Date 1

Een bibliotheek vol gedichten, fantasieën en andere hersenspinsels
Plaats reactie
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Date 1

Bericht door eireann »

Het is donderdagavond half zeven. Na drie dagen druk appen hebben we de date een dag naar voren gehaald. Hij is nieuwsgierig naar mij, ik ben nieuwsgierig naar hem. En ach, op een donderdag moet je ook eten toch?

Na het werk ga ik eerst langs huis, de spijkerbroek wordt verwisseld voor een jurkje met hakken, een klein beetje make-up op en dan de auto in. We moeten 40 km overbruggen en hoewel hij heeft voorgesteld om bij hem af te spreken ben ik voorstander voor het midden. Allebei 20 minuten rijden, allebei zo weer thuis als het irl niet klikt.

Ik ben licht gespannen, zenuwachtig haast. Ik heb de afgelopen dagen veel persoonlijke dingen gedeeld. Sexuele dingen, wat ik lekker vind, wat ik moeilijk vind. Ik krijg alleen niet helder voor mezelf waarom ik gespannen ben; omdat ik hem leuk kan vinden of omdat ik hem misschien niet leuk vind en hij dat dan allemaal van mij weet.

Bij het restaurant aangekomen zie ik zijn auto al staan. Er stond er maar 1 in die kleur, dus mijn google-tocht naar een foto was niet nodig geweest. Eenmaal geparkeerd neem ik nog heel even de tijd. Telefoon opruimen, radio uit, raampje dichtdraaien, oplader opruimen, en dan pas uitstappen.

We groeten elkaar met de standaard drie zoenen. Hij is ietjes korter dan ik dacht, maar niet te kort. Hij is goed gekleed, alleen zijn bril is niet mijn smaak; een kleinigheidje. Hij ruikt lekker.

Eenmaal in het restaurant raken we goed aan de praat. Het is gezellig, een prettige gesprekspartner en direct. Gebaseerd op de appjes had ik zijn kinkervaring lager in geschat dan uit zijn verhalen blijkt. Hij betrapt me op een bloos en bij één voorbeeld laat ik per ongeluk mijn stokjes uit mijn handen vallen.

Als hij me aankijkt kost het moeite weg te kijken.

De serveerster vraagt of we nog koffie willen, allebei zeggen we nee. Terwijl zij het pinapparaat haalt vraagt hij of ik achter hem aan rijd. Ik twijfel niet, ik zeg ja.
Bij de auto’s pakt ie me vast, grijpt m’n haar en geeft een tongzoen die belooft dat er bij hem thuis ook geen koffie is.

Ik rijd achter hem aan. Zoals altijd staat de autoradio aan en zing ik hard mee. Dubbel zo hard nu, de zenuwen zijn niet minder geworden. Ik parkeer en neem weer heel even de tijd met uitstappen.

Binnen begroet hij eerst zijn hond, een groot mooi beest. Daarna krijg ik nog een intense tongzoen en gaat hij voor me staan. Ik krijg een klap in m’n gezicht, hij doet een stap naar achter.

“Doe je kleren uit.” Zijn ogen zijn gelocked met de mijne. We kijken elkaar aan. In m’n hoofd ben ik aan het beslissen. Doe ik het wel, of doe ik het niet. Ik draai me iets van hem af en trek m’n schoenen, m’n vestje en m’n jurk uit. In mijn ondergoed kijk ik hem weer aan.

Een opgetrokken wenkbrauw. “En de rest.” Het zijn geen vragen. Weer draai ik me iets van hem af en trek mijn bh en mijn kanten broekje uit. Als ik me terugdraai pakt hij me vast en zoent me weer, voelt mijn lijf.

Ik hoor hem zijn riem afdoen en denk dat hij zich ook uit gaat kleden. In plaats daarvan krijg ik de riem om mijn nek en word naar beneden getrokken. Hij steekt zijn voet vooruit en ik doe 1 voor 1 zijn schoenen uit. Hij trekt me op handen en voeten en wijst; “de bank is daar.”
Ik beweeg niet, geef tegengas om niet te bewegen. Wil ik dit? Kruipen? Nu al? Nee, dit wil ik niet.

“Ik wil graag lopen.” zeg ik zacht. Hij bukt en laat het me herhalen. “Ik wil graag lopen”. Zo makkelijk is hij niet overruled. Hij duwt me naar achter zodat ik op mijn knieen, met mijn benen gespreid, achterover op de grond leun. Hij zit voor me en begint me langzaam te vingerneuken. Eerst 1, dan 2, en ik denk ook 3 vingers. Al die tijd blijft het oog contact. Ik weet niet wat er gebeurt als ik weg kijk, maar ik durf de gok niet te nemen.

Hij staat op en helpt mij ook opstaan. Ik loop naar de bank. Ik word op de bank neergezet in een onderuitgezakte houding, mijn kont bijna op het randje van de bank. Hij zit met zijn benen uit elkaar, gekleed, op de salontafel en zet mijn voeten op zijn knieen. Het oog contact blijft en ik voel me bekeken en kwetsbaar.

Hij gaat verder met vingerneuken, 2 vingers, 3 vingers. Snel, langzaam. Als hij meer vocht nodig heeft spuugt hij op m’n kut. Ik weet van mezelf dat ik kan squirten maar in de fysieke sensatie van het moment kan niet voelen wat m’n lijf wil. Wil het squirten, wil het plassen? Ik vraag of ik mag plassen. Hij blijft me aankijken terwijl hij antwoord geeft en het tempo verhoogt. “Nee.”
Ik kronkel, sommige dingen die ik voel kan ik niet plaatsen, is het de palm van zijn hand? Een vuist? Ik vraag nogmaals of ik mag plassen, ditmaal met ‘alstublieft’ erbij. Het antwoord is nee. Tussendoor geniet hij van mijn borsten, hij knijpt en draait en zuigt en bijt.

Hij laat me van de bank opstaan en wijst me naar de eettafel. Ik ga er op liggen met m’n kont op het randje en m’n knieen opgetrokken. Hij gaat verder met zijn hand (of zijn handen?) en als ik daarna van de tafel afga voel ik dat ik mijn kont en rug nat zijn, en de tafel. Ik moet nog steeds plassen. Ik ben blij dat ik niet op de bank heb gesquirt.

Zijn kleren zijn nat geworden. “Je hebt m’n overhemd doorweekt.” Ik weet niet of ik sorry moet zeggen of moet grijnzen, dus ik zeg maar niks en wacht af. Hij kleedt zich uit.

Terug naar de bank, terug met mijn voeten op zijn knieen afgewisseld met mijn voeten op zijn schouders. Hij heeft onthouden wat ik de dag ervoor heb geschreven in de app. Ik ben nieuwsgierig naar fisten.

Met zijn vuist afgewisseld met vingers kijkt hij hoe ver ik kan gaan. Als het zeer begint te doen spuugt hij weer op m’n kut of brengt ie z’n hand naar z’n mond om mijn smaak er af te likken en spuug aan te brengen. Het oog contact is bijna constant. Ik kronkel en zucht en word natter dan ik dacht dat ik kon worden.

Ik voel de weerstand van zijn vuist, hij duwt en geeft 1-woordige instructie; “pers”, “duw”. Als hij merkt dat ik adem nodig heb wisseld hij af met vingerneuken om daarna weer terug te gaan naar het fisten. Ik denk dat het gelukt is, maar weet het eigenlijk niet zeker.

Hij helpt me van de bank en wijst naar het vloerkleed. “Op je knieen”. Ik krijg zijn pik in m’n mond. Mijn onzekerheid verdwijnt nog wat meer. Dit kan ik, dit vind ik leuk, hier ben ik goed in! Mijn pijpen is van korte duur, ik word in mijn keel geneukt. Dit vind ik moeilijk, ik moet hoesten, kan slecht ademen en vecht er tegen. Ik duw tegen zijn bovenbenen, en probeer met m’n tong zijn pik de weg te versperren. Met zijn hand stevig in mijn haar gegraven is hij sterker dan ik. Op momenten dat ik denk dat ik gek word krijg ik ruimte om te ademen, om hem zelf te pijpen om even bij te komen voor hij weer verder gaat met krachtig in mijn keel stoten. Er zijn tranen en er is snot. Hij haalt zijn pik uit m’n mond en duwt me iets naar onder, ik lik en zuig zijn ballen. Z’n ballen zitten op goede hoogte, als ik het goed doe kan ik ze 1 voor 1 helemaal in m’n mond nemen en mee spelen. Ik hoor hem kreunen. Ik voel dat hij me verder naar beneden wil hebben. Rimmen. Ik speel vals, er is speeksel genoeg en ik masseer met kin wel lager dan zijn ballen, maar vermijd het daadwerkelijke rimmen.

Hij stopt. “Op je rug.” Ik ga liggen en spreid m’n benen. Hij komt boven me en zet m’n handen vast boven m’n hoofd met zijn hand. Hij is sterk. Ik kijk hem aan. Hij spuugt in mijn gezicht.

Hier raak ik de draad een beetje kwijt. Ik ben geneukt. Ik ben goed geneukt, ik ben in standjes geneukt waarvan ik niet wist dat ze bestonden. Ik ben geneukt terwijl mijn keel werd dicht geknepen, hij heeft een klodder spuug recht in m’n mond gespuugd. Er was oogcontact. Veel oogcontact. Ik ben doggystyle geneukt met hand op m’n keel, bijna geen adem, hij stuurt mijn lijf door aan m’n haar te trekken.

Hij legt me op m’n zij en trekt mijn bovenste been over zijn schouder, hij zit over m’n andere bovenbeen een neukt me hard. Het standje doet me aan een schaar denken. Het is afstandelijk en intiem tegelijk. Helemaal in me, mijn bovenlijf gedraaid, hij kan bij mijn borsten, bij mijn keel. Hij laat los en staat op. “Blijf liggen”. Ik blijf liggen in dezelfde houding op het kleed. Ik ben geil, zo geil en subbig, en suf geneukt. Hij komt terug van boven met een enorm lange dildo. Het was even onhandig, maar hij neukt me met zowel zijn pik als de dildo in m’n kut. Het voelt vol. En lekker.
Tussendoor is er gezoen. Tijdens het zoenen wordt m’n gezicht gelikt, en in m’n mond gespuugd, spuug over m’n gezicht uitgewreven.

Ik lig weer op m’n rug. Hij zit geknield, 1 knie aan iedere kant van m’n bovenlijf. Veel gewicht op m’n borsten. Hij neukt m’n keel weer, en ik houd weer af. Ik weet dat hij mijn struggle doorheeft, maar hij stopt niet. Tegenstribbelen windt hem op denk ik. Op de momenten dat ik echt lucht of even ruimte nodig heb tik ik hem drie keer zachtjes aan, net als op judo. Hij stopt niet, maar past zich wel aan dat het weer gaat.

Hij neukt lang, en hard, en lang. Hij komt weer op me zitten en komt op m’n gezicht. Ik ruik zijn zaad en wil het proeven. Ik doe mijn mond open met mijn tong naar buiten. Hij spuit de rest in m’n mond en smeert met z’n hand de rest van m’n gezicht naar m’n mond toe. Hij smaakt lekker. Ik vraag om een doekje, zaad op m’n gezicht is geil. Zaad in m’n oog is een risico op morgen niet kunnen zien. Ik krijg een schone theedoek en een glaasje water.

Hij gaat op de hoek van de bank zitten en trekt m’n hoofd weer naar z’n pik. Hij is nog (weer?) semi hard. Semi hard past hij goed in m’n mond en ik neem hem helemaal naar binnen terwijl ik zuig en met m’n handen z’n pik weer harder maak. Hij begint weer met keelneuken. Op het moment dat het mij te zwaar wordt, trekt hij zichzelf af tot het randje terwijl ik zijn ballen en de bodem van zijn schacht lik. Op twee voorzichtige likjes na ontwijk ik het rimmen weer. Hij komt in m’n mond, maakt tevreden geluidjes en gaat achterover op de bank liggen. Ik ga iets hoger op m’n knieen zitten, neem z’n slappe pik in m’n mond en zuig nog even rustig verder, met veel spuug, handen, zachtjes likkend, helemaal in m’n mond of alleen de eikel vacuum zuigen. Het laatste beetje zaad is ook voor mij.

Ik mag plassen!

Hij gaat op de hoek van de bank zitten en ik kruip tegen hem aan. Hij speelt nog met mijn borsten en tepels, ik kan weinig meer hebben. De lekkere uitroepen van ‘auchie’ zijn vervangen door zachte ‘au’tjes. Een subtiel maar voor mij duidelijk verschil. Hij wordt weer iets hard en gaat staan. Trekt mij de bank op om met mijn hoofd over de rugleuning te hangen. Het keelneuken gaat door. Ik heb heel lang op het randje gestaan maar ben nog niet klaargekomen. Terwijl hij mijn keel neukt neem ik de vrijheid om met mijn clit te spelen. Ik wou dat ik mijn bullet had meegenomen!. Het gaat zo iets beter, maar mijn nek en hoofd zijn er duidelijk geen fan van.

Hij ziet dat ik klaar wil komen, komt naast me zitten en wisselt vingerneuken af met de dildo terwijl ik nog steeds mijn clit bewerk. Ik bijt op mijn hand terwijl ik klaarkom, de buitendeur staat open.

We knuffelen nog. Het is inmiddels middernacht. Ik mag kiezen; blijven slapen en om 6 uur op, of alsnog naar huis.

Zo’n vroege morgen is een harde grens, ik drink het water op loop naar de keuken en kleed me aan. Hij staat naakt tegen het aanrecht geleund. Zijn ogen kijken me nog steeds recht aan zonder aarzelen. Hij weet dat hij goed is. Ik leun nog even tegen hem aan en krijg een zoen.

Ik ga naar huis, ik ben blij dat de bullet nieuwe batterijen heeft.
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie