Ingewikkeld? ;-)

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Plaats reactie
Paradox1973

Ingewikkeld? ;-)

Bericht door Paradox1973 »

Ik ben hoffelijk, misschien zelfs charmant voor de juiste, maar ook erg ondeugend. Sta open in het leven, heb een groot hart en zoek een gelijkgestemde vrouw. Een partner in crime maar op een respectvolle manier.
Ervaring met D/s (of nieuwsgierig naar) is een dikke pre. Dat zijn details als high heels overigens ook.
Een enigszins gelijkwaardig intellectueel en emotioneel niveau is erg prettig. Durven delen wat je voelt is fijn, ook al kan ik iemand die zich open stelt goed 'lezen'.
Ik ben niet zo snel onder de indruk van iemands verschijning, maar ik kan enorm onder de indruk zijn van iemand die zich kwetsbaar opstelt tijdens oprechte overgave en die me laat zien en voelen dat er 100% vertrouwen is.
Als deze ingrediënten samen leiden tot een mooie afwisseling tussen verlangen, soms kort en vluchtig, soms lang, zinderend en intens (en alle grijstinten daar tussenin) ben ik helemaal happy, en jij hopelijk ook :-)
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Ingewikkeld? ;-)

Bericht door Voleuse »

Dit klinkt als een contactadvertentie? Dit is een forum over BDSM, geen datingsite :)
Je bent welkom om mee te posten maar voor advertenties is Fetlife of bdsmzaken (uhh denk ik, ik ben op die laatste al jaren niet meer geweest) beter geschikt.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Ingewikkeld? ;-)

Bericht door eireann »

In principe hebben we geen verbod op advertenties/oproepjes dat scheelt.

Maar ik ben benieuwd, je schrijft wat jij zoekt. Maar wie ben jij dan? En wat bied jij een partner?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Ingewikkeld? ;-)

Bericht door Arno »

Welkom hier tussen ons, maar ben ook nieuwsgierig naar wie jij bent want dat is wel heel vaag en summier.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Plaats reactie