Vrolijk!
- tessie
- Contacteer:
Re: Vrolijk!
Yay! Gisteren bij de kringloop 2 super leuke en lekkere banken gekocht voor een super leuk prijsje ook en net werden ze al bezorgd! Ik zit zo lekker nu! <3 En Jay ook helemaal bij, want nu hebben we bruine banken ipv paars.
- Crownless
Haha, ik zou bruin een achteruitgang vinden tov paars, maar yay dat Jay nu blij is.
Fijne banken zijn altijd fijn!
Fijne banken zijn altijd fijn!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- tessie
- Contacteer:
Ja die paarse bank was echt heel mooi hoor <3 Ik was er echt verliefd op, tot ie hier stond. Want het ding trok als een gek kattenharen aan, niet te doen. Zag er een half uur na uitgebreid stofzuigen (de bank dan dus) al weer niet uit.
En ik hou ook echt van paars, maar ik moet zeggen dat dit idd wel een stuk rustiger en eigenlijk ook gezelliger staat. We hadden naast een paarse bank ook nog een oranje loveseat, dus het was wel vrij hysterisch en druk. En ons huis is al best wel druk sowieso qua spullen enzo, dus dit is wel fijn.
Dit is echt zo'n hele diepe bank, lekker zacht met kussens en zo comfy! <3
En ik hou ook echt van paars, maar ik moet zeggen dat dit idd wel een stuk rustiger en eigenlijk ook gezelliger staat. We hadden naast een paarse bank ook nog een oranje loveseat, dus het was wel vrij hysterisch en druk. En ons huis is al best wel druk sowieso qua spullen enzo, dus dit is wel fijn.
Dit is echt zo'n hele diepe bank, lekker zacht met kussens en zo comfy! <3
- Crownless
En je kunt nog altijd je squirtdeken erover gooien als je toch paars wilt *winkwink, nudgenudge*
Ik snap m wel. Ik dacht dat ik mijn nieuwe huis saai zou vinden met alleen witte muren, nu heb ik er zelfs heel neutrale lichtgrijze gordijnen bij. Het is wel lekker rustig. De spullen (het oubollige ronde Perzisch kleed van opa, haha, Bryan een doorn in het oog) zorgen wel voor kleur.
Ik snap m wel. Ik dacht dat ik mijn nieuwe huis saai zou vinden met alleen witte muren, nu heb ik er zelfs heel neutrale lichtgrijze gordijnen bij. Het is wel lekker rustig. De spullen (het oubollige ronde Perzisch kleed van opa, haha, Bryan een doorn in het oog) zorgen wel voor kleur.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- tessie
- Contacteer:
Haha ja goed idee van mn squirtdekentje 
Ik denk als je zo'n huis hebt met maar heel weinig spullen, dat minimalistische, dat een felle kleur bank of muur ofzo ook wel beter werkt dan in zo'n huis als wij hebben wat vrij vol staat haha

Ik denk als je zo'n huis hebt met maar heel weinig spullen, dat minimalistische, dat een felle kleur bank of muur ofzo ook wel beter werkt dan in zo'n huis als wij hebben wat vrij vol staat haha

- Pien
Onder handen genomen met een kartelwieltje. Ik wil meeeeeeer!
- eireann
- Site Admin
- Pien
Die had ik echt niet zien aankomen... zo'n klein dingetje. Maar zoveel effect hahahaha
- Peter^
- Contacteer:
- Daantje
- Contacteer:
Ik heb voor mezelf een lego set gekocht. Als een kind zo blij... Lego is in de afgelopen 20 jaar alleen nog maar meer awesome geworden.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Daantje
- Contacteer:
Vanmorgen spotte ik een nieuwe stengel met ieniemienie blaadje bij mijn wasabiplant. Het is al 4 maanden een beetje een kneusje met maar één blad, lijkt dat ik toch iets goed doe.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
-
Wasabiplant? Wasabi wordt toch gewoon van mierikswortel gemaakt?
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
- Pien
Nee zijn echt 2 verschillende planten. Wel familie van elkaar dacht ik.. Maar hier wordt er vaak namaak wasabi gebruikt en verkocht en dat is inderdaad van mierikswortel gemaakt
- isara
Zo´n herfstdag dat het huis is opgeruimd, er een grote pan zelfgemaakte pompoen-wortelsoep klaarstaat, met een date in het vooruitzicht morgen en zo lekker een wandeling - heerlijk.