Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Vrolijk!

Bericht door Mack »

Oh cool. Dat zijn momenten om te koesteren.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Vrolijk!

Bericht door Arno »

Gisteren diverse WS leden gezien en gesproken op de laatste party van Manita op de Showboat. Het was weer ouderwets druk en heel erg warm. Ik was heel lang niet geweest, maar wou altijd nog een keer gaan. En dat moest dus gisteren want het was de laatste. Ik heb er geen spijt van, al was rond 0.45 uur wel de energie op dus toen maar richting huis.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Vrolijk!

Bericht door thaliya »

Leuk! Mijn date was helaas ziek dus we konden niet. Heel jammer, vooral voor hem. Hii is daar 15 jaar DM geweest, nooit een editie gemist, en dan uitgerekend de laatste keer.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Vrolijk!

Bericht door kitten »

Oh wat sneu voor hem!! Ik ben wel blij dat ik gegaan ben. Al had ik ook moeite met alle herinneringen daar van de afgelopen 15 jaar... Ik werd er wel sip van. Maar het is ook wel een mooie sip of zo? Want het was ook wel echt geweldig...
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Vrolijk!

Bericht door Mack »

Oh, de laatste showboat? Jammer, ik heb daar ook wel leuke herinneringen aan.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door Daantje »

Einde van een tijdperk wel. Ik herinner me nog wel de vaste hoek onder de airco bij de bar die we innamen met toen nog de FastFw crew.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Vrolijk!

Bericht door juffie »

Wij konden niet, maar wel een sad hoor… weer een icoon minder.
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Vrolijk!

Bericht door juffie »

thaliya schreef: 14 aug 2022, 08:57 Leuk! Mijn date was helaas ziek dus we konden niet. Heel jammer, vooral voor hem. Hii is daar 15 jaar DM geweest, nooit een editie gemist, en dan uitgerekend de laatste keer.
Mag ik even heel nieuwsgierig vragen hoe het nu eigenlijk ‘zit’ met die date en jou? Hebben jullie een relatie? Of toekomstig? Of een D/s? Of puur spelen? :)
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Vrolijk!

Bericht door thaliya »

juffie schreef: 15 aug 2022, 16:48 Mag ik even heel nieuwsgierig vragen hoe het nu eigenlijk ‘zit’ met die date en jou? Hebben jullie een relatie? Of toekomstig? Of een D/s? Of puur spelen? :)
Het korte antwoord is: it's complicated.

Het iets langere antwoord is dat we elkaar nu een jaar regelmatig zien en spreken en het op dit moment heel leuk hebben. Allebei vakantie, dus veel tijd samen. En dan doen we ook wel relatie dingen (samen op vakantie, samen klussen in huis, samen bij familie en vrienden op bezoek, dat soort dingen). Op D/s gebied hebben we sinds een tijdje wel een "officiële" status op FL, hoewel die wel even lastig was te kiezen want er was niet echt iets wat helemaal perfect paste, dus "in service to" gekozen want die paste het beste.
Maar dit is nu. Er zijn ook periodes geweest waarin we elkaar op een "goedemorgen" en "welterusten" appje na wekenlang niet spraken want druk met onze levens en die periodes gaan vast ook weer komen als de vakantie voorbij is.

Maar op dit moment hebben we het even heel erg leuk samen en daar geniet ik volop van, zolang het duurt :)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Vrolijk!

Bericht door juffie »

Tof!!! En groot gelijk, lekker genieten. Dank voor je antwoord, ik was benieuwd omdat ik idd via fb wat meer ‘vermenging’ met je nilla leven zag.

Leuk voor jullie!
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Vrolijk!

Bericht door kitten »

Mack schreef: 15 aug 2022, 12:33 Oh, de laatste showboat? Jammer, ik heb daar ook wel leuke herinneringen aan.
Ik heb jou daar voor het eerst gezien! Was meteen onder de indruk toen. Hihi.
Daantje schreef: 15 aug 2022, 12:54 Einde van een tijdperk wel. Ik herinner me nog wel de vaste hoek onder de airco bij de bar die we innamen met toen nog de FastFw crew.
Die wist Heerscher vrijdag ook direct feilloos te vinden! :shock: heeeeeerlijk!
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Vrolijk!

Bericht door Mack »

kitten schreef: 16 aug 2022, 09:36
Mack schreef: 15 aug 2022, 12:33 Oh, de laatste showboat? Jammer, ik heb daar ook wel leuke herinneringen aan.
Ik heb jou daar voor het eerst gezien! Was meteen onder de indruk toen. Hihi.
Good times! :D
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door Peter^ »

Er schijnt op dezelfde dagen/tijden op de showboat een bdsm / swingersfeest te zijn door andere organisatie dan Manita. (Bron: Fetlife).
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Vrolijk!

Bericht door thaliya »

Niet echt passend in het Vrolijk topic, maar klopt. De verhalen gingen al even rond, deze mensen hadden blijkbaar al verkondigd dat zij de party wel gingen doen. Ik weet dat de vaste DMs van Manita ook door Showboat benaderd zijn of ze eventueel wilden blijven DMen, ze hebben vriendelijk bedankt.
Ik denk dat je dit het beste als een swingersfeestje kunt zien, waar misschien ook wel gespeeld kan worden. En dan zonder mensen in de organisatie met verstand van bdsm.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Vrolijk!

Bericht door kitten »

Dan heb je dus een party met onderbroek-parenclub-bezoekers er tussendoor. Gebeurt op zich op meer locaties.
Plaats reactie