30 november: next reünie!

Alle kinky activiteiten in Nederland, België en niet zo verre omstreken
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: 30 november: next reünie!

Bericht door kitten »

Belangrijke reden waarom er niet meer feestjes zijn, is ook het gebrek aan locaties met vergunning. Want je had ook wel feestjes zoals Tilburg Kinkt Party, maar daar mocht je dan geen seks hebben.

Overigens, The Passion is ook een aanrader! Verrassend mooie locatie. In het bruisende hart van Brabant: Waalwijk. :mrgreen:

Ik weet niet of ik vaker naar een Next zou gaan. Showboat kom ik ook weinig, in de praktijk. Ik ga nu echt wel voor het reünie idee. :inluv: oude bekenden knuffelen!
Deleted User 178

Re: 30 november: next reünie!

Bericht door Deleted User 178 »

:inluv: zo veeel knuffels en aaitjes! Was fijn!
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: 30 november: next reünie!

Bericht door chell »

Ouderwets gezellig feestje! En Paradise is niks veranderd. Behalve dan dat ik de ballen van Leen wel gemist heb
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: 30 november: next reünie!

Bericht door Daantje »

Echt hè. Ik moest even mijn bearings vinden toen ik binnenkwam, maar eenmaal in de bar beneden voelde het alsof ik vorige week nog in Paradise was. Het was inderdaad gezellig en er waren iets meer dan knuffels & social. Volgens mij staan er bitemarks in mijn nek. :hypocrite:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: 30 november: next reünie!

Bericht door Voleuse »

Ohhhhh ik heb zo'n fijn feestje gehad. Zoveel mensen gezien die ik te weinig zie en vervoldens natuurlijk HELEMAAL NIET met ze gepraat :D
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: 30 november: next reünie!

Bericht door Daantje »

En voor wat er gepraat is, is het meeste dat we tegen elkaar hebben gezegd: "Lang niet gezien. Ik moest even zoeken naar een outfit die nog paste. Jeetje, Paradise is ook niets veranderd, zelfs de cola is nog steeds vies. Dit moeten we vaker doen. Ah, daar is de Orca!" :biggrin:
Daantje schreef: 01 dec 2019, 10:55 Volgens mij staan er Er staan bitemarks in mijn nek. :hypocrite:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: 30 november: next reünie!

Bericht door chell »

Ik heb het ook over pensioenvoorzieningen gehad :D

En degene die ik eigenlijk het meest uitgebreid heb gesproken was de +1 van leonietje. Die ik juist niet kende. Terwijl ik dus met tig mensen wilde bijkletsen.

Mijn lief was wel teleurgesteld dat ik geen streepjes had. Ik had toch Crownless en Bryan moeten kopen.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: 30 november: next reünie!

Bericht door Daantje »

Ik heb het grootste deel van de veiling gemist. Wat werd er. Of zoals aangeboden?
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: 30 november: next reünie!

Bericht door chell »

Een heleboel subs m/v/anders. Speeltjes. Een boeienset. Laarzen poetsen. Een dynamisch dominant duo. Spanking. Paddles. Een uur seks. Een blowjob.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: 30 november: next reünie!

Bericht door thaliya »

Ik ben nooit naar een Next feest geweest, maar vond het super leuk! Veel bekenden gezien, maar veel verder dan: "hey, hoe is het?" kwam het meestal niet. Te druk met spelen (we hadden mazzel, 2x een lege kamer) en mijn koper natuurlijk.

@Daantje: zowel voorwerpen als diensten als mensen. 40 items in totaal. Ik vond het super leuk gedaan, wel sneu voor de ene man waar helemaal niet op geboden werd.

Edit: wat chell zegt.
Oh, en dat uur seks werd een uur voornamelijk praten ;)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: 30 november: next reünie!

Bericht door chell »

Ik wilde net vragen hoe het was geweest thaliya! Ik vond het wel super stoer, gewoon een uur seks veilen!!
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: 30 november: next reünie!

Bericht door chell »

Ik heb de veiling voor een deel nog live vertaald trouwens, voor een Engelssprekend koppel.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: 30 november: next reünie!

Bericht door Ravelijne »

Klinkt als een geslaagd feestje! :static:
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: 30 november: next reünie!

Bericht door thaliya »

chell schreef: 01 dec 2019, 14:52 Ik wilde net vragen hoe het was geweest thaliya! Ik vond het wel super stoer, gewoon een uur seks veilen!!
Ik heb tot op het laatst nog getwijfeld hoor, want ik had in mijn hoofd hoe ik het wilde. Of met name hoe ik het niet wilde. Ooit op een feestje een soort van uitgeleend en dat vond ik achteraf niet fijn omdat ik niet wist wat er afgesproken was. Ik wilde het ook absoluut niet als een vernedering dingetje.
Ik wilde zelf helemaal de controle hebben en het eigenlijk aanbieden als een ervaring. Alleen zie dat maar eens in 1 regel te krijgen op een inschrijf formulier ;). Gelukkig mocht ik zelf een uitleg geven zodat ik al een beetje de sfeer kon neerzetten en nog meer gelukkig werd er ook geboden.
Tot seks is het niet gekomen, wel andere dingen, meer fetisj gerelateerd eigenlijk. En uiteindelijk kreeg hij precies wat hij (en ik!) wilde: een hele leuke ervaring.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: 30 november: next reünie!

Bericht door chell »

Fijn dat het een goede ervaring was! Ik zou echt doodsbang zijn om gekocht te worden door iemand met wie je totaal geen klik hebt of iemand die je heel onaantrekkelijk vind.
Plaats reactie