Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Daantje
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door Daantje »

Bitemarks^ )t( schreef:Wasabiplant? Wasabi wordt toch gewoon van mierikswortel gemaakt?
De meeste wasabi die je in Europa krijgt is inderdaad gekleurde witte mierikswortel. De Wasabia Japonica is een Japanese variant van de mierikswortel en een behoorlijk lastige plant om te telen. De smaak in vergelijkbaar, maar de ervaring is anders. Echte wasabi is heel even scherp, maar dat gevoel is ook gelijk weer weg.

Ik heb het plantje vooral voor de leuk. Gekregen toen ik mijn koffiezaden kocht en ik vroeg of ze toevallig ook wasabi hadden. Het was een kneusje dat niet het niet lekker wilde doen, ik mocht proberen 'm te redden. Dat lukt nu al 4 maanden.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
chell

Bericht door chell »

Er is een experiment in onze straat gaande. Zeven parkeerplaatsen zijn opgeofferd voor zitjes en plantenbakken, er staan ENORME gele stippen op de weg als een soort verlengstuk van het plein hiervoor, op de rest van de weg is met gele stippen een fietspad gemaakt, bij de ingang van het wijkpark zijn allemaal gekleurde stippen op de straat geverfd, verderop staan zitjes met palmbomen en morgenavond wordt er een lichtjesbos op het plein geopend. Hoe cool is dit! Gewoon de hele straat op z'n kop :D.
Pien

Bericht door Pien »

Lijkt me er fantastisch uitzien. Ben benieuwd naar het lichtjesbos eigenlijk
chell

Bericht door chell »

Ik ga morgenavond wel even foto's maken bij de officiële opening denk ik. Het bos staat er al wel, weet niet of het vanavond ook al aan gaat. Het is interactief geloof ik, reageert op beweging.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Heb je al gezien dat ze op de Nieuwe Binnenweg de kauwgumvlekken op de stoep hebben versierd ;)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Gaaf! Ben benieuwd naar fotos. :)
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Dat klinkt echt koel, chell!

Ik had echt een super leuke dag op de eroFame beurs! En ik had niet voor niets een leeg trekkoffertje meegenomen. Die zit nu vol toys en samples en dan heb ik nog een extra tas met spullen die niet pasten :o Het was echt super leuk om alle mensen te zien met wie ik al had gemaild, en de mensen die ik al kende en ook nog nieuwe mensen! Ik ben echt blij dat ik gegaan ben. En dit was de eerste echte trip voor tess tesst, dus dat is ook super koel!
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Yer an wizard influencer Tessie! :cool:
chell

Bericht door chell »

Voleuse schreef:Heb je al gezien dat ze op de Nieuwe Binnenweg de kauwgumvlekken op de stoep hebben versierd ;)
Ja! :worshippy:
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Ik moet echt weer eens naar Rotterdam, maar ben blut en ik wil daar allemaal dingen doen die geld kosten (en gek genoeg vooral met eten te maken hebben).
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Mijn vader heeft me gebeld. Zo maar. om te vragen hoe het met mij/ons gaat. :)

Dat is ongebruikelijk; meestal belt hij als er iets bij hem gedaan moet worden, ben er blij mee
**Self Rescuing Princess**
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Wat leuk Anne!

Sinds T. er is belt mijn vader iedere week om te vragen hoe het is. Gesprekken zijn nooit langer dan twee minuten, maar toch vind ik het wel leuk.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ik heb net Bladerunner gezien in Dolby Cinema en het is alweer een tijd geleden dat ik zó overweldigd was door een film.
JerryM

Bericht door JerryM »

de oude?
laatst gezien in Eye op 35mm in de originele theatrical cut, was ook mooi
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Nee, Bladerunner 2049, de nieuwe dus. De oude kan je trouwens het beste kijken in de Final Cut editie. Dat is de enige versie die Ridley Scott approved is, de rest is door de studiobonzen veranderd.
Plaats reactie