Can't shake it off

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Plaats reactie
James93

Can't shake it off

Bericht door James93 »

In het begin van mijn tiener jaren kwam ik achter mijn bdsm gevoelens. Verder dan heel veel lezen er over kwam het niet. Online met iemand mijn gevoelens bespreken vond ik maar een raar idee en naar een meeting gaan durfde ik al helemaal niet.
Zo bleven mijn gevoelens jaren op de achtergrond spelen. Er kwamen dan in de zoveel tijd weer periodes dat ik me weer helemaal vol las met verhalen en alle websites weer afging. Daarna probeerde ik me er niet meer bezig mee te houden.

Tot ik 5 jaar terug een jonge meid tegen kwam.

Na een aantal weken kregen we een relatie. Niet lang daarna hadden we voor het eerst seks.
Normaal gesproken gaat de eerste keer met een nieuwe partner een beetje moeizaam (mijn ervaringen). Deze keer niet, in tegendeel zelf. Het was wild en ruig. Ik trok aan der haren en ze vond het heerlijk. Ik spankte haar billen rood en ze wou alleen maar meer.
Na de seks zijn we gelijk over bdsm en onze verlangens gaan praten. Op deze voet ging onze relatie verder. Omdat we allebei een druk leven hadden zagen we elkaar niet vaak en omdat we nog thuis woonde kwam er van spel ook niet veel.
Naar een paar jaar betrapte ik haar met een andere man, dit was voor mij een harde klap. We hebben het daarna nog geprobeerd maar dit eindigde exact het zelfde. Er is nog een hele hoop drama achteraf gebeurd maar daar wil ik niet te veel op in gaan.

Nu heeft het best wat tijd gekost om van die klap te herstellen. Niet alleen je vertrouwen raakt beschadigd maar ook je zelfbeeld.
Gelukkig leerde ik een nieuwe meid kennen. Ze was altijd vrolijk en wanneer ik bij haar was scheen de zon weer. Ze is lief, zorgzaam en geweldig. Mijn leven heeft weer kleur, er is geen drama,er zijn geen leugens. Natuurlijk maken we zo nu en dan ruzie, maar dit is altijd zo weer bijgepraat.

Nu lijkt alles rustig te worden en in eens is het daar... De Drang.....De Behoeftes....Het Verlangen....
Na al die ellende komen deze gevoelens nog steeds opspelen. En deze keer is het heftig. Heftiger dan ooit. Het is al een enorme kiespijn. Het is altijd daar en niks helpt er tegen. Ik kan er even niet aan denken maar daarna komt het als zenuwpijn terug.
Nu hebben mijn partner en ik het vaak over bdsm gehad maar is dit niks voor haar. Ook door de situatie van mij vorige relatie vind ze het niet prettig als ik er over begin.
Nu ben ik ten einde raad en vraag ik me af of dit voor iemand herkenbaar is?
Wat doe ik om die 'Drang' te verlagen?
Gaan deze gevoelens ooit weg?
Normaal zeg ik altijd volg je gevoel maar me gevoel is echt de weg kwijt deze keer.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Can't shake it off

Bericht door Crownless »

Bij mij ging mijn bdsm gevoel (en mijn libido) alleen weg door depressie en het te druk hebben met jonge kinderen. Lijkt me niet een goede lange termijn oplossing 😅

Sommige mensen noemen het een geaardheid, omdat vanille seks niks voor ze doet. Ik zie het meer als een heel erg fijne hobby. En als je dol bent op eh... zeg, voetbal, en je kunt het ineens niet meer met mensen delen en ook niet meer met mensen doen, dan word je denk ik ook chagrijnig en sip ervan. Ok, van voetballen word je weer niet geil (denk ik) maar je snapt denk ik de strekking wel.

Maar heej, als de penningmeester van je voetbalclub clubgeld verduisterde, dan werpt dat ook een schaduw over je hobby. Maar het staat er uiteindelijk los van.

Net als jouw bdsm behoefte en dat je ex je heeft bedrogen. En ik snap dat zij je enige ervaring is en dat zij dus je enige referentie kader is, maar probeer het los te koppelen. Ook voor je huidige vriendin. Het is niet voor iedereen leuk om steeds te horen wat je geliefde heeft uitgespookt met diens ex. Misschien wordt ze er onzeker van.

Dat gezegd hebbende, geen enkele bdsm liefhebber is gelijk. Wat bij je ex werkte, werkt niet 1 op 1 bij iemand anders. Het moet groeien, het is een nieuwe ontdekking.

Maar als ze niet wil, dan houdt het op. En is het voor jou de vraag of je bij haar wilt blijven terwijl je je ding niet kunt doen.

Want probeer maar eens niet te denken aan een ijsbeer... dat kan een brein niet. Je kunt niet niet aan iets denken. Het is voor jou op lange termijn misschien makkelijker om te denken: ok, ik heb bdsm gevoelens, maar ik kies ervoor om er nu niks mee te doen omdat ik bij mijn vriendin wil blijven.
Het is een beetje als een bal onder water proberen te duwen. Hoe dieper je duwt, hoe meer kracht het kost, en hoe hoger ie opspringt als je per ongeluk los laat. Terwijl als je hem laat dobberen, dan zie je de bal wel, maar dat is het ook, de bal gaat verder nergens heen.

Ik kan me ook nog voorstellen dat door de hele corona crisis er ook verder weinig afleiding is.

Wat misschien wel kan (en dan schiet ik meteen de oplossing sfeer in), is kijken of je vriendin misschien into tease and denial is? Daarmee bedoel ik meer dat jij geen controle pakt over of je wel of niet pijn doet, maar wanneer jij haar aanraakt waar ze graag aangeraakt wil worden?

Bij bdsm wordt vaak gedacht aan pijn en boeien en vernedering en hard neuken. En dat is ook geil. Maar er is meer. Is je vriendin misschien bereid om naar de wat subtielere dingen te kijken?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
James93

Re: Can't shake it off

Bericht door James93 »

@crownless

Dankjewel voor je reactie.
Het meeste wat is mis is de band tussen een Dom en sub. Het machtverschil, de interactie en het gevoel dat erbij los komt. Als ik seks heb gehad gaan deze gevoelens ook niet weg. Vaak kom ik dan ook even in een dip terecht.
Ik zal eens voorstellen aan mijn vriendin of ze het teasen en het softere misschien wel leuk vind. Ik weet niet of ik het al eens gevraagd heb maar als dat wat van die gevoelen kan afnemen zou dat al heel fijn zijn.
Plaats reactie