Nerveus voor een date of om een andere reden...

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
JJV

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door JJV »

Proefondervindelijk

Daarom zei ik ook dat je je niet van je sokken moet laten blazen.
Jij bepaalt wat je leuk vindt.

Dus andermans fake kan jouw droomdate zijn of andersom.

Bekende rode vlaggen zijn wel dat mensen niet willen afspreken, of alleen bij jou. ( zit vaak relatie thuis)
Of mensen die jouw gevoel meteen op je onervarenheid gooien. ( respecteren je grenzen dan vaak niet)

Tip is vaak om niet te snel adres te geven en eerste date openbaar af te spreken. Wat je daarna doet is natuurlijk wat je gevoel je ingeeft.
~\v/~
JJV

Bericht door JJV »

ow
vergeet ik toch bijna de mensen die helemaal niet kinky zijn ( maar ze vinden t wel èrg interessant allemaal )
maar die denken dat kinky dames 'makkelijker' zijn
die mensen willen dus eigenlijk alleen maar seks

zijn minder 'gevaarlijk' dan waar ik net aan dacht
maar kan wel teleurstelling zijn als je er zo eentje treft

of wie weet ook wel niet
~\v/~
Pien

Bericht door Pien »

Misschien eerst videobellen? Dat je in ieder geval weet dat degene is wie hij/zij zegt te zijn? Weet je in ieder geval dat de vrouw van 40 geen man van 65 is. Zegt verder niks over karakter/intenties maar als ze dat al weigeren zou ik sowieso stoppen.

En inderdaad, eerst op een munch of terras afspreken lijkt me een fijn idee.
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

Dan ben ik inmiddels ook een rode vlag figuur :) spreek ook niet meer thuis af, want kindjes.... En ook nog relatie. Maar daar blijf ik niet voor weg :)

Ik geloof niet zo in allerlei fake figuren, er wordt zo snel met die term gegooid. Er zijn weleens mensen met nepprofielen maar zo vaak kom ik die niet tegen... Natuurlijk zijn er weleens mensen die zich beter voordoen of zeggen meer te kunnen/weten. Of stiekeme vreemdgangers te zijn of last minute toch niet durven.... Maar over het algemeen zit er meestal wel een echt persoon achter elk profiel. Alleen hoeft het helemaal niet te klikken met wat jij leuk vind, echt vind of past bij jouw beleving.
Het is net de echte wereld....

Overigens ben ik ook wel meer dan eens fake genoemd. Nepsub omdat ik niet aan alle regels voldeed. Fake omdat ik geen foto's wilde sturen of wilde afspreken... Maar volgens mij en de meeste van mijn (voormalige) spelpartners ben ik toch wel echt.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik denk dat fake niet echt een goede term is, maar als je erg in je subbiekoorts zit dan zou ik wel opletten of iemand veilig is.

Ik kijk naar hoeveel vrienden iemand heeft en of ze een beetje foto's op hun profiel hebben. Als ik iemand ken in hun vriendenlijst (helemaal iemand met wie ze wel eens gespeeld of geknoopt hebben) dan vraag ik soms na hoe hij is. Iemand die nooit ergens post behalve in advertentiegroepen en die geen vrienden heeft en alleen maar 100en naakte-meisjes-foto's liked... daar zou ik niet snel mee afspreken.
Iemand die METEEN begint met zijn geile fantasietjes naar me op te sturen, waarbij het gesprek al heel snel sexueel wordt, daar kap ik het ook snel mee af (maar dat is wat meer persoonlijk misschien).

En inderdaad, eerste date is koffie drinken op een openbare plek.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
thaliya

Bericht door thaliya »

Ik kijk naar iemands profiel, hoeveel vrienden ze hebben (of eigenlijk meer wat de verhouding vrienden/following is), waar en hoe ze op reageren. En dan hoe ze in een gesprek zijn. Dus tonen ze interesse in mij als persoon of hebben ze het alleen maar over geile fantasieën die ze willen uitvoeren. En ik check bij gezamenlijke vrienden of iemand ok is. Het is overigens ook zeker wel eens gebeurd dat ik hoorde dat iemand niet te vertrouwen was, maar we super goed klikten. En ook andersom: iemand met goede referenties die toch op een voor mij vervelende manier met me omging.

Trust your instincts!

Maakt ook wel uit wat je wil; gewoon een keer leuk spelen. Een online relatie. Een specifiek spel (bijvoorbeeld: als ik heel graag een keer met een single tail geslagen wil worden, zal het me worst wezen dat die persoon niks van bondage weet). Een vaste speelpartner. Een relatie. Enz.

Veel plezier!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

JJV schreef: 15 jul 2019, 08:52
maar die denken dat kinky dames 'makkelijker' zijn
die mensen willen dus eigenlijk alleen maar seks

zijn minder 'gevaarlijk' dan waar ik net aan dacht
maar kan wel teleurstelling zijn als je er zo eentje treft
Ik zou zeggen, in tegendeel qua minder gevaarlijk. Er zijn mensen die denken dat kinky dames makkelijker zijn en min of meer aangerand worden lekker vinden en zo niet dan zien ze ook geen probleem, want leg de politie het verschil tussen BDSM en aanranding maar eens uit dus ze krijgen er achteraf geen moeilijkheden mee. Dus juist die mensen zou ik er heel goed proberen uit te filteren.

Niet dat er geen ruimte is voor mensen die gewoon houden van een seksdate met een beetje ruige seks. Zolang het maar duidelijk voor iedereen is, en je ook allebei hetzelfde idee hebt over wat je gaat doen en hoe je aangeeft dat je iets niet (meer) wil, en dat dat gerespecteerd wordt. Maar dat is dus iets anders dan de figuren die JJV beschrijft.
Blue

Bericht door Blue »

Dank jullie wel voor de reacties! Het blijft lastig als je iemand irl nog niet hebt gezien/gesproken. Naar alle waarschijnlijkheid heb ik over 2,5 week mijn eerste date.
Pien

Bericht door Pien »

Spannend! Dat zegt wel dat het contact voor nu fijn verloopt toch...
Blue

Bericht door Blue »

Ja klopt Pien. We zijn alles nu aan het fijntunen. Het is een klein gedeelte van wat ik zoek/zou willen, maar voor een (eerste) keer misschien ook wel fijn.
Pien

Bericht door Pien »

Je moet ergens beginnen ;)
thaliya

Bericht door thaliya »

Als dat kleine gedeelte maar goed voelt :). Wat gaan jullie als eerste date doen?
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Blue

Bericht door Blue »

Tot zover wel.

Hij wilde graag nader kennismaken om ergens een drankje te doen en als het klikt.. moet ik met de billen bloot :bloos:

Moest nog wel aan jullie reacties denken toen hij zei niet te kunnen afspreken bij hem thuis ;) (erg gehorig appartement) en vroeg of we misschien bij mij dan voortaan kunnen afspreken mochten we elkaar leuk vinden.
skaoot

Bericht door skaoot »

Ach niet alles hoeft herrie te maken toch... mocht het klikken en verder gaan kun je ook altijd zeggen dat je gewoon graag eens zijn appartement wil zien?
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
thaliya

Bericht door thaliya »

Meteen na het drankje met de billen bloot?
Plaats reactie