Hey Pien
wij hebben een dochter van 18 ondertussen. rond haar 16 Ã 17j heeft ze zitten prullen op onze gsm's en natuurlijk foto's en berichtjes gevonden waar geen twijfel over bestaat. haar moeder als sub, gepakt door 3 Ã 4 mannen, haar moeder vast gebonden met allerlei toys op en in haar lichaam.... je kan het zo gek niet bedenken.
Ze heeft er zelf niet over begonnen tov ons, maar ze trok zich terug en wou niets mee met ons te maken hebben. Tot het er toch uitkwam!!!
Even van mijn sokken geblazen, maar dan heb ik haar uitgelegd dat dit iets is dat we beide vrijwillig doen, dat dit iets tussen ons en en dat zij eigenlijk geen zaken had in mijn mobiel.
Bon, het bleef toch op mijn maag liggen, en wou ons fijn leventje ook niet opgeven.
Dan maar naar een familie therapeut die ook seksuoloog is. Ik heb haar de situatie uitgelegd en 's avonds aan mijn dochter ook verteld dat ik met die vrouw gesproken had. Mijn dochter heeft dan 2 Ã 3 gesprekken gedaan met de therapeut. Nu is de situatie als volgt:
- ik hou vooral mijn mobieltje dicht bij mij
ik hou ook geen foto's op mijn gsm
ik verwijder gesprekken die te kinky zijn onmiddellijk
verder hebben we met haar afgesproken dat we er alleen over spreken als zij het wil of nood aan heeft. Dus op een vrijdag avond zeggen wij gewoon dat we "uit" gaan en dan we waarschijnlijk bij vrienden blijven slapen. Als ze meer wil weten mag ze het vragen, maar dat doet ze niet.
Ze moet het maar zien, we gaan er niet over liegen, maar begrijp ook wel dat dit niet direct het imago is dat je van je ouders wilt natuurlijk