dromen over ws topic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: dromen over ws topic

Bericht door JJV »

Blijkbaar was @crownless de chauffeur van een soort sideways coach waarmee 'we' naar een speedway festival moesten.

Was heul belangrijk ook allemaal.
(alleen geen idee meer wie 'we' waren verder en waarom de coach sideways seats had in een lichte bocht ook...)
~\v/~
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: dromen over ws topic

Bericht door Voleuse »

Ik droomde dat ik in een limousine zat met een man, ik geloof dat we op een date waren maar de date ging mis. Ik stapte uit de auto om van hem weg te komen. Het bleek dat ik in Brabant was en ik dacht oh, ik loop wel naar kittendorp toe. Het was wel even lopen en het was nacht, maar gelukkig had ik een pan andijviestamppot bij me dus ik zou niet verhongeren. Ik kwam langs een groepje kinderen die langs de deuren gingen voor Sint Maarten, maar ze pakten mijn pan stamppot van me af want ik had geen snoep voor ze. Ik liep dus verder zonder eten. Ik raakte helemaal de weg kwijt en ging toen maar een willekeurig appartement in om de weg te vragen. Ik ging omhoog naar de zevende verdieping, want vanaf daar zou ik vast de weg kunnen zien. Een bejaarde levensgrote mister potato head wees me in de goede richting. Inderdaad, ver op de horizon zag ik de beroemde toren van kittendorp. Een soort Eiffeltoren maar dan iets kleiner met een groot rood zwaailicht bovenop. Dat licht kon ik volgen en zo kwam ik veilig aan :)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: dromen over ws topic

Bericht door kitten »

Wel jammer dat je geen stamppot meer had. Ik hou van stamppot.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: dromen over ws topic

Bericht door eireann »

Geweldige droom :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: dromen over ws topic

Bericht door tessie »

Haha! Jouw dromen blijven zo geweldig!
Plaats reactie