dat gesprek met jullie op de bruiloft ook nooit meer. Dat ericadventure en ik ook zoiets dergelijks tegen jullie of Heerscher zeiden, omdat jullie zo overduidelijk happy met elkaar waren.
- kitten
Ja!
Toevallig dat ik hem gisteren ook weer tegenkwam. (Toeval bestaat niet?)

- tessie
- Contacteer:
- skaoot
Really? *bloos* leuk om te horen! En ja dat Truus uit Stampersgat issue snap ikVoleuse schreef:@skaoot jij bent ook een beetje mijn inspiratie haha. Gesloten handletteringgroep heb ik inderdaad geprobeerd, maar dan staat heel mijn feed ineens vol met alle scheve zooi die Truus uit Stampersgat produceert en dat vond ik wat minder
.

Toen ik begon met letteren heb ik veel op internet gevonden vooral, kan wel wat sites delen als iemand wil (PB maar). Heb ook 2 boeken maar die gebruik ik vrij weinig. Veel bestaan voor helft uit oefenruimte lijkt, maar ik wil vooral inspiratie en ideeën zien. Papier om te oefenen regel ik zelf wel

En ik ben vrolijk met mn progress aan een skillshare class die ik aan het maken ben!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- Voleuse
@skaoot sites heel graag! 
@kitten

@kitten

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- eireann
- Site Admin
Per ongeluk een film tegen komen met Kate winslet en Alan Rickman die je nog niet kent
en nog kostuum ook! Yay!

**Self Rescuing Princess**
- Daantje
- Contacteer:
Welke film Anne?
Ik heb een uitstekende self-care dag gehad. Uitgewaaid op het strand, mijn schouders los gepoid (of nou ja, iets minder vast), wat zelfreflectie gedaan, in de zon mijn boek kunnen lezen en afgesloten met schandalig lekker in mijn eentje ramen eten met boek aan tafel. Voordeel van ebooks: je kan de spetters zo van het scherm vegen.
Voldaan nu naar bed.
Ik heb een uitstekende self-care dag gehad. Uitgewaaid op het strand, mijn schouders los gepoid (of nou ja, iets minder vast), wat zelfreflectie gedaan, in de zon mijn boek kunnen lezen en afgesloten met schandalig lekker in mijn eentje ramen eten met boek aan tafel. Voordeel van ebooks: je kan de spetters zo van het scherm vegen.

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl