Moet ik naar de dokter?

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door Jezebel »

De keren dat ik je irl heb gezien (maar dat was niet vaak en al een hele tijd geleden) is dat me niet opgevallen. Maar ik vind het klinken als iets dat wel een bezoekje aan een professional waard is. Je zou evt op foto's van wat langer terug kunnen kijken, misschien zie je daar wel op of er iets is veranderd is.
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Deleted User 178

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door Deleted User 178 »

Kan het ook met vermoeidheid te maken hebben? Mijn ogen worden echt ongelijk in grootte als ik moe ben en hoe meer moe hoe meer het verschil.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door kitten »

Ik kan het me niet herinneren in ieder geval, nee...
Deleted User 2176

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door Deleted User 2176 »

Ik denk dat ik me maar eens medisch moet laten onderzoeken.

In de voorbije jaren enkele commerciële dames bezocht en ook dames waarmee ik fetlife-vriendjes ben. En zonder het van elkaar te weten zeggen ze allemaal dat ik een straalkacheltje ben :shock:
Nou ben ik best wel vrij dun (wandelend skelet noemen sommigen mij) dus waar die hitte dan vandaan moet komen?? En ik knuffel ook héél graag en ben daarmee een rupsje-nooit-genoeg. En juist dat is waar men moeite mee heeft, in de zin dat er kennelijk zóveel warmte van mijn lijf afkomt. Ik begrijp dat niet, waar komt die hitte dan vandaan?!
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door cinderella »

Je zou teveel schildklierhormoon aan kunnen maken. Dan verbrandt je lichaam alle energie, en sla je weinig energiereserves op.
toen doet er nu niet meer toe
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door tessie »

Als je schildklier te snel werkt, merk je dat meestal zelf ook wel, want dan heb je het écht heel heet zelf ook.
Maar ik zou naar de dokter gaan als je je er zelf zorgen over maakt. Als dat niet zo is, zou ik het gewoon zo laten. Sommige mensen hebben dit.
Deleted User 2176

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door Deleted User 2176 »

Ik heb de indruk dat de reactie van cinderella het meest in de buurt komt van wat er aan de hand zou kunnen zijn. UIteraard heb ik ook doctor Google geraadpleegd voor verdere info en ik herken wel eea uit de resultaten welke op het scherm kwamen.

Een afspraak maken met mijn huisarts zou een optie zijn, onderzoek is kennelijk vrij eenvoudig te doen.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door tessie »

Als je denkt dat je schildklier niet goed (of juist te goed eigenlijk) werkt, zou ik idd maar even bloedonderzoek laten doen via je huisarts, want dat is echt niet goed voor je om daar lang mee rond te blijven lopen.
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door cinderella »

En misschien is het ook gewoon iets onschuldigs. Als een simpel bloedonderzoek of een gesprek met de huisarts meer duidelijkheid kan geven, is het denk ik verstandig om dat te doen
toen doet er nu niet meer toe
Gebruikersavatar
Charles
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jun 2022, 23:33
Locatie: Brabant

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door Charles »

Ik vind het fijn, althans dat zou het moeten zijn, om liggend op mijn rug vastgelegd te worden aan de hoeken van het bed. Dus met gespreide armen en benen. Voor eventjes -zeg 5 minuten- gaat het wel. Maar dan krijg ik tintelingen in mijn handen en zwaar en dik aanvoelende armen :(
Diegene die mij vastlegde moet dus mij alweer losmaken en mijn armen rustig en langzaam(!) langs mijn lijf leggen, want op eigen kracht lukt me dit niet.
Ik zie zoveel plaatjes van kinksters die op deze wijze vastgebonden op bed liggen en vind het frustrerend dat het bij mij niet kan :cry:
Waarom kan dit bij mij niet? Ik heb het idee dat er sprake is van een zenuwbeknelling in die houding, al kan het heel goed ook een andere oorzaak hebben.
Ik ben immers geen arts.

Als kind zijnde, heel lang geleden inmiddels, heb ik een verkeersongeval gehad waarbij ik onder andere een sleutelbeenbreuk opliep. Geen idee of daarmee een verband te leggen is. De fysiotherapeut heeft enige tijd geleden mijn lijf eens bekeken, was 1e bezoek aan hem, en zag de sleutelbeenbreuk zonder dat ik die info had gegeven.
Kijkend in de spiegel kan ik het niet zelf aanwijzen.
Geld maakt niet gelukkig, maar in de armen van een vrouw ben ik dat wel.
Van geknuffeld worden krijg ik nooit genoeg.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door kitten »

Het kan ook de leeftijd zijn... We worden er niet flexibeler op helaas. Dat knielen bijvoorbeeld, dat hoef ik nu echt niet meer te proberen. Was destijds al een uitdaging om vol te houden, maar tegenwoordig nog veel meer. Maar je kunt er uiteraard eens met een fysio naar kijken, hoe je flexibeler kunt worden.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door Voleuse »

Ik vind het niet als een zenuw beknelling klinken. Een zenuw beknelling dan krijg je tintelingen in specifieke vingers, niet je hele hand. En dat zwaar en dik, dat klinkt als bloed afknellen gewoon? Dat betekent dat je te strak bent vastgebonden.

Het is moeilijk te zeggen wat precies het probleem is zonder erbij te zijn, maar ik zou niet direct zeggen dat dit een probleem is met jouw lichaam.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Charles
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jun 2022, 23:33
Locatie: Brabant

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door Charles »

Voleuse schreef: 20 apr 2023, 09:08Dat betekent dat je te strak bent vastgebonden.
Nee, dat is het niet. Diegene die mij vastlegt is een ervaren persoon die weet waarmee ie bezig is.
Het treed ook op als ik de bedspijlen achter mijn hoofd vastpak op ongeveer gelijke hoogte als het matras.
Geld maakt niet gelukkig, maar in de armen van een vrouw ben ik dat wel.
Van geknuffeld worden krijg ik nooit genoeg.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door chell »

Je armen boven je hoofd is ook gewoon een positie waarin al snel ledematen gaan slapen, of dingen te strak zitten (dat kan ook een ervaren persoon overkomen, want je kunt niet altijd adequaat inschatten wat voor de ledematen in kwestie te strak is)
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door kitten »

Ga gewoon eens met een fysio praten. Die weet het antwoord, of het normaal is of problematisch. :)
Plaats reactie